Ellerimin usanmışlığını tut !... kalbimin kırk kilit nöbetini devral ... baştan sona soy gözlerimin yeşilindeki karayı... ve bizi aşkın görünmez silahıyla vur !...
Vurdun mu ? Öldük mü şimdi ? yeniden doğmak için. yani, sıfır lekesiz mi ruhumuz.... mutlu olurmuyuz ins’lerden uzak. saçlarımızdan elini çeker mi tozu kanlı rüzgar...
Delirmenin eşiği bu, tuzsuz, yavan, güne devşirilmiş saatler... düşündüm de !... değer gitmeye. tank tüfek gölgesindeki hınzır nefesleri, yüreği yağmurlu toprağa defnedip, alabildiğine koşmak gerek güneşli tarlalara yalın ayak, baş açık...
Olur mu dersin sırra kadem mührü vurmak... buldum galiba yolunu yordamını... adımlarımız kurasız, yönümüz kuralsız olsun bu sefer... ama temelli,ama kararlı, ikirciksiz koyulalım tan vakti yola...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KUM KIRLANGIÇLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KUM KIRLANGIÇLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olur mu dersin sırra kadem mührü vurmak... buldum galiba yolunu yordamını... adımlarımız kurasız, yönümüz kuralsız olsun bu sefer... ama temelli,ama kararlı, ikirciksiz koyulalım tan vakti yola........................sonsuz tebrikler değerli insan
Ellerinize yüreğinize sağlık tebrikler harika bir şiir kutlarım yazan kaleminizi yazdıran değerli yüreğinizi yüreğinizin sesi daim olsun saygı ve hürmetlerimle...
Serbest şiir farklı bir alan ve oldukça başarılı bir şiirdi tebrik ederim. Unutmadan bu ara yeni nesil kızlar için şiir yazmıştım ya hatırlarsın onun erkek versiyonunu yayınladım bilginiz olsun saygılarımla
Sadık bey çok teşekkür ederim.. Değerli bir kalemden övgü almak çok güzeldi.. Hemen okuyacağım şiirinizi :)) İyi yapmışsınız yazmakla.. Selam ve sevgilerimle huzurlu geceler..
Keşke devamını böyle bitirseydim dedim Ahmet bey.. Ne güzel şiirime devam niteliği katan mısralarınız.. Çok teşekkür ediyorum değerli yorumunuz için.. Selam ve sevgilerimle.