Şimdi söyle uzağımda ki sen !... akçıl yıldız alayı gibi düşeyim mi ellerine, yoksa, kümelenmiş ab-ı nisan çiselerimi alıp, bahar bulutlarıyla, gideyim mi uzak iklimlerin yad ellerine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZ KOZA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZ KOZA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir yaşamın en doğru söyleyen ve hisseden ruhudur. Her yere ve zamana yazılır. Çok da güzel olmuş. Kalemine ve yüreğine sağlık değerli ŞAİREM :)) Sevgiyle
Şimdi söyle uzağımda ki sen !... akçıl yıldız alayı gibi düşeyim mi ellerine, yoksa, kümelenmiş ab-ı nisan çiselerimi alıp, bahar bulutlarıyla, gideyim mi uzak iklimlerin yad ellerine.
Hüznüne kırgın, rüzgarına dargındım dün gece... bilmeden sesinin rengini, görmeden gözlerinin elifini, tılısımlı ayetler gönderdim saba yeliyle. aşkın cemâl olsun,aşk olsun diye...
Şimdi söyle uzağımda ki sen !... akçıl yıldız alayı gibi düşeyim mi ellerine, yoksa, kümelenmiş ab-ı nisan çiselerimi alıp, bahar bulutlarıyla, gideyim mi uzak iklimlerin yad ellerine.
Sizi sayfamda görmek mutluluktur Ahmet bey... Artık gülüyorum, gülüp geçiyorum... Çok çok teşekkür ediyorum güzel insan değerli yorumunuz için... Sevgilerimle
Beğendim...
.......................................... Saygı ve selamlar..