Benim, İki çatı arası kadar sınırlı gök yüzüm... inzivasını yaşadıkça gecenin, rezil rüsva küfürler asıyor, pişmanlığımın günahını yontuyorum, ustura keskinliğinde...
Cevabını bildiğin sorular sorma bana... öldürdüğüm adamların boyunlarına kokumu bırakıp, göğüslerine ismini kazıdım. ve, sabırla bekledim salâ vaktini. hadi ! şimdi gel defnet bütün senleri...
Seneye bu zamanlar unutmuş olurum... hatta sadece bir ölünün hatırlandığı kadar hatırlarım seni. ıslak mezar kokusunda büyümüş kara dikene, iliklerim yazdığın dizeleri...
Yüzünü dökme, yıldızsız gökyüzü misali... aşkın karartma gecesi yazılmış tek şiirlik ihtilal bu.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AĞLAMADIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AĞLAMADIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dileğim öncelikle Rabb'im ağlatmasın seni her daim huzurlu ve mutlu yaşa sevdiklerinle birlikte...Şiir şiirdi her zamanki kaleminden dökülen dizelere.Harikasın tebriklerim ve sevgilerim çokça canım benim.
Canım benim öncelikle içten dostluğun için, sonrada sayfama bıraktığın o güzel dilek ve temennilerin için yürekten teşekkür ediyorum.. Seni seviyorum.. Ve tüm güzelliklerin seninle olmasını diliyorum bir tanem ...SEVGİLERİMLE <3
Cevabını bildiğin sorular sorma bana... öldürdüğüm adamların boyunlarına kokumu bırakıp, göğüslerine ismini kazıdım. ve, sabırla bekledim salâ vaktini. hadi ! şimdi gel defnet bütün senleri...
Seneye bu zamanlar unutmuş olurum... hatta sadece bir ölünün hatırlandığı kadar hatırlarım seni. ıslak mezar kokusunda büyümüş kara dikene, iliklerim yazdığın dizeleri...
Yüzünü dökme, yıldızsız gökyüzü misali... aşkın karartma gecesi yazılmış tek şiirlik ihtilal bu.
Allah zaten insanda muhteşem bir mekanizma kurmuş. Eğer unutmamış olsaydık hepimiz potansiyel deliler kısmına gecerdik. Hem de en direğinden...
Yani her acı soğur zamanla ama unutulmaz. Seyri giderek değişir. Her seyin ustunden mutlaka geçer bir dolu şey. Kıştan yağmurlar geçer yazdan bulutlar. Ama hiç biri bir diğerini unutmaz. Vakti gelince mutlaka buluşur ve devam ederler yollarina.
Seni şiirlerin her zaman yorumlanacak kadar güzel. Sende oyle.
Reynacım hoş sefalar getirdin güzel yorumunla.. Neler unutulmuyor ki değil mi.. Böyle deyince biraz alakasız ama nedense aklıma marmara depremi geldi . Onu bile unuttuk değil mi canım.. Tanrı unutmayı insanların acıları dinsin diye lütfetmiş insanoğluna galiba.. Şiire verdiğin destek için çok teşekkür ediyorum...Sevgilerimle
Gökçecim çoğu zaman bir yanımız hep arabesk değil mi.. Teşekkür ederim, güzel bir kalemin beğenisine mazhar olmak çok mutlu etti beni.. Sevgilerimle...
Cevabını bildiğin sorular sorma artık... öldürdüğüm adamların boyunlarına kokumu bırakıp, göğüslerine ismini kazıdım. ve, sabırla bekledim salâ vaktini. hadi ! şimdi gel defnet bütün senleri...
Duygu dolu harika bir gönül sesi okudum. Yüreğinize sağlık değerli Dilek Hanım.
Murat bey onur verdiniz değerli yorumunuz ve ziyaretinizle.. Çok teşekkür ediyorum kalem dostu... Selam ve sevgilerimle mutlu bir pazar geçirmenizi dilerim