Dokunurdu ellerim geçmişin alevine Nedense anlamadım ıstırap olduğunu Hüzün çığları düştü mısraların evine Göremedim yıllardır hep harap olduğunu
Çölde serap olurdu yeşeren şiirlerim Aya tuzak buluttan bir ışığa pervanem Alnımdan damlalarla dökülürdü kirlerim Yıldızlarla dolardı gönlümde hayalhanem.
Yavaş yavaş yıkıldı yüreğimin kalesi Mil çekilmiş toprağın gözlerine döküldü Nasıl soldu bilmedim gecelerin halesi Gecelerin yıldızlı siyah şalı söküldü
Kar dökülmüş kalbime artık mevsimler bayat Gençliğim çocukluğum yıllar önce tek süstü Çile içer bedenim çekilmez oldu hayat Abanmış topraklara sürünüyor yüzüstü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Geçmişin Alevi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Geçmişin Alevi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendini birkaç kez okuttu ama "Alnımdan damlalarla dökülürdü kirlerim" dizesi hoş değil. Alın kiri yüz karası olsa da güzel değil normal kir olsa da güzel değil. Örneğin iksirlerim kafiyeli dize ile değiştirilebilir. Esasen şiirin yeniden elden geçmesi gerek.
UFFUK tarafından 4/16/2022 6:51:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
UFFUK tarafından 4/16/2022 6:54:43 PM zamanında düzenlenmiştir.
baktığım her tarafta geçmişin ayak izi bilmem kabul olur mu her yıldızla bir dilek avuçla şu toprağı bırak maziye gizi çık dolan bahçe bahçe geleceğe umut ek
UFFUK tarafından 4/16/2022 6:51:25 PM zamanında düzenlenmiştir.
UFFUK tarafından 4/16/2022 6:54:43 PM zamanında düzenlenmiştir.