Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 11:40:13

bakışların kahverengi açar yüreğime
kirpiklerin ok ok saplanır
yağmur ıslağı dudaklarına baktıkça
efkarlarım depreşir sevdadan yana
esintiler korlaştırır yangın yerimi
umudu çalınmış çocuklar gibi masum
boynum bükük çıkmaz sokaklardayım
kayb...

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 11:23:51
Dilerim üstadım şiirinizdeki gibi bereketle dolar tüm topraklar.
Şiiriniz yanan yüreklere damlayan su gibi serinletti.
Saygılarımla.
25,, @DurdxuŞahinx
22.7.2008 23:00:02
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 09:22:27
Aglamaliyim..

Yanlizligin son metresindeyim
Yorgun bedenim
Geriye baksam sensizlik
Ileri baksam karanlik günler
Yine çaresizlik içindeyim..

Soguk gecelere gözü yaşli girdim
Agladim.. Aglamaliydim
Yoksa çekemezdim onca derdi kederi ...

Aglamaliyim.., @Ben_Murat
21.7.2008 19:25:52
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 09:09:25
ELİNDEN OLSUN


Vur sinem üstüne aşkın dağını
Yanacaksa yürek elinden olsun.
Sözlerin zehir mi, yoksa ağı mı ?
Eller söylemesin, dilinden olsun.

Kalbimin içini yol etti gözün
Derdime ilaçtır ay gibi yüzün
Beni derde sokar cilveli nazın
Yü...

Elinden olsun, @RABATLI
23.7.2008 08:33:44
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 09:07:30
SENDİN!

Canımı dara çektin, nedir? bu etiklerin
Solu verdi bahçeme, gül diye ektiklerin
Yar papatya falında, boş çıktı dediklerin
Yıllar sonra gelsen ki! kime fayda dönüşün…

Aşk terazisi çekmez, bozuk kalır bu işte
Tezgah kurma kapıma, dönd...

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 09:03:17
Anılar,şiirler,türküler... onlardan sonra kalan tek tesellimiz oluveriyor.
Parçalanmış yüreklere eğreti yamalar yapmaya çalışıyoruz işte bir şekilde.
Yürekten kutlarım.Samimi ve içten dizeler çok güzeldi.
Selam ve saygılarımla.
Tükenmişlik, @susuz göl
23.7.2008 00:56:31
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 08:53:53
AZAR AZAR


Aldanma sen dünümüze,
Ateş düşer canımıza,
Şimdi düştük yanımıza!
Bu oyunu kimler dizer?
Kaldır beni azar azar...

Kukla oynatırız camda,
İsterler bizi kıyamda,
Ne kentimde,ne köyümde,
Bitmez yarın endişesi,
Patlayacak can şi...

Azar azar, @hyazici58
22.7.2008 01:09:39
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 08:48:26
Yaşamak Ne Güzel



Yağmur ol,
Bulut ol,
Umut ol,
Islat insanları.

Güneş ol,
Ateş ol,
Işık ol,
Işıt insanları.

Merhem ol,
Gerekirse ölüm ol,
Bul da bir yol,
Kurtar, yaşat insanları.

Merhametlin timsali bir ana ol.
Herkese kapı...

Yaşamak ne güzel, @yunusi
23.7.2008 00:27:38
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 08:44:21
Sinema o dönem en büyük tutku
Her gencin gönlünde bir artist yatar
Matine bitince başlardı korku
Geç gelen alıyor babadan ihtar

Yarış atı olmuş her çocuk şimdi
İzlerken onları yüreğim inler
Çocukça yaşadık bizler efendi
Hepsi hayal oldu, hey...

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 08:38:03
Ümitle geldiğim yolu bitirdim
Aklım zayi oldu sende yitirdim
Gamları kederi tek tek yetirdim
Dert de haber salmış bir ben yaşarım


Bir kalender geldi gider habersiz
Sevdaları yersiz hayatı yersiz
Hayalini sevdim olmadım yarsiz
Açıyorken sol...

Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 08:34:02
ÇAPRAZ DÖNGÜ





Çiçeklerin dilinden kanmış en toy yalana,
Bir deli rüzgâr esmiş kırık dökük dalları,
Kendini kucaklıyor yine kendi kolları...




Yalnızlık çapraz döngü duygu değirmeninde:
Üste kördüğüm olmuş gözlediği yolları,
Çözül...

Çapraz döngü, @YUSUF BİLGE
23.7.2008 01:26:46
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 00:46:37
TENEKE




Tencere,tas,teneke,tava
İçleri boşken severim
Ne güzel ses çıkarırlar, iyi bilirim
Taka taka tak tak tak
Geç karşısına iki göbek at...

Miğdeden çıkan keman sesi
Eşlik eder,akşamın bir vakti
Yakarsın mumları,kandilleri
Kurars...

Teneke, @bluecould
23.7.2008 00:13:29
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 22:22:01
GÖNLÜMDEKİ SEVDAYI ASLA SÖKEMEZSİN SEN


Kaderin kucağında varsa baht-ı âlâsı
Seni sevmediğimi asla diyemezsin sen.
Kalbime kurulmuş mizanın taht-ı âlâsı
Gönlümdeki sevdayı asla sökemezsin sen.

Hakkımdı benim bir nebze aşk-ı ikram
Âlem sev...

Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 19:52:14

Kafa ütülemeye giriş yapmak için baya bir ütü yaptın .İnce ruhlu şairem benim.
Yine yaptın yapacağını inceden inceden verdin mesajı.
Tebrik ederim.
Sevgilerimle.
Ütü'nün marifetleri, @bluecould
22.7.2008 13:51:56
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 15:59:21
Bir Varmış,Bir Yokmuş

Kimi aşk için,
Yalın ayak koşar,
Dağları aşar.
Kimi çizmesini giyer,
Kaçar diyar , diyar.
Kimi ağlar sevgisine,
Coşar taşar sevgisin,le.
Kimi kaçar,kovalanır
Kaçan ,koşar yorulmaz.
Aşk bir masal
Bir varmış , Biryokm...

........., @yıldız özcan
22.7.2008 02:17:19
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 15:23:48
Boğulma hissini resmen yaşattı şiiriniz.
Çok güzeldi.Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.
'boğuluyorum', @börteçine_1048
22.7.2008 06:00:15
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 14:18:58
SANA UYANDIM

SANA UYANDIM

Sen ile yol aldım çok iklim dolaştım.
Kimi mevsimlerde kötü çehreler bıraktım.
Yağmur damlalarında büyüttüm ki -gözyaşlarım-
Sonunda bir temmuz sabahında sana uyandım.

O günler – nefsimin yolculuğu-
Bırak –yerle...

Sana uyandım, @Tsukuyomi
22.7.2008 13:41:35
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 13:26:34
Yalnız kalbin acıları diner mi ?
Yanan yürek bir damlayla söner mi ?
Bir gün aramasa, bir gün anar mı ?
Aşkın deryasına, batalım güzel.

Küçük sevilerle dağlar eyledim
Talansız bahçeler, bağlar eyledim
Acısı olmayan dağlar eyledim
Aşık gönüll...

Tütelim güzel, @RABATLI
22.7.2008 09:42:49
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 13:23:06
Güneş



Yine karanlık
Bana yoldaş
Ben karanlığa sırdaş
Karanlığa anlatırım acıyan yaramı
Karanlığı dinlerim sessiz sessiz
Acıyan yaram kanar

Sorarım sana ey güneş
Günümü ne zaman aydınlatır sın
Hasretimi ne zaman bitireceksin
Umuduma ...

Güneş, @susuz göl
20.7.2008 04:08:33
Şükran AY
@sukranay
22 Temmuz 2008 Salı 12:40:33
ZAMAN TÖRPÜSÜ

Ölümün korkusu alırken aklı
Nefes alabilmek önemli olan
Yaşamın içinde ne sırlar saklı
Güzel yaşamak dır insana kalan

Zamanla yaşlanır tenlerimiz de
Buruşur, yumulur ellerimiz de
Katlanır ikiye bellerimiz de
Güzel yaşlanmakt...

-----------, @cemil
22.7.2008 09:42:08
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.052
Şiir Okunma
1.131.930
Yazı Okunma
101.528
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL