Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 02:04:53
yetermi?..

Yazmayı öğrendiğim güne mi kahredeyim
Yoksa dünya’ya geldiğim güne mi

Bilmiyorum yıllarca neyin telaşıyla yazdım
Onca kelamı yazarak neyi başkalaştırabildim
Bilinmezlere yazdıklarım için kaç ağaç kesildi
Kaç kalem tükettim
Kelim...

Yetermi?.., @miray_can
25.7.2008 14:32:26
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 01:25:47
KALBİME YAZDIM SİLİNMEZ

Sevgimi âleme duyur, gülüm
Nedir ki senin için, bana ölüm
Cehenneme razı, garip gönlüm
Cennete, sen önden buyur

Aşkımızı dağlara, taşa yazdır
Türkü yap, dilden dile gezdir
Sana, döktüğüm yaşlar azdır
Feda olsun, bi...

Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 01:21:55
Çok güzeldi be üstad.Gece gece vurdu inanın.
Öyle güzel yazıyorsunuz ki.Su gibi içiliyor dizeler adeta.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Saygımla.
Yıldız kayması, @hyazici58
25.7.2008 23:57:39
Şükran AY
@sukranay
26 Temmuz 2008 Cumartesi 01:04:33
Seni düşünüyorum şehrin ıslak caddelerinde.
Yağmur yağıyor aldırmıyorum.
Şimşekler çakıyor korkmuyorum.
Sensizliğe yürüyorum.

Seni düşünüyorum şehrin ıslak caddelerinde.
Ağladığımı görmesin kimse istiyorum.
Düşlerimde sensiz kayboluyorum.
Ya...

........., @yıldız özcan
25.7.2008 11:50:21
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 16:22:52
Bitik
Ezik
Hepsine attım bir çentik
Düşüncelerime çembe
Duygularıma kelepçe
Umutlarımın kement’ini
Kopardım!..
Dizginsiz!..
Dansımın gölgesi hızlandı

-----------------------------------------------------------------
Ezik bitik,duygusuz,um...

Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 15:42:24

Azımı çok eylemedin,
Açık açık söylemedin,
Çok istedim,eylemedin,
Battım bir gün gibi sessiz,
Aydın olsun gözleriniz!...

Sen çekseydin son resmimi,
Kazısaydın soyismimi,
Koptu yüreğimin pimi!
Darmaduman bak içimiz,
Aydın olsun gözleriniz...

Derya deniz, @hyazici58
25.7.2008 11:21:18
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 11:21:48
Cahile aşık olup içime soksam anlamaz; az gelir.
Sırtımda taşısam da anlatsam, yol boyu; az gelir.
Bencilliğinden cehennemi dünyada bana yaşatır!...
Cahille ömür boyu yaşamak bana; zulümce gelir...

----------------------------------------------...

((:-...aşkı bilene!..., @EMRUL
24.7.2008 22:39:25
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 11:19:19
Elimde resmin
her gün
bir parca ben gömer
zaman
cenazem kalkar
kimsesiz
kalkmayan eller
okunmayan dualar
seni bekler
gel
sana sarilmadan
can
toprak olmasin
bide
birde toprak yanmasin..

bir yanda sen
bir yanda
eksik bir ben..
gel...

Gel!!, @Ben_Murat
24.7.2008 19:31:00
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 11:16:35
Emeğim ben, baskılarla sinemem
Yağmurum ben, istesem de dinemem
Geleceğe söz vermişim dönemem
Gün gelecek başı eğecek para

Coşari der hak verilmez alınır
Yarın için her bir riske dalınır
Gün gelinir yapayalnız kalınır
Güneş bir gün bize doğa...

Emek ve para, @cosari
25.7.2008 07:24:55
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 11:07:49
Severim tüm gönül dostlarını,
Severim vicdan azabı çeken halkımı.
Haksızlıklara boyun eğmeden, çile çekmeden,
Severim, seven sevilen dostlarımı.

--------------------------------------------------------------------
Erdemli ve duyarlı sevgi dol...

Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 11:01:51

Tahammülüm yok görmelere ey yar!
Ne olursun çıkma artık karşıma
Açılmaz kilitler vurdun sen ey yar!
Son darbenle, bitmeyecek aşkıma
----------------------------------------------------------------

Tümüyle güzel olmakla birlikte final ayrıca ...

Ey yar!, @cemil
25.7.2008 10:15:16
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 10:58:25
Labirentlerle dolu dünyaları biz yaratmadık mı kalemimizle.
Majiskül harflerle dillendirmedik mi nefretlerimiz.
Nezaket kuralları diye biz nüksetmedik mi günahı.
Okumuş cahiller olmaktan öteye gidebildik mi?
Övendirekler mi gerek bizi kendimize g...

Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 10:36:40
İster anla beni, istersen unut
Bir canlı örneğim, istersen kanıt
Hele bir yol kurban, kendini tanıt
Faydasız ağacı "yak" ‘Baba sultan’

Görürüm dertlisin, hep iç çekersin
Çok şey bahis ettim, söyle ne dersin
Talih sana boş ver, gülmesin ...

*baba sultan*, @OZANMERDAN
25.7.2008 02:29:05
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 09:52:38
VAHHH YAZIK ADAMA!!!

Doru taymış hele vah !Bakın şu yer fidesine
Şimdi söz getirecek, fakirim ninesine
Verin bir taş koyayım ?yanmışta sinesine
Konuşursun susmadan benden fena çekersin!

Alırsam bak elime, dişlerini dökerim
Olmayan yüreğini...

Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 09:37:19
Bile bile lades demek.Göz göre göre aldanışı kabul etmek.
Son derece iyi niyetli barışcıl ve sevgiyi samimi olmasada yaşamaya adanmış bir yürek.
Dürüst olmadığını bile bie,sahte olan dünyada gerçekmiş gibi davranmaya çalışmak.
Bence dürüst olmak l...

Neye çekersen, @cebirin defteri
19.7.2008 09:36:33
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 09:20:04
DOYUR BENİ SEVGİLİ




Sana aç sana susuz geldim
Bir ben...ve onca üşümüşlüğümle
İçimi ısıt sevgili...

Boş bir kadeh farzet
Sözlerin olsun mey
Doldur beni sevgili...

Ayaz dağlardan,kurt kapanlarından geldim
Yaban ormanların dikeni far...

Doyur beni sevgili, @bluecould
25.7.2008 01:02:57
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 08:52:08
NEREDESİNİZ?

Yalanlar sindirmişken doğruları
Hani nerede fatihin torunları?
Yetmedimi bahçemize ektikleri zülüm tohumları?
Ağır olmamalı bukadar bu milletin uykuları

Haydi koy varsa yüreğin ortaya
Korkaklık yakışırmı sevdalıya?
Ya allah de...

Neredesiniz?, @bab ı esrar
21.7.2008 16:35:25
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 08:47:08
Sen, hasta adam!
Asırlardır aradın ilacını bulamadın
dindiremedin her dönem süren acılarını
amansız derdinle en son başbaşa kaldın

cepheden cepheye koşturdun evlatlarını
ihtirasınla kırıp geçirdin onca zamandır
yolunu kaybettin, bu gidişle ha...

Hasta adam, @Gurbuz
25.7.2008 00:45:05
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 01:38:33
----NEDEN ?-----


Acı çekenlere doğru hiç akmaz,

Her şeye söver-sayar da insanlar.

Dikilip karanlığa bir mum yakmaz.

Yıllar geçsin, sırası gelsin anlar…



En büyük acıyı çocuklar çeker

Böyle midir ki dünyanın düzeni

Durmaz, he...

-----neden ?-----, @yunusi
25.7.2008 00:25:50
Şükran AY
@sukranay
25 Temmuz 2008 Cuma 00:56:15
Yüzüm de gül,
Keyfim de kıy/ak,
Uzaktan dökülünce sesi,
Gözünü sevdiğim dünyası,
Ona gizlemiş gözlerini.
Gördüm.


Ş i m d i,
A y ı ş ı ğ ı m o l d u ,
G ü l ü m / d e .
H e y...
B e ...

-----------------------------------------------...

Ay ışığım, @Toprağımsın
23.7.2008 12:05:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.053
Şiir Okunma
1.131.930
Yazı Okunma
101.528
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL