Bir politikacının amacı sürekli iktidar olmaktır. bu çaba ona çoğu zaman sorun çözme görevini unutturur. jean monnet
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 16:26:33
Sizin hayal gücünüze ve yaratıcı zekanıza hayranım hatta o bile hafif kalır tek kelimeyle MUHTEŞEMSİNİZ.
Nasıl bir düşüncedir,hayatın yönetmenini misafir etmek.Evet öyle biri olsaydı kesinlikle şiirinizde bahsettiğiniz gibi hiç yaşlanmayan,dinamik,...

Ağır misafir, @bluecould
24.7.2008 15:56:48
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 15:07:20
Kurtulan var mı ecelin elinde; duydum mu hiç ?
Su azaldı, toprak yeşermiyor; düşündün mü hiç ?
Gelin gönül gönül’e verelim hakka gidelim;
Eğretidir ömür giysisi; soyunanı görmedin mi hiç ?
---------------------------------------------------------...

(((:-….tasta ki zaman 2, @EMRUL
24.7.2008 13:39:27
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 12:02:54
VEFASIZIN SEVGİSİ


İçimde zevk koymadı
Gönlüm rahat bulmadı
Bakıp geçti vefasız
Selamımı almadı

Bekledim sabah akşam
Belki dönersin diye
Neden zulüm edersin
Söyle vefasız niye

Acıma acı kattın
Aşkınla mağlup ettin
Sevmiyordun demek ...

Vefasızın sevgisi, @cemil
24.7.2008 11:51:43
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 11:40:51
Çoktan gitmiş
Kara kaş’ın,kara gözün,güzelliğin.
Hava atamıyorsun artık
’’Hıh’’ diyerek.

Endamına yandığım,
Sanki sen değilmişsin.
Yaşanmamş o yıllar
Sen neymişsin?

Gördüğümde,
Kımıldamıyorsun yüreğimde.
Heyecanlarım yok artık...

Bitmişsin!, @adnandeniz
22.7.2008 18:15:56
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 11:28:57
& ŞİİR YÜREKLİM &

Kahverengi gözlerin hep aklıma geliyor
Sevda yüklü bakışın yüreğimi deliyor
Zararlı tavırları benliğimden eliyor
Seni çok seviyorum şiir yürekli aşkım

Gülümsemen sanki ay ruhumda parlıyorsun
Hiç bitmeyen aşkınla sevgimi ha...

& şiir yüreklim &, @aleynur
23.7.2008 11:39:43
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 11:13:53

Bir şarkı mırıldandın yüreğim sana teslim
Her sözün bir fırtına her gülüş sıcak iklim
Güfteye niyetlenir besteye döner dilim
Hep neden niçin deyim senle olduğum zaman

Bana hiç öğüt verme kapılmışım rüzgâra
Sığınacak bir liman arıyorum b...

Senle olduğum zaman, @cosari
24.7.2008 00:57:11
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 10:22:48
Biliyordum bekleyenlerim vardı oysa
Söyleyemedi kesik dilim “beni bende arama”
Bir dostlarım bilirdi bırakılması gerekliydi beni
Başıboş yalnızlığımda
Belki de sırf bu yüzden evvel onlar terk etti
Ve belki de bir vahiy indi gökten
“Kan pıhtısıs...

Doğduğum gün / üm..., @NENA
24.7.2008 01:39:58
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 10:14:08
ÖZLEM



Okyanusa akan nehir,
Uzaklarda kayıp şehir,
Yürekte düğümlü kahır,
Özlem dediler adına...

Sol yanımızda bir ağrı,
Özlem sonsuzluğa çağrı,
Özlem sevda yanardağı,
Patlar doymaz inadına...

Özlem bitmez, ömür biter,
Bir baca son...

Özlem, @hyazici58
24.7.2008 08:37:34
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 09:36:06
Ömrüm senin olsun geçmişim senem
Çağlayan olmasın gözündeki nem
Benim de yanıyor hasretle sinem
Zarfını açıpta okudum inan

Bitanem üzmesin kendini sakın
Seven sevenine candan da yakın
Gözümdeki nursun yok ki hiç farkın
Zarfını açıpta okudum...

Gönül postası, @papatya__06
23.7.2008 14:19:17
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 09:26:40

Öyle bir dünyaya dogurdunki beni
Dertlerden daha kurtulamadim Anam..
Yaşla dolan şu küskün gözlerimi
Bir türlü tutupda silemedim Anam.

Ilk adim atişim gibi yikila yikila
Büyüdükce çoğaldı dertler başima
Genc yaşta inan ak duştu saçima...

Affet beni anam.., @Ben_Murat
23.7.2008 17:52:54
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 02:50:09
AKAS




Kurdelayı kestim
Bir parçasını sana
Diğer yarısı bana
Yanaktan bir makas aldım
Böylece kutladım
Seni bende,beni sende
Yüreğimin açılışıydı...
Çukulatayı bıraktım dudaklarına
Yarısı bende saklı hâlâ
Gözlerine kır çiçekleri taktı...

Makas, @bluecould
24.7.2008 00:28:30
Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 02:40:03
Ece gibi oturmuştum ,gönül sarayına
Umurumda değildi dünya servetti
Üç kuruşa sattın ,kimlere verdin tacımı?
Sur diplerinde,
Yatan düşlerime hesap ver!
Aradım sokak ,sokak haykırıyorum!
Ses ver nerdesin!
Nerdesin!
Nerdesin sen yar!

-------...

Şükran AY
@sukranay
24 Temmuz 2008 Perşembe 01:27:24
Kurgusuyla,güçlü imgeleriyle ve temasıyla şiir olma vasfını dört dörtlük tamamlamış hakkı olanı almış bir eser.
Beğeniyle okudum.Tebrik ederim.
Saygımla.
Mayıs, @Erdoğan Ateş
23.7.2008 14:33:20
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 19:47:41
Sustura sustura kendine güveni olmayan,toplum içinde kendini ifade etmeye korkan,kişiliği oturmamış bireylerin temellerinin atıldığının farkında olmadan güya çocuk terbiyesi adını verdikleri batıl ve cahilce inançlarla örülmüş duvarın resmini ne güze...

Sus çocuk sus, @bluecould
23.7.2008 17:17:59
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 13:29:17

Aşk
Bence bir oyun.

Zamanlı-zamansız roller değişir
Başlarız içten-içe oynamaya.

Dürtükçe şehvani şeytan
Koşarız
Başka çiçek koklamaya.

Bilmeyiz
Ki
Mekan ayını mekan

Yalnız
Kokular değişir.

------------------------...

Aşk nedir.?, @kutbo
23.7.2008 09:13:49
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 13:12:16
Gönül kendisini çok genç sanıyor
Nerde güzel görse hemen kanıyor
Her gördüğü güle,dala konuyor
Sanki kırk yamalı bohçalar gibi

Lüzumsuz kapılmış sevda seline
Bırakmış kendini bir sam yeline
Bir küflü hançeri almış eline
Yanan yüreğini parça...

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 12:16:41

PARA VE KADIN
( Şiirin Hikayesini Görmek İçin Tıklayın )

Şiirin Hikayesi

Hayatımın ve yüreğimin orta yerinden.

--------------------------------------------------------------------------------



Parayı da çok severim kadını da
Faka...

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 12:13:29
KİRPİĞİMİN UCUNDAKİ SEN

[]KİRPİĞİMİN UCUNDAKİ SEN...


KİRPİĞİMİN UCUNDAKİ SEN
Kirpiğimin ucundaki sen
Bak ağlamak istemem
Düşersin kirpiğimden
Dudağımdaki sen
Söz aralarımdasın

Kaybolursun tek söz söylesem
İçimdeki sen
Sana sevgil...

Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 12:00:16
Şimdilerde zor gelse de
Bedenlere bunca hasret
Sen susup sabret birtanem
Mutluluk sonunda elbet

Sabırla aşacağız yar!
Zamandaki barbarlığı
Kor bedende ateş olsa
Kıracağız tüm zorluğu

------------------------------------------------------...

Üzülme, @cemil
23.7.2008 09:37:42
Şükran AY
@sukranay
23 Temmuz 2008 Çarşamba 11:55:39
Nefret duyulan aşkla aynı paralelliktedir bunuda göz ardı etmemek lazım.Beğeniyle okudum.
Sevgilerimle.
İki kelime.., @ringa
23.7.2008 10:06:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.173
Şiir Okunma
1.132.108
Yazı Okunma
101.548
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL