Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
18 Eylül 2008 Perşembe 08:41:29
İLET/İŞİM

Kapılar açık olduğunda
Arkadaşlık bağlarına siner tazelik
Portre aynı
Ayna portre değil...verir kendini

Tümceler açık mimari
Hayatın aç öznesinde
Başkalaşmadan
Bambaşka
Başla.

------------------------------------------------...

İlet/işim, @sevil-ay
18.9.2008 01:23:26
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 23:12:30
AŞKIN MEDENİYET HALİ

Kirletildi duygularım
Sıçrattığı çamur ile gözyaşlarının!
Sahte sevdasını sardım sırtıma
Köhne dehlizlere açıldı sevda sandıklarım!..
Gizliyordu has sıfatını
Maske ardı gözleri...
Ve bekliyordu davasını
Kıracaktı kurşun...

Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 22:52:15
Orucum tutulmuş kılınmış her vakit namazım
İnandığım yerde yüz sürdüm verdim niyazım
Böyle davranmakla ne olur senin kazancın
Vazgeç kırmaktan gel vereyim zekat ile harcın
Bunlar var ya bunlar Zülfikar’ dan anlar

Alevi’yim diye hep el gibi dış...

Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 21:10:09
Veriyorum bu gece ,
Herşey çabuk bitmemeli,
Tükenipte gitmemeli,
Sana yolun açık dememeli ,

Korkuyorum bu gece ,
Daldım derin düşüncelere,
Seni böylesine sevene,
Dön gel bu gece.........


SABAHLARI BEKLEMİYECEĞİM ARTIK
DİRENİP BU GECEYE...

Bu gece, @manolya
15.9.2008 04:42:26
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 21:03:19

UHU




Bir tüp uhu olabilseydim
Değer verdiğim
Herşey adına yemin ederdim
Yapışırdım üstlerine
Bir kabuk
Hatta bir fosil olurdum öylece!..

----------------------------------------------------------

Bende dostum inan bende.
Ölümüne...

Uhu, @bluecould
17.9.2008 14:34:23
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:53:15
HAZAN ve ÖLÜM (Özleşim)


Bülbül hazin halde, gülün halin okuyor
Güller solar dalda, zaman ölüm dokuyor
Eylül neden böyle, neler olur bana? Âh !
Mevsim hazan oldu, güneş hüzün kokuyor


Yıldız üşür gökte, içim kanar aniden
Gözler söner ses ...

*)(* hazan ve ölüm *)(*, @yunusi
14.9.2008 12:51:22
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:43:29

Edebi kalitesinden ve şiirin yorumunun mükemmelliğinden hiç dem vurmayacağım.
Gün gibi aşikar.Hem haddime de düşmez zaten.
Tema olarak sevgiliye duyulan sevinin duygusunun ifaledenişi muhteşem.
Sanki ozanca,yunusça söyleyişlerle anlatım daha bir...

Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:31:19

Şiiri göremedim" başlıksız şiir" başlığı ama kendide gitmiş.Bir yol baksanız.
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:29:55
SEVGİ DOLUSUN

BOYNUN BÜKÜK KALMASIN
YÜREGİN HEP SEVGİYLE DOLSUN
SENİ SEVEN SENİNLE OLSUN
GÖNLÜN AŞKLA DOLSUN

ÖYLE SEVGİYLE DOLUKİ İCİN
SEVİPTE SEVİLMEYİ HAK EDENSİN
GERCEK SEVEN CAN VERESİN
SEVDİGİNİ YÜREKTEN SEVENSİN

-----------------...

Sevgi dolusun, @RAHİKA/KARS.36
15.9.2008 01:40:20
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:22:25
ADALET

İnsan dört dörtlük olamaz
O halde ?
İnsanın adaletine
Nasıl güvenilir ?

---------------------------------

oooooooooo süper süper bir sorgulama.
Evet yaa? Nasıl güvenilir?
Demekki adaletsiz bir dünyada yaşıyoruz.Bu gerçeğe ışık tu...

Adalet, @SIR MAHMUT
16.9.2008 19:53:56
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:19:50
yoksun uzaksın işte
paylaşamazsın mutluluklarımı,paylaşamazsın acılarımı
anlayamazsın hırçınlıklarımı
ve gamzelerime düşen damlaları silemezsin

sensiz soluyamayan solan bir aşk
zindanlara mahkum bir hayat yaşadım da
ne oldu..sadece
aşk’a kan...

Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:14:46
Arı gibi gülden güle konarsın,
Niye benim aşkım ile yanarsın?
Nerde hüzün, hep orada sen varsın,
Sevmiyorum, sevemedim ben seni.

“Kimsin” dedim; dedi, “adım ölümdür”,
Dedim, “bana yaptıkların zulümdür”,
Dedi; “benim her zaman ki halimdir,
Se...

Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:10:50
GÜN(AH)!!!

Günahsız geçmiyor inan bir anım
Tükeniyor ömrüm doldu zamanım
Hasretle kavruldu şu aciz canım
O’nadır özlemim,O’nadır ey yar

O’ndan ayrılalı her gün, ahım var
Hak’tan ayrılalı her, günahım var

Zalim...

Gün(ah)!!!, @gezgin1985
15.9.2008 17:25:41
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:08:03
Türküler yakarım sevda adına
Durmadan düşersin gönül yadıma
Yansa da yüreğim sevda oduna
Aşkın dergahında pişer gelirim.

RABATLI aşkının özüne hasret
Başını koyduğu dizine hasret
Melül, mahzun bakan yüzüne hasret
Yollarına güller döşer gelir...

Aşar gelirim, @RABATLI
17.9.2008 15:53:47
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:06:19
BİRAZ ERKEN GELMİŞİM

Bize söylenenleri şimdi ben söylüyorum
Fikrimi değiştirdim farklı düşünüyorum
Dün bu gün arasında fersah fersah uçurum
Demekki bu dünyaya biraz erken gelmişim

Bir tek ebemiz vardi mahalleyi doğurtan
Nerde simdi ki bezle...

Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:03:16

Ne güzel geldi bir bilseniz bozkır havası .Derinden bir ohhhh çektim bilesiniz.
Yine muhteşem dizelerle farklı bir aleme götürdünüz üstadım.
Paylaşım için teşekkürler.Selam ve saygılarımla...
Bozkır, @hyazici58
17.9.2008 11:57:11
Şükran AY
@sukranay
17 Eylül 2008 Çarşamba 20:00:26
Ruhuna işlemiş,kasabın yolmak
Kolunu verdin mi?ayağın gider !
Fâizli kanpanyalara aldanmak!
İpotek,kabire yol alır gider...


Yolunanla,yolan, karşı karşıya
Kaynağı görünmez çukur içinde
Bağışıklık kazanmışsa,aşıya
Karar veremiyor, zorlu seç...

Yolunma !, @ferhan
17.9.2008 15:34:31
Şükran AY
@sukranay
14 Eylül 2008 Pazar 11:59:02

Sen yokken !!!
Sen yok olmuşken
seni ben,beni sen sanmıştım
Oysa;
Kara gecenin koynunda karabasanlı rüyamdaydım
Vee uyandım. . .
yaralarım,kanlarım,acılarım,hatıralarım
benimmiş uykudan uyanınca anladım ...
Senli sanarken rüyamı uyandırıldı...

Şükran AY
@sukranay
14 Eylül 2008 Pazar 09:37:09
Böyle dargın kal uzakta,
Gönlümüz yine yazıkta,
Bir kez olsun dönüp bakta,
Akar yüreğin kanıdır!...

Dinle benden aşk neyimiş,
Duyan her aşık delirmiş,
Ham gelen pişip gidermiş,
Ben gönlümü yaptım tandır...

Bu çağrımı sen gel eyle,
Bu sab...

Tandır, @hyazici58
14.9.2008 08:41:46
Şükran AY
@sukranay
13 Eylül 2008 Cumartesi 22:10:27


İyi geceler sevgili şairem,
Başarılı eserinizi yürekten kutlarım .Sevgilerimle.


*YAKAMOZ* tarafından 10/26/2008 12:26:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.997
Şiir Okunma
1.131.815
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL