(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOKSUN!!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOKSUN!!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dost geceden tenimdeki pas kokusuna geceden bir Ay çekmiştim, 'Yoksun' cümlesinde ki edat bile soluksuz kalırken sensizliğime, çektiğim acıların milad-ları bayrak asmıştı gönül ülkesine, sonsuza dek...Lal olmuştu sol yanım, ki sen kelimenin bittiği yer nokta duruşunda iken, ben virgül eğretileri çiziyordum, acıyan yanlarıma...Ben suskundum, sevda çığa dönmüş iken, ölüm kokan nefeste suskun dudaklarım mühebbet orucu tutuyordu, yoktun...
Mısralar suskun! kalem ağlar!
Yasını tutar sahte sevgilerin
Ne düşler avutur beni
Ne vuslata dair ümitlerim..
Bir şiir yazmalı idim, kankırmızı yüreğimden allar damlamalı idi, hece hece yatırmalıydım seni satırlara, baştan sona sen kokmalıydın...Sen tütüne yatmalı idin, bende sana yatmalı idim gündüz gece...Sen ki hoş bir seda gelmeyen beşinci mevsimdin...Şiiri yazmıştım ama sevdasını yaşayamamıştım, suskun dizelerimde...Ben hüzündüm Nazım değil süslü ve sihirli kelimelerim yoktu, yaşamadığım mutluluğu yazamazdım, içtiğim acı, taşıdığım yüktü bedenimde...Sensizliğe gecelerimden ne denizler çekilmişti, hangi kuyulardan sevda çekmiştimde benliğime bir türlü sokamamıştım seni, yoktun...Yastığıma düşürdüğüm umuttun, buz ve yalnız gecelere ilmek ilmek yazdığım, duvarlarıma çığlıklarımla çizdiğim, düşlerimdin...
Bir damla suya hasret içindeki güller
Kirpik ormanlarından akardı, her damlası bir avuntu sızlaması idi yüze acı ekerdi hemde çile ile...Gözler nehir iken, dudaklar kuruya çalardı.Bir damla yağmurdu, dilimle yıllara bölerek ıslanmak istediğim, bir damla aşk suyu idi, çöl yüreğimi sulayacak ve beni avutacak....
Her zamanki gibi sizi okumak keyif verdi dost, yüreğine selam olsun şaire...
benim için artık sen sen yoksun bunu diyebilmek bile insanın içini acıtıyor peki ya bu şiiri dizelere dökmek kimbilir ne kadar derin yaralamıştır sizi kutlarım .......suskun kalmayın
off şairem of.Yüreğinizden yüreğime öyle bir ateş oldu ki dizeleriniz tarifi imkansız. Her ne kadar "Artık Sen yoksun" denilse de her inkar ediş kadar içine dolar, her içinden akıttığın göz yaşın kadar tekrar içine içine akar. Emeğinize ve güzel yüreğinize sağlıklar olsun. Sevgilerimle.Yeni doğan gün umutla,mutlulukla doğsun yüreğinize.
Yıllar yollara hasret bağlamış geçmek bilmez Takvimler gözyaşlarımı saymakta her gün. Zaman acılarımı avutmak için bir tesellii Gelgör ki yüreğimin içindeki yangın adını sayıklmakta. Sevdalar- sılaya isyan eder,ben de yokluğuna... Şarkılar hep seni söyler,ben sensiz nefes almaktan çekinirken. Off çekmeler pişmanlıktan değil güzelim, İç çekmeler rahatlığımdan değil... Kurumuş gönlüm aman vermez ,varlığına alışkın Ömür sırat köprüsü olsa da fazla yaşamam sevdiğim!! Sensiz heryer karanlık bana Vur beni !! bu yokluğun yaşatmaz sevdamızı fazla Sensiz her yer ölüm sancısı bana Vur beni yarim !!yokluğuna hançer sapla , Yoksa yaşatmaz sevdamızı fazla.........
yokluğa dair nezaman bir şiir okusam mısralarımın pimini çekiyor hüzün.birde ben yazdım dost şairim.sevgiyle kal.
Bana kalırsa şiir bütün ihtişamıyla buraya kadar gelmiş ama finaldeki iki satır bütün ihtişamı yıkmış.Sanki böyle güzel sırmalarla işlenmiş bir nakışı alelade bir iple sonlandırıvermişsiniz gibi olmuş.Bu kadar sebebi doğuran şey böyle bir "sen" le anlatılacak kadar fert seviyesinde olamaz diye düşünüyorum.Yine de elinize sağlık.Şimdiden birirlerinin çeyiz sandığına girmiştir bile:) Muhabbetle kalın..
kalk gidelim bilinmez diyarlara...
hüznün güzelliğiydi/saygı ile