Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HOŞÇA KAL ANNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HOŞÇA KAL ANNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba dost.. Senin sayfandan anafikri ve teması insanlığa ya da anlayana ders olacak nitelikte şiirler okuyorum. Gerçekten çok güzel dizelerle anlatıyorsun meramını.Kimi zaman, içim buruk gözlerim buğulu okuyorum satırları..Kalbimin ücra yerlerine değen ve beni yakan mısralar hakim şiirlerinde çünkü..
Ne derler;kalemin düşmesin,mürekkebin bitmesin... sevgimle...
ŞİİRİNİZİ ÇOK BEĞENDİM.....HARİKA.....KISA AMA MANASI ÇOK AĞIR......
NASİHAT
Say ki; Anadolu bahçesinden kopup gelen bir gülsün.. Yaprağın, bağlaman Türkün ,kokun olmalı senin. Dürüstlüğün ve sevgin Uğruna öle bildiğin değerlerin olmalı. Ve.. hayatın sebepsiz heyecanları Seni asla kandırmamalı.
Düşmanına gülen tarafını göster. Ağlayan gerçeğini ise, Yalnızca dostların bilsin. Yaşıyorsan, Gözyaşlarını içine ata bilmelisin. Türküler ve marşlar söylenmeli ardından. Varlığının bir anlamı olmalı Çünkü, Ölüm geldiğinde sana oğlum, Onu ayakta karşılayıp,kollarını açmalısın.
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne
ANA VATAN..........ANA SEVGİSİ GÜZEL DUYARLI ŞİİR KUTLARIM SİZİ
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne
....... çok güzeldi.. ekledim beğendiklerime, tebrikler sokak şairi.
"Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne"
Yürek şairinde çok anlamlı dizeler okudum, kutladım yürekten can abimi
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne --------------------------------------------------- hayatta en önemli şeyler ana-yar -vatan uğrunda canlar alan ve bu hüzünlü anlamla yoğrulmuş mısrada az ve özle bize destanlr yazan kalemin kırılmasın senin sevginle dosun...
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne
Anne sevgisi,yar sevgisi ve sitemkar duygularla yaşanan ülke sevgisi. Muhteşemde üstadım. Umudunuz sönmesin.Boşlukların varlıklara dönüp anlamlı kılınacağı günlere inşallah. Tebriklerimle birlikte saygılar haklı bulduğum güzel esere ve şairine.
Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne ...............................................................BAZI ŞEYLER ÇOK ÖZEL KONUŞUR.O DİLDEN ANLAYAN YALNIZCA BİR YA DA BİR KAÇ KİŞİ VARDIR ANCAK.O DİLDEN YAZILMIŞ BİR ŞİİRDİ...SAYGILAR KUTLARIM
Şaban Aktaş tarafından 9/4/2008 12:34:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne
Var dost var seni tanıyanlar yeter seni anlatmaya yine harikaydın dost kısa ama özünde bir şiirdi kutluyorum saygımla.
Şiirlerini okudum, sağlam bir kimlikle Merhabalaştım! Toplumsal sorumluluğu taşımayı kendisine ve kalemine yakıştıran, başkaldıran, isyankar bir ruh, sevdiğini her şeye karşın çok seven ve de sahiplenen, oldukça duyarlı Yurtsever bir yürekle tanıştım! Yürekkakan bir şiirdi son şiirin, trajedyaya tırmanan... Heyben ne kadar değerli şeyler taşıyormuş meğerse, altın suyuna bandırmalı bu heybeyi, içindekileri unutmadan!!! Yine görüşürüz Şairim. Yüreğinden öpmeme izin ver, öptüm Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne ........................................................... bırak be şairim bırak o heybende neler olduğunu bilmediğimizi sanma buseleri al trakya ovasının süsü olan çeltikleride al vurulan sevdiğinide sen ve vatan sen ve ülke işte şair vatansever şair sevgilerimle kutluyorum ............
sülom yaktın dedenin yüreğini yine , kısa ama destan olmuş , zaten sen ne yazarsan destan oluyor , mermi gibi tesirliydi can sülom , var ol torunum ...seni seven deden
Hoşçakal diyerek her şeyi bırakıyorum anne Heybeme bakışlarındaki sevgiyi Yanağımdaki buseyi aldım Duvarlardaki tutunduğum çeltikleri silmeyin Birde konuşma halinde vurulan sevdiğimin ismini Bu anlamsız urganda en anlamlı boşluğum anne Ülkemi sevmemin bir anlamı olsun anne
Seni ülkem kadar seviyorum anne güzel ve anlamlı bir şiirdi dostum yüreğine sağlık...
Dostum yanina aldigin seyler zaten hayatimizdaki en degerli seyler, Siirde yaniniza aldiginiz seviler kadar güzeldi, cok anlamliydi dost. Güzel yüregine saglik...