Affet demekle affedilir mi günahlar? Tövbesiz yatılan akşamların ardından gecenin tüm fahişeliğinde anlam mı aranır Bir günah’da bizden olsa ....ne olur.?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. . şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
. . şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Affet demekle affedilir mi günahlar? Tövbesiz yatılan akşamların ardından gecenin tüm fahişeliğinde anlam mı aranır Bir günah’da bizden olsa ....ne olur.?
Ne olur be..! anam babam ne olur..?
Korkular dilim dilim azık niyetine özümseyebilir mi ince narin beden Hangi kapıyı çalmadan girdim içeri gidilen yerin yol tarifi ....var mı.?
Var mı be..! anam babam var mı..?
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, yürek sesiniz hoş bir seda olmuş salınmış gökkubbeye.... baştan sona mükemmeldi efendim.... selam ve hürmetler...
Aslında şiirde karman çormanlık yok herşey net , ve ne istendiği belli . Şair diyorki ; "bazı olumsuzluklar tersine dönüpte olumlu oluverseler bir ara bundan ne çıkar" diyor.Şairim hiç birşey çıkmaz sadece gönüller yol bulur arzularınca. ..... Ben de derimki ;
Gönlünce bul iyisini Öp, sev , okşa Yârin tatlı büyüsünü Ser, sar yokuşa
Affet demekle affedilir mi günahlar? Tövbesiz yatılan akşamların ardından gecenin tüm fahişeliğinde anlam mı aranır Bir günah’da bizden olsa ....ne olur.?
Ne olur be..! anam babam ne olur..?
Korkular dilim dilim azık niyetine özümseyebilir mi ince narin beden Hangi kapıyı çalmadan girdim içeri gidilen yerin yol tarifi ....var mı.?
Var mı be..! anam babam var mı..?
Bazen tarifsiz kalır sözler ve dil susar dost harikaydı tebrikler saygımla.
Korkular dilim dilim azık niyetine özümsayebilir mi ince narin beden Hangi kapıyı çalmadan girdim içeri gidilen yerin yol tarifi ....var mı.?
Var mı be..! anam babam var mı..?
Sitemleriniz hepimizin sitemleri, sogulamaalrınız ise hepimizin sorgulamaları ya cevaplar, işte burada durdum. Çünkü aynı cevqapları mı vereceğiz belli değil çünkü.
Çok özel bir şiir idi. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize
Affet demekle af edilir mi günahlar? Tövbesiz yatılan akşamların ardından gecenin tüm fahişeliğinde anlam mı aranır Bir günah’ta bizden olsa ....ne olur.?
Ne olur be..! anam babam ne olur..?
Korkular dilim dilim azık niyetine özümsayebilir mi ince narin beden Hangi kapıyı çalmadan girdim içeri gidilen yerin yol tarifi ....var mı.?
Var mı be..! anam babam var mı..?
Sitemli ve hüzün kokan güzel bir şiirdi ve güzeldi. Yüreğine sağlık Şair yüreğine sağlık...
HAYAT çetin cevizin ta kendisi bir yol haritası yok yada bir gidiş çizgisi yaşanılan her an önünde beliren yolda yürümeye devam edecek ayaklarımız ve bendenlerimiz kah ağlıyacak kah ümit dolacak biz bilinmez hayatın meraklı yürüyen İZCİLERİ yiz yüreğine sağlık değerli şair
Hayatlar asfalt üstü dümdüz. Hangi kıvrımlarda yaşam tadı olur, hangi gözlerde akan yağmur yeni bir yaşam bulur..... nedensiz..!
Nedensiz be..! anam babam nedensiz...
Hangi mezar taşlarında’ki isimlere kayar gözler, hangi dua’ların ardından dökülür acılar güneş bir kez de batıdan doğsa ....ne çıkar..!
Ne çıkar be..! anam babam ne çıkar.. --------------------------------------------------------------------------------------
Sabah saban okuduğum ilk şiirdi kelimenin tam anlamıyla muhteşemdi. Şiirdeki müzikalite ve anlatım zenginliği yine temesıyla mesaj içeren anlamlı şiirinizi yürekten kutlarım. Paylaşım için teşekkür ederim. Emeğinize ve yüreğinize sağlık. Selam ve saygımla.
Affet demekle af edilir mi günahlar? Tövbesiz yatılan akşamların ardından gecenin tüm fahişeliğinde anlam mı aranır Bir günah’ta bizden olsa ....ne olur.?
Ne olur be..! anam babam ne olur..?
güzel bir şiir ve sorgulama olmuş yazılımı ve akıcışığıyla , harika bir dili vardı , kutluyorum dostum var ol
Affet demekle af edilir mi günahlar? Tövbesiz yatılan akşamların ardından gecenin tüm fahişeliğinde anlam mı aranır Bir günah’ta bizden olsa ....ne olur.?
Ne olur be..! anam babam ne olur..?
Korkular dilim dilim azık niyetine özümsayebilirmi ince narin beden Hangi kapıyı çalmadan girdim içeri gidilen yerin yol tarifi ....var mı.?
Var mı be..! anam babam var mı..?
güzel bir şiir okudum yürek sesinizden tebrikler değerli gönül dostu selamlarımla