Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 20:37:05
..SOL YANIM....

Bir damla sevgi bıraktın bana
Bir çağlayan gibi tutkuyla aktım sana
Bir tek senin için, can çekişti yüreğim
Sensizlikte kasıldı acılar içinde bedenim
Ağrılar girdi sol yanıma..!


Bir sana ağladı buğulu gözlerim
Çiy damlala...

Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 20:34:24


Üstadem maşallllahh resmimi seyretsem, şiirin hüzün gemisinde mi seyretsem bilemedim.
Bu yürek,bu yetenek ayakta alkışlanır.
Gönlünüz dert görmesin.Sevgi ve saygılarımla.
Gönül acısı, @gül peri
22.10.2008 12:00:56
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 20:32:21

Bu dil zenginliği,anlatımı, edebi kaliteyi yorumlamak beni aşar üstad.
Muhteşem tek kelimeyle.Paylaşım için teşekkürler.
Gönlünüz dert görmesin.Selam ve saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 20:27:13
Alev alan kelime, satırlardan bakarken,
Gazisiyim aşkının, ilk madalya takarken.
Su yeşili gözlerin, yüreğime akarken,
Kızıllığı akşamın, billur renkte olacak,
Boş kalan bu arzular, belki bugün dolacak!
------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 20:22:50
Bu kaderi, kullar yaşar,
Gâhi koşar, gâhi düşer,
Nisyânı bol, alîl beşer;
Düşe kalka, pişiyorum.

Ozan İlo’m, neyse emir,
O minvâlde, geçer ömür,
Üzerimde, nefsmiş amir;
Tövbe.. onu, boşuyorum!

---------------------------------------------...

Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 20:17:05

Tek kelimeyle muhteşem sayın üstad.
Tüm kadınlar adına teşekkürü borç bilirim.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.Saygılarımla.
Kadın, @ümit zeki soyuduru
23.10.2008 14:41:15
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 13:04:45

Düşündün, düşündüm öyleyse varım :)



Şeref- Sizsiniz/ yani siz şereflisiniz

Şeref-sizsiniz-/Şerefiniz yok.


Payına düşen düştüğünü alsın diyorsun yani he abicim.

Ama siyah zemine kırmızı korkunç kızmış olduğun ihtimalinin yüksek...

., @_ZERRE_
23.10.2008 11:43:45
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 10:32:43
DAMLADAN DERYAYA



DAMLADAN;

Bazen çiğ tanesi gülün üstünde
Haber mi bıraktın bana küstün de
Gülünden sıyrılıp veda hüznünde
Koku mu bıraktın bana estin de

Özlem gözden sızan bir iki inci
Dökerim hüzünden damlalarımı
Çok uzaktan bulsa...

Damladan deryaya, @cemil
23.10.2008 09:53:49
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 09:28:19

Bende mi şizofrenim acaba ? Çok güzeldi üstad.
İçsel dünyada kopan,fırtına çok güzel lanse edilmiş dizelere.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Şizofren günceler-1-, @Tsukuyomi
22.10.2008 15:50:35
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 09:25:42


Dört işlemde aşk çok güzeldi şairem.Kutlarım emeği ve yazan yüreği.
Sevgilerimle.
Eşittir sen, @bakış
21.10.2008 20:59:23
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 21:40:54

Harikulade bir eserdi meral hanım.Resim çok korkttu yalnız.
Aman uzaklaşın oralardan mazallahhh ...
Emeğinizi ve yüreğinizi kutlarım.
Kaleminiz daim olsun.
Sevgi ve saygımla.

Sen gittin ya, @Gule
22.10.2008 15:19:36
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 21:38:52


Kutsal görevi ifa eden bir meslek grubu personelinizi dair anlatımınız çok etkileyiciydi.
Emeğinize ve yüreğinize sağlık.
Selam ve saygılarımla.


Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:44:37

ecenin kasığına çöktü yıldız tortusu
imi düş
kasırga
yırt sessizliği
tinim
özgür
dövme
içime düş zirve
.
.
.
.
bedeni ıslak har amazon

.
.
.
Şairin ruhuna öylebir işlemişki karanlığına ışık gibi,düşlerinde yaşattığı istediği,bekle...

............., @_ZERRE_
22.10.2008 17:20:06
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:25:03

Bir vefasız yüreğin ardından yüreğin çağlaması çok etkileyiciydi.
Kutlarım efendim.
Yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.

Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:23:34


Tümüyle muhteşem dizelerdi sayın üstad.
Gönül sesiniz daim olsun.
Emeğinizi ve yüreğinizi kutlarım.
Selam ve saygılarımla.
Zamanıdır yar, @RABATLI
22.10.2008 00:09:38
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:21:26


Sevgi ve umudu haykıran bir yürek dizelerini okumak büyük keyifti.Çok beğendim.
Selam ve saygılarımla.


Sana uyanıyorum, @Erdal İrfan
22.10.2008 16:04:09
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:19:09
Kaç kızın rüyasında taranırdı saçlarım
Düşerdim gözlerine sabahları çiy diye
Kitaplarına saklanırdım sessizce
Ceplerinde gezerdim
Okunurdum dilsiz-dudaksız
Mektup diye

Kaç şehire taşındım bilmiyorum
Kaç kasabada kaldım
Ve kaç köyde yakıldım...

Nerede, @hyazici58
22.10.2008 13:40:59
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:15:59


Fena çarptı şiir hemde çok fena.
Ne denebilirki arkadaşım malesef doğru.

İnsanlık can çekişmekte.
Vefa,dürüstlük nerde hani söyle
Az önce kaldırdılar cenazesini
Şeref çoktan ayaklar altında ezildi.

Dilerim bu gidişat en kısa zamanda...

Mavi ağlıyor, @bluecould
22.10.2008 18:55:13
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:09:39

Öyle kötü oldum ki anlatamam şairem.
Allahım uzun ömürler versin ,yavrularınızla geçireceğiniz nice sağlıklı yıllar geçirmenizi dilerim.
sevgi ve saygılarımla.



Azrail yanımda, @RAHİKA/KARS.36
22.10.2008 13:41:41
Şükran AY
@sukranay
22 Ekim 2008 Çarşamba 20:05:09

Harikulade bir seslenişti.Tebrik ederim.

l
Gurbetdeki bülbül, @ebül mifteh
30.9.2008 00:42:21
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
209.003
Şiir Okunma
1.131.818
Yazı Okunma
101.522
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL