(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİYİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİYİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır...
Bu tarzı deneyenler oldu. Metin Eloğlu gibi... Ama tutmadı. "Garip şiirler Antoljisi" adı ile de yayınlandı. Orhan Veli'nin de bu tür çalışmaları var. Bu tür yazılara şiir değil de "şiir gibi" demek daha uygun düşer. Aslında değerini sadece anlamından alan, zıt iki düşünceyi kaynaştırmaya çalışan bir anlayış... Daha değişik, tam anlatılabilen ve anlaşılan cümleleri seçmenizi tavsiye edebilirim. Yol doğru... Ama kuru anlatım. Başarılar dilerim. Kıvrak zeka ürünudür bu tarz. Sevgiyle kalın efendim.
fahrettin DÖNMEZ tarafından 11/26/2008 12:16:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
evetttttttttttttttttt ..ÜSTADIM O KADAR HAKLISINIZKİ. YÜREKTEN KUTLAMAK ELDE DEĞİL. EN GÜZELİ BEN BU SÖZÜNÜZÜ .KÜLTÜR BAKANLIĞINA .İLETEYİMDE HİÇ OLMAZSA BÖYLE BİR HARİKA SÖZÜ.. ATA SÖZLERİ İÇERİSİNE DAHİL ETSİNLER..İNAN ÇOK HOŞUMA GİTTİ.KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK. .
BÖYLE BİR SÖZÜ YAZANA .BEN AYRICA. SONSUZ SAYGILARIMI HÜRMETLERİMİ İLETİYORUM.!!!.
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır...
Şairim kelimeleri uygun bir şekilde bir araya getirip hoş bir dize oluşturmuşsun ama ben bir şey anlayamadım. Şimdi bilgisi olmayan insanları çıplak olarak mı görelim. Eğitimliler giyinik,eğitimsizler çıplakmı yani. Oysaki eğitimliler daha açık giyinmekte,eğitim düzeyi az olan insanlarımız daha kapalı . Bunu giyimle değil de beyin le ilişkilendirseydiniz daha mantıklı olacaktı. Zeka geriliği olan insanlarımız tamamen çıplak mı şimdi?. Şiirinizi anlayamadığımdan kutlama ve eleştiri de bulunmaktan imtina ediyorum. Açıklama zahmetinde bulunursanız memnun kalırım. Selamlar.
Yorumumun yanlış anlaşılmasından ve dostlarımın kırılmasından endişe etmekteydim. Anlayışınız beni mutlu etti.Elbetteki tüm insanların birbirinden farklı düşünceleri olduğu gibi, bizimde farklı düşünmemiz gayet doğal. Önemli olan birbirimize katkı sağlıyormuyuz. Hele aynı ortamda(edebiyat defteri) devam eden çalışmalarımızı güzelleştirebiliyormuyuz. İşte en büyük kazancımız bu olmalı ,dostlukların oluşmasının yanında. Hoşça kalın. SAYGILARIMLA.
Teşekkürler Elbette ki yazdığınla haklısın ve ben eleştiri gibi kesinlikle anlamadım.Şunu bilen biriyim; Bir şiir asıldığı an her türlü yoruma açıktır.Ancak şair'e yakışır derecede yorumlar gerktirir agresif olmamak kaydıyla, ki hepimiz bilgili ve olgun insanlarız ve her şeyin olumlu bir hava ve tartışma içinde geçmesi en güzel şeydir.Sorumluluğuna yine çok teşekkür ederim güzel insan... Hoşça kal, dostça kal selamlar
Şairim yazdığınız gibi tartışılacak bir konu. Bende düşünüp anlayayım tartışalım diye açıklamanızı istirham etmiştim. Sayfasına uğradıklarınız gibi bende kutlarım sizi güzeldi yazıp geçebilirdim . Ama bu hem kendime hemde size saygısızlık olurdu. Ben doğrusunu yazdım.Anlayamadım. Görüyorum ki siz eleştiri gibi algılamışsınız. Oysa ki eleştirmeden de imtina ettiğimi belirtim. Eleştiremezdim.Çünkü anlamadım. Başlıkla konu birbirine uyumsuz geldi bana. Şimdi ben sana şunu yazsam.
ŞAİR
şair hep boştur şairin ilhamı kendi şiiri kadardır.
veya.
İLHAM
Şair hep boştur şairin şiiri kendi ilhamı kadardır.
Şimdi sen bunlara şiir mi diyeceksin. Bunlardan yüzlercesini yazayım . Güzel sözler ama ben bunlara şiir diyemem. Selamlarımla.
Öncelikle sayfama gelerek içten yorumunuzla şiirimi onurlandırdığınız için teşekkürlerimi sunuyorum...Kabulü istirhamımla.
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır...
İşte budur diyorum....
Bu güzel dizeleri Yazan yüreğin Kalemi daim olsun..Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın... Sezai Binici/umut_adam/Erzurum.. Saygılarımla
çok haklısınız.İnsan hep çıplaktır çıplaklığı bitmeyecektir.Ne kadar bilebilirsekte her zaman bilmediklerimiz olacağından en bilenimiz bile çıplaklığından kurtulamayacaktır.Bilgi sonsuzdur sonsuzluğu insan olarak yakalayamayacağımıza göre farklı ebatlarda fakat her birimizin bir yanında biraz çıplaklık olacaktır.Düşündürücü şiirini için size tebrik ederim. saygılarımla.
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır...
her insan bilgisi değerinde giyinseydi? Dünya bu kadar acı çekmezdi.Tartışılması ve irdelenmesi gereken bir kirliliğe iz düşümü yapmışsınız yüreğinize saygılar.
insan görebildiği kadar giyiniktir bu elbiseyla alakalı değil bilgiyle sygıyla kemaletle ilgilidir insanın elbise içinde olması çok önemli değildir nice insanlar vardırki taşıdığı giysiye layık değildir çıplaktır yüreğine sağlık dost anlatım mükemmeldi
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır... ============= İnsan gerçekten çıplaktır.Doğuşunda çıplak olarak dünyaya gelir öldüğü zaman çıplak gider yaşarken sadece soğuktan sıcaktan örtünür . Tebrikler ..
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır... ....................................... ÇOK ŞEY ÖĞRENECEGİM ŞAİR ÜŞÜYORUM ÖGRENDİKÇE GİYİNİYORUM
nesnel evrensel akla ve mantığa dayalı eleştiriye açık duyguya, coşkuya ve sezgiye dayanan açıklamalarında bitmişlik ya da kesinlik olmayan sistemli, düzenli ve birleştirilmiş bir BİLGİ !
çok güzel ve anlamlı bir şiirdi, sevgilerimle Hazan62...
Kısa ve öz insanın hayatla bağlantısı.Renkler ve zevkler, dünya görüşü. yaşam biçimi..Aklar karalar, griler..Allah rahmet eylesin aşık Veysel' anımsatıyor..''Koyum kurt ile gezerdi..Fikir ayrı ayrı olmasa'' Elinize sağlık..
amca33 tarafından 10/26/2008 5:45:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır... Tebrik ederim.İçeriği büyük olan söz.Selamlarımı sunarım. İnsan çıplak dogar kaderiyle başbaşa Giydiği elbiseyle cıkarlar topluma İçinde ki insan adam olmazsa Toplumda yapar kargaşa Muhim olan ameldir. Giydiği elbiseden ne fayda
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır... Yorum yapmaya ne hacet sözün özü dile gelmiş... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır... ================== bin gemi yükü anlamı olan ninacık bir şiir sizi ayakta alkışlıyorum üstadım saygımla....
İnsan Hep çıplaktır ... İnsanın Giyimi kendi Bilgisi kadardır...
Eylül 2008-HD ********************************** ...Donanım = bilgi Lüksümüz ... Yeter zaten. Bilgi her şeyin anahtarıdır. Her kapıyı açar... Kutluyorum . Harikaydı....
Güzel ve özlü sözler deryasına düşmüş şairemiz, tebessüm ettiğimiz şiirleriniz, duyguların konsantresi babında lezzetliydi. Ünlü düşünürümüzün bir sözü geldi aklıma.
Öyle insanlar gördüm ki, üzerinde elbiseleri yoktu. Öyle elbiseler gördüm ki içinde insan yoktu...!
Kutlarım şiirinizi, bu sözü hatırlattığı için, saygılarımla.
'Düşünen vardır;
düşünüyorum, o halde varım' cümlesi kadar anlamlı...