Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:56:08

Offffff be şairem.Şiirinizi okudum bende çok üzüldüm inanın.
Böylesine hüzün yüklü ve sitem dolu yüreğin sesinin ifadelenişi çok güzeldi.
Yeni gün mutluluklarla,umutlarla doğsun yüreğinize.
Çokca Tebrik ve sevgilerimle.
Üzgünüm, @YağmurGulu
25.10.2008 17:04:22
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:52:07

İki dizede ne çok şey anlatmışsınız üstad.
Kısa ve öz.Şiir işte bu.Tebrik ederim.
Saygılarımla.
Âyin, @sır
25.10.2008 22:42:54
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:50:02
dilim iki cami arasında beynamaz
gel de güven sözüne

karar verdim
anlaşma yapacağım rüyalarımla
göstermesinler bana
ne yüzünü
ne de hüzünü

hüzün yok

ben yerden sigara izmariti toplamam
kırık kadeh de

--------------------------------...

İzmarit, @kardanadam
25.10.2008 22:08:40
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:10:48


Yürekk fena yanmış.Bence de yeterr ey vefasız kimsen duyy sesi.
Kulak ver bu yüreğin feryadına.Taşmış sevdası sayfalardan dışarı.
Çokkkkk güzeldi üstad.
Dilerim duyar muhatabı sesinizi. Dilerim vuslata erersiniz.
Selam ve saygılarımla.

* sevgiliye isyan *, @Kibar HASAN
24.10.2008 00:14:42
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:08:24

Şiiriniz çok güzelde üstadım hayırdır nereye gidiyorsunuz.
Şair gidermi.Şiir bitermi hiç.
Her nekadar gidiyorum desenizde bizler izler vermiyoruz.
Başarılı eserinizi kutlarım.
Ve nice nice şiirlerinizi paylaşmayı diliyorum.
Selam ve saygımla. ...

* elveda dostlarım *, @Kibar HASAN
25.10.2008 00:02:55
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 22:01:03

Çirkin kurbağa ve yakışıklı prens masalını hatırlattı.

Ne güzel şiir dili oluvermiş kaleminizde.

Sevgi işte herşeyi değiştirmeye muktedir yegane en yüce duygu.

Anlamlıydı efendim.Çok güzeldi.

Sevgi dolu nice yarınlar dilerim.

Yüreğ...

Prensin dönüşü, @kardanadam
25.10.2008 15:29:49
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 21:54:54
"Sevgi emek,
Sevgi yüreğini ortaya koymak.."

Emek vermeyen sevginin kıymetini nerden bilsin şairem.İnsan kıymetini nerden bilsin.
Başarılı eserinizi kutlarım.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Selam ve saygılarımla.
Yalancı.., @surmelim
3.10.2008 15:04:16
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 21:39:31

Onlarda istemezdi belki böyle olmayı.
Olduran mı olan mı suçlu bir şişe şarabla yaşamaya mahkum kılınanları.
Sosyal bir yaraya parmak basmışsınız.Etkiliydi ve çok güzeldi eseriniz.
Kutlarım efendim.Saygılarımla.
İsmi yok fahişe, @demyanli
25.10.2008 17:00:49
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 21:29:08

He! Desm ne çıkar?
Ben yaşarım beşinci bahar...
Sen ise daha ilkbahar.

Sanırmısın a! gülüm,
Sen aşıksın?
İnanırmısın?
Bensiz yapamazsın?
Seninki aşk değil.
Seninki sevgi değil,
Seninki evcilik oyunu.
Aradığın ben değil.

-------------...

Beşinci mevsim, @pınarbaşılı
25.10.2008 10:37:47
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 21:14:13
Sorguların yeşermediği topraklarda donar yüzüm
Kaybettim yolumu
Yoldaş kaybedenlere mahsus halim
Yalnızım.

Sürgüleri açılmaz özün
Sürgüne uğradım
Sürüldü kolum kanadım.

----------------------------------------------
Etkili ifadeyle ciddi ...

Yüzüm donar, @Sinan YILMAZ54
25.10.2008 12:13:19
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 21:08:26
Sevmek ve sevilmek varsa kaderde,
Sevda yıldız yıldız dolaşır serde.
Vuslat hep beklenir gökte ve yerde;
Ölümsüz duyguyu bilenler yaşar.

--------------------------------------------

Kesinlikle üstad bilenler yaşar.Kurşun bile deler geçer de ...

Ölümsüz duygu, @Murat Arıcı
23.10.2008 00:13:29
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 20:39:15

Hasret, sevda duman duman dizelerde tüter olmuş.
Vuslata ermeniz dileğiyle.
Yine kaleminizden güzel bir şiir okumanın hazzını yaşattınız üstad.
Teşekkür ederim.
Yüreğinize sağlık.Saygılarımla.
Ayrılamadım, @RABATLI
25.10.2008 00:19:47
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 20:37:14

soyun çıplaklığını sevgili…
ve giyin,
yarım kalmış bir kadının,
ezeli yalnızlığını hücrelerine…

gem vurulmuş arzularımla başbaşayım şimdi…
eyyy aşk!
tükürebilseydim yüzüne,
utanır mıydın şerefsizliğinden?

-------------------------------...

Ayrılıkta..., @aysegulguncan
25.10.2008 15:48:08
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 20:34:07
Bir daha mı sevgiye asla inanmam
İnandığımı sanıp ta peşinden koşmam
Yalanlarına kanıp ta sana dönmem
Sevdiğime pişman ettin sen beni

------------------------------------------------------------------------

Sevgiye küsmek olurmu şairem.Karşı...

Yalan sevgi, @RAHİKA/KARS.36
24.10.2008 20:28:33
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 20:28:17

Varmı böyle birşeyy yaa allahımm yaa içim acıdı .
Töre adı altında yapılan kepazelikten başka bişey değil bu ya.
Başarılı eserinizi ve düyarlı yüreğinizi kutlarım şairem.
Yine sosyal içerikli muhteşem bir temayla gelmişsiniz.
Çok etkileyiciydi....

T ö r e, @Arzu Altınçiçek
25.10.2008 19:45:53
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 18:45:45
Söylemeye yok mecalim
Ahmet anlatamaz halin
Toprak oldu taze gelin
Bir sonbahar akşamında,

Final fena vurdu sayın şair.Allah rahmet eylesin.
Bütünüyle başarılı eserinizi yürekten kutlarım.
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla.
Sonbahar akşamında, @ahmet ekici
25.10.2008 18:42:16
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 17:54:42
ÇÖZÜLMELER






Döngülerimizin harmanlaştığı
Sanrılarda renkli yıldızlar
Alnıma çakılmış
Uzun devrik bir cümle

Damgası sağlam
Kavramış aslını
Hücrelerim titreyerek
Oluk oluk
Hissederken hissedilmeler

Titrek zaman yol alırken
İmg...

Çözülmeler, @bluecould
25.10.2008 13:38:57
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 16:15:21

Çok güzel bir şiirdi.
Farklı yorumuyla ve hissettirdikleriyle yüreğim sesine ses vermişsiniz.
Haklı başarınızı yürekten kutlarım üstat.
Kaleminiz baki olsun.
Saygılarımla.
Gel(me)keşke, @sair_123
24.10.2008 10:59:55
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 16:14:48

Çok güzel bir şiirdi.
Farklı yorumuyla ve hissettirdikleriyle yüreğim sesine ses vermişsiniz.
Haklı başarınızı yürekten kutlarım üstat.
Kaleminiz baki olsun.
Saygılarımla.
Gel(me)keşke, @sair_123
24.10.2008 10:59:55
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 15:51:37

bin şiir yazıp bir güle
bir gül alıp boğazlamak
bülbül olduğunu sanıp şakımak
ölümle aşk bezemek niye
------------------------------------

Tümüyle çok güzel ve emek verildiği herhalinden belli nakış nakış işlenmiş eserinizi kutlarım.

Ben...

Mini minnacık, @feristah123
25.10.2008 00:12:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.940
Şiir Okunma
1.131.731
Yazı Okunma
101.515
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL