Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 15:38:21
BİR SEN, BİR BEN



Senli rüyalara dalsam ılık gecelerde
Dallarında kır çiçekleri açsa baharın
Kelebekler bir konsa, bir dans etse
Sen gibi öpsem yaprağını sarı papatyanın


Bir pınar başında beyazlar içinde
Buluşuversek ellerimizde ıtır ç...

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 15:31:53


Üstadem farklı bir ruh çemberinde gördüm sizi bu şiirinizde.
Her daim mutllu,gülen,barış dolu,sevgi yüklü yüreği hüzünlere bezenmiş.
Hemde öyle bir hüzün ki derin mi derin.
Gül yüreğiniz uzak olsun şairem tüm olupsuzluklardan.
Kaybetmeyin hay...

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 15:27:22

Türkü tadında ne güzel dizelerdi yine üstadem.
Yar yarr seni kara saplı bıçak gibi bağrıma sapladılar diye bir şarkı vardırya o takıldı dilime birden.
Güzel yüreğiniz ve kaleminize saygım her daim .
Kaleminiz baki olsun.
Sevgi ve saygılarımla....

Yâr yâr, @hayatgülbahçesi
23.10.2008 09:45:46
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 15:24:21
SEFERÎYİZ HAYAT YOLUNA


Seferîyiz hepimiz uzun sanılan, şu kısacık ömür yolunda
Yaşamlarımız zaten aynı, dönüp durur dönme dolaplarında
Emek veririz; iş, aş, aşk için yaşam kulvarlarında
İbretlik dersler buluruz heran insan manzaralarında

K...

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 11:13:22


Acıdan zevk alınmaz diyor şairem çakda doğru diyor daa eldemi ona da bir cevap versen.
Zevk alındığından mı yoksa yüreğe söz geçmediğinden mi.
Başarılı eserinizi kutlarım.Herzamanki gibi çokkk güzeldi şairem.çok.
Güzel yüreğiniz dert görmesin....

Acıtmayan aşk, @hayatgülbahçesi
22.10.2008 10:39:29
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 11:10:31


Malesef efendim kanayan sosyal yaramız.
Öyle içime içime işlediki eseriniz.
Duyarlı yüreğinizi ve başarılı kaleminizi kutlarım.
Saygılarımla.
Kimsesiz gelecek, @romantik63
21.10.2008 20:39:34
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 11:06:16


Allah gecinden versin üstad.Aman gitmeyin daha kaleminizden çok şiirler okuyacağız.
Kurgu olarak kabul ediyor ve yorumuma geçiyorum.
Diğer şiirinizi de okumuştum.En az onun kadar etkileyici dizeler yine.
"Kulaç atıyorum.
İlk boğulduğum Ya da ...

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 10:50:17


İki Yürek Bir Beden



Keskin hançer yüzeyine kalbimi bileyledim
Bırak bir iç kanamadan ellerine vakitsiz düşsün
Yalancı aynalara öksüz bakışlarınla çıldıran bendim
Vasiyetimdir sana bağışladığım kalbimi köpekler yesin

...

Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 09:32:34
Efsunu bozulmuş hayatlar akıyor zaten
Kolları alçıya alınmış… Başları sargılanmış…
Çığlık çığlığa feveranlar ortalarda
Ama harfleri hep sessiz kalmış!

-------------------------------------------------

Sadece burasını aldım diye yanlış anlaşı...

Sükût dilencisi, @cihangirorkun
18.10.2008 19:11:32
Şükran AY
@sukranay
25 Ekim 2008 Cumartesi 09:15:25


Zirvedeki Can Ağabeycim ;

Sen üzülme yokmu sanırsın etrafında dostların.Bak sayfana ne güzel yürekler yazmış.

Bırak dostluğuna layık olmayanlar üzülsün yalnızlığına.Bilirim senin üstüninsan teorine tersdir.Senin o altın

yüreğine tersd...

İnsanca pek insanca!( *), @_ZERRE_
25.10.2008 00:26:26
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 22:43:17

Allahımmmmmm nasıl bir şiirdi bu böylee.Çarpılmış gibi oldum ya.
Çokk ama çok beğendim sayın şair.
Babamı kaybetmiş olmanın verdiği hüzünde eklenincee şiiri zor bitirdim inanın.
Yürekten kutlarım.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.Saygıları...

Babama mektup!!!, @gezgin1985
24.10.2008 17:56:47
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 22:12:50
Yerle gök birleşirken,
Bizi tûfanlar ayıracak....


Ne nuhun gemisi ,
Ne de Cudi kalacak...

Bu benim kıyametim.
Size dokunmayacak.

-----------------------------------------------------------------------

İmgeler öylesine güzeldi ki şair...

Tûfan, @nene hatun
20.10.2008 11:48:51
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:46:12
MEZA(R)T




Mutlu mezattır hüzün

Ezi fermandır, yaşamasını bilene

Zor’u dizinde okşayana

Aşk’ı sarmalayana mezardır sevda

Rüyada dokunursun

Tezattır tin, tarhana çorbasına doğranan umut!..


Kesinlikle katılıyorum sevda işte ...

Meza(r)t, @bluecould
24.10.2008 20:33:04
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:25:40

Birkaç damla göz yaşınla sinemi
Yüz yerinden yaraladın sevgilim.
Kimse yıkamazken bendeki beni
-- Parça parça paraladın sevgilim.
-- Mevsim kışken sen bahardın sevgilim.
-------------------------------------------------------------------------...

Karanlık küser, @RABATLI
24.10.2008 00:15:42
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:18:13
Çekildi deniz sahillerinden arınarak
Salınan dalgalar alemet ise varlığına
Ne geçmiş ne gelecek
Her şey şimdi olur şimdi

Yanılgılarını yaşadın yaşamak lığın üstüne
Pabuçlarıyla var devasa mürşitler
Ne kelam ne felsefe ha bire dilfirizk
Anı y...

Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:13:39
Can tedahülden kalkmış sonsuz gece sırtımda
Pörsümüş ruh kucak açmış öte sır dama

Ruh kucaklaşıp seviş nakşı sonsuz kucağı
Aşina gece soğuk ten dört yan toprak ağı

------------------------------------------------------------------------------...

Efsûni mağara, @demyanli
24.10.2008 20:19:23
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:11:24


Harikulade dizelerinizi yürekten kutlarım sayın üstadım.
Her zamanki gibi şiir okudum.doydum ve gidiyorum.Teşekkür ederim.Kaleminiz baki olsun.
Selam ve sonsuz saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:07:20
Suskun bıraktığın bu kirli şehir,
Koz kilitli kapı paslanan demir,
Yıkıldı köprümüz kurudu nehir,
Ömrüme sarı yaz katar gidersin.

Dünya kime kaldı ahir et kime,
Ağır dertler verdin seni sevene.
Son defa değdiğin aşk-ı kefene,
Tek karanfil at...

Gidersin, @Toprağımsın
19.10.2008 16:21:25
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 21:04:04

gönlüne işledın benlığımı bi tığına
yavru bir aslan idim avladın bi ağına
hasret kaldım yanağımı al yanağına
evvelce yaşiyordum doğdum çağına

tane tane oldum sende bir çığla
benek benek oldum sende yığla
oluk oluk aktim kalbine bir ığla
ev...

Yağmur, @ttttark
24.10.2008 19:52:13
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 18:23:25
Aşkın cesareti verdi,
Sevğin, sevğimi beğendi,
Gönlüm sevmeyi öğrendi,
Senden ayrılamam yarim...

Ellerimden sen tutandın,
Kollarımda da yatandın,
Bağrına beni basandın,
Senden ayrılamam yarim...

-------------------------------------------...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.892
Şiir Okunma
1.131.633
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL