Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 16:15:58
Söyleyin umutlarım;
Sizi nasıl geri çağırıp,
Hüzünlerimi nasıl satacağım bir meteliğe.
Ve nasıl kapılacağım, ruhumda dinginliğe.
O kadar da ihtiyacım var ki aslında
Ama vazgeçtim, vermeyeceğim şimdi beş meteliğe

------------------------------...

Hüzün benim hüznüm, @cemil
24.10.2008 11:11:48
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 16:04:41
YAZIK

Yazık!
Kan pırtılaşmış dudak kıvrımlarında
Tınmaz kimsecikler korkunçluk tünerken
Yarım yamalak yüzlere
Merhamet çok dibe vurmuş
Çalkalanırken son acıların saltanatı
Yıkın bu örülmemiş kalecikleri
Vah, vah vahlar kalsın altında
İstan...

Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 15:19:16

Ne güzel şairim umut çağlıyordu dizelerde.
Beğeniyle okudum.Emeğnize ve yüreğinize sağlık.
Esenlikler dilerim güzel yüreğinize.Sevgilerimle.
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 15:13:41
TİRAFÇI ( YANIK KOKUSU )

Toprak, yoksul tohumlarıyla başbaşa
Dağlarımda en yaban kelimeler dolaşıyor
Çığlık çığlığa tuttuğum günlükler
Anısı olmayan fotoğraflar taşıyorum cebimde
Gözlerimde ağlayan ateşler,
dudağımda yanık kokusu
Dilimde kan...

Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 15:04:36
kara göle pembe gül
ellerimle yazdığım
ağlasam su

gözde arabesk
kulun çiçek bozuğu suratındaki
sızlansam suda fresk

-----------------------------------------

Tümüyle yine şaheser yaratmışsınız üstat.
İmgenin boyutlarında çağlamışsınız ...

Sudaki yazgı, @sudengi
22.10.2008 16:18:52
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 12:17:48


Çok yaşayın emi üstadım.uBu kadar olur yaaaa.
Harikuladee kara mizah.
Tebrik,selam ve sonsuz saygılarımla.Kaleminiz hep daim olsun.
Şinanay, @hyazici58
24.10.2008 11:47:55
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 12:14:29

Yine yine mükemmel dizeler.Üstadım şiir fabrikası gibisiniz aynı maşallah.
Seri ve kalite üretim.Hammaddesi sağlam bir kaynaktan ,yüreğinizden gelince duyguların böylesine güzel işlenmesi tabi ki en doğal olanı.
Su gibi seyrindee akıp gidiyor...

Son durak, @hyazici58
24.10.2008 00:45:21
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 11:19:54

Gönlünü sayfasına koyarak yorum bırakan tüm şiir dostlarına kucak dolusu sevgi ve saygılarımı gönderiyorum.Varolun.
Aşk üzerine, @Şükran AY
8.10.2008 12:53:42
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 10:12:42


Boşa sancılandığının adı hiç.Off ne zor bunu kabullenmek.Onca acıdan sonra herşeyin boşa-hiçe çıktığını
beyin hadi tamamda yüreğe dinletmek.anlatmak.
Kutlarım arkadaşım yine yine mükemmel.Kelimelerle hiçin resmini ne güzel çizmişsin.
Emeğine v...

Hiçliğe, @bluecould
24.10.2008 02:24:35
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 10:06:18

Zaman sabah’ı ısmarladı
Yolculuk an’dı yaşanası
İki yaprak biri uzağa
Diğeri yakına...


Düşerler mi başka bir an’a..?

-----------------------------------------------------------------------------------

Offf şairem off.Düşermi düşmez mi...

Rüzgâr düş/tü, @bluecould
23.10.2008 13:21:33
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 09:40:50
HİSLERİNİ ALEV SARAR ERDEMİN


Hüzün kılıfında harlanan hazan kılıcında buğulanarak,
Şairler de ağlar için için…

Uğuldayıp ıslıklayan gönül enkazlarındaki darlıkta,
Hüzünsü bitkinliğin ürperticiliğini düşünerek,
Canlığın ...

Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 09:13:09


Şiir diliniz çok etkileyici bir o kadarda keskin ve net.
İçsel ses çok güzel verilmiş.Paylaşım için teşekkür ederim.
Esenliklerde umutla kalmanız dileğiyle.
Başarılı eserinizi kutlarım.
Saygılarımla.

Korkuyorum..!, @feridizm
24.10.2008 00:09:08
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 09:06:39


Allahımmm yaa nasıl nasıll kaçırdımm ben bu şiiri.Üstadım çok özür diliyorum.Müthiştii çook güzel.
Ümitsiz bir aşkın yürekteki çağlaması öylesine güzel dile gelmiş ki.
Haklı başarınızı da ayrıca kutlarım.
Emeğinize gönlünüze sağlıklar diliyoru...

Kesişme, @hyazici58
23.10.2008 19:23:27
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 09:06:32


Allahımmm yaa nasıl nasıll kaçırdımm ben bu şiiri.Üstadım çok özür diliyorum.Müthiştii çook güzel.
Ümitsiz bir aşkın yürekteki çağlaması öylesine güzel dile gelmiş ki.
Haklı başarınızı da ayrıca kutlarım.
Emeğinize gönlünüze sağlıklar diliyoru...

Kesişme, @hyazici58
23.10.2008 19:23:27
Şükran AY
@sukranay
24 Ekim 2008 Cuma 00:28:51
Hazanda Simav


Var mıdır âlemde hiç, bu yangının bir dengi,
Ölüm solur bu mevsim, yeşil-sarı ahengi…

Hangi toprakla yaprak, nerde böyle barışık?
Hüzün tüter gönüller, her yer karmakarışık…

Ölüm tadında veda, su gelmeze akınca,
Akrep elin...

Hazanda simav, @yunusi
24.10.2008 00:08:47
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 23:43:27
OL GİTSİN

OL GİTSİN

Bilinmez yollardan düstursuz geçme,
Hâldan bilmeyeni dost diye seçme,
Muhannet suyundan bir yudum içme,
Yürekten sevene köle ol gitsin.

Ziya olsa mum dibini ışıtmaz,
Şamdan olsa gökyüzünü kuşatmaz,
Ehil olan pis kuyu...

Ol gitsin, @Rabia BARIŞ
23.10.2008 16:46:59
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 22:23:48
HAYAT BAZEN ÖYLE... BAZEN BÖYLE







Tükürüklerin arasında
Kokuşmuş pis sular akar
Akar derelerden alçaklara

Mikroplar yayılır şehrin sokaklarına
Batar etine sivri dikenler
Batar, canı yanar insanın

Acılar depreşir, yaralar azar
...

Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 22:04:47

Ağlıyorum sayın şairr.Ağlıyorum.
Duygularımı ifade edemem bu şiir için.muhteşem tek kelimeyle.
Yüreğiniz dert görmesin.
Yazamıyorum inanın.
Sonsuz saygımla.
Can kırmızı!, @moRbiRyEL_
13.10.2008 19:50:39
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 21:56:29

Harikulade bir şiirdi.Samimi ,içten duyguların sarmalında sevdaya dair etkileyici dizelerinizi kutlarım üstad.
Kaleminiz ve yürek sesiniz daim olsun.
Saygılarımla.
Şükran AY
@sukranay
23 Ekim 2008 Perşembe 21:38:30

"iki solo kemana dönüşüp
inledi yüreklerimiz"

" müstehzi bakışlarla
mahcup yüzümüze"

"münasebetsiz bir virgül girip aramıza
ayırdı bizi"

Anı öyle güzel dile getirmişsiniz ki üstad.Bir önceki yoruma katılmamak içten bile değil.
Güncel h...

Kumsaldaki dizeler, @kardanadam
23.10.2008 21:05:14
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.899
Şiir Okunma
1.131.644
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL