(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İKİNİN HİKAYESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İKİNİN HİKAYESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu hikaye ortaya cıkana kadar ikiyi pek bir rahatsız etsenizde iki tüm yazılan siirlere hakkını vermiş birde acmış avcunu yalamış:) Bir olmadan iki olmazmış siz olmasanız şiirde olmazmış siz birmişsiniz şiir dalında ikiler derdine yanmış:):):):)
Aşkta tarafların ortak uyumunun önemine dikkat çekmiş sayın şair. Farklı dünyaların,farklı iklimlerin,değerlerin, ne kadar karşılıklı sevgiyle karşı konulsada aşka galip geldiği ve bir şekilde erittiği bitirdiği gerçeğini ortaya koymuş istenmesede. Aşka dair anlamlı mesaj içeren şiirinizi kutlarım. Çok beğendim üstadım.Yüreğiniz dert görmesin. Selam ve saygılarımla.
İkinin bir ile ilişkisi; Birden gidilir bir çok yere, iki'ye de elbette iki'den de elbette.. Felsefi bir duruş içeren masalsı bir anlatım. Elbette romantizm ve melankoli..
kübist bir yaklaşımla karşılaşmak çok güzel bu sayfada üç boyutlu bakışın cebirsel sanılan yanı ama son sahife düşerken şaşkınlık dolu göz sundum iyi geceler
Bir insanın idealleri olmalı sonsuzluk gibi... Bir insanın özlemleri olmalı umutla açan çiçekler gibi... Bir insanın bir tanesi olmalı bendeki sen gibi... BİR TANESİN..!..........................sevgilerimle.............................
Bu ilkti sanırım bir ve ikiye şiir yazmak...hep ikilemek isteriz hayatı nedense,birliğimiz yetmez bize, oysa Allâh bile tek değil mi? ve tek olarak gelmedik mi yeryüzüne...ve giderken yine bir olarak dönüş geriye...