(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÇIRPINIŞ.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÇIRPINIŞ.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yolun sonu görülüyor...türküsünü mırldandım şair...hayat bir merhaba ve elveda arası kadar kısa... derin az öz ve has bir şiir okudum... tebrikler...saygımla...
Beşikle Musalla taşı.. Taşır iki çırpınışı Birine Bilmeden geldim Birine, bilerek gidiyorum..
Ali SÖNMEZ
Anlami büyük dizeler içinde çok seylerde barindirsa nedense içim burkuldu sizden bu tür dizeleri okumak Genede hissederek yazan yüreğinize sağlık Saygılar:(
sakli dost tarafından 10/28/2008 1:19:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gelmekte,yaşamakta,gitmekte İnsan olmanın gereğidir Sınırsız güç Sahibi,Allâh böyle uygun görmüştür. Sitemden( Hakikat-1)yazımı okursanız,daha genişçe meseleye bakmış oluruz Selam ve Saygılar sunarım
Beşikle Musalla taşı.. Taşır iki çırpınışı Birine Bilmeden geldim Birine, bilerek gidiyorum..
Bu dizeler ne yazılabilinirki. tek kelimeyle mükemmel. duvara asılacak ve hergün okunması gereken dizeler. yürekten kutluyorum. Saygı ve hürmetlerimle.
Beşikle Musalla taşı.. Taşır iki çırpınışı Birine Bilmeden geldim Birine, bilerek gidiyorum.. ------------------Az söz ile özü anlatan mükemmelliğin ötesindeki yapıtın kalemini içtenlikle kutlar,selamlarımı iletirim!..
Beşikle Musalla taşı.. Taşır iki çırpınışı Birine Bilmeden geldim Birine, bilerek gidiyorum..
------------------------------------------
Harikulade bir eser.Doğumla -ölümü sorgulayan anlatan. Kısa yazımla çok şey anlatan şiir gibi şiirdi. Allah gecinden versin efendim. Başarılı eserinizi kutlarım. Selam ve saygılarımla.
Musalla taşı..
Taşır iki çırpınışı
Birine
Bilmeden geldim
Birine, bilerek gidiyorum
İBRET ALINACAK BİR ŞİİR TEBRİKLER