(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RESMIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RESMIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgilinin hayaliyle avunmak nasıl acıtır canı...resimle konuşmak sanki yanındaymışcasına sıcaklığını hissetmek aahh aşk insanı deli eder sen nasıl bir sancısın böyle?
Bazen tek bir söz yeter sayfaları anlatmaya, bazen de tersi olur...Siz bir yaşamın rengini anlatmışsınız bu dörtlükte...Tebrik ve başarı dileklerimle...
Kısa ama öz neler anlatılmamış ki.Kısacık dizelere.Bir gönül,hasret,özlem,aşk acısı... Şiir budur işte dedirtiyordu.Az yazımla çok şey anlatabilmek.Yürekten kutlarım üstad.Saygılarımla.
Harika, kisacik ama yürekten gelen harika bir duygu. bazen uyanmanin ve uyanim olmanin anlami bile onu düsünebilmektir, bunu hissetmek ne güzel. Kutlarim degerli yüregi.
Gönlün dert görmesin arkadaşım,ilhamın bol ve her şey dilediğin gibi olsun,yüreğinden sevinç yüzünden tebessüm hiç eksilmesin,az ve öz güzeldi,selam ve sevgiyle...
saygımla