Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
kaç zamandır çocuk kalbiyle / aşılanır unutuş / gömülürcesine / mavi bir ömrün el çizgisine...ş.
Şükran AY

Şükran AY

@sukranay Etkin Üye
ŞairYazar
  • 30 Nisan 2008'den beri üye
  • 82

Şiir Yorumları

Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:27:00


MUHTEŞEMSİN NE SÖYLENEBİLİR Kİ.
SOSYAL DERİN BİR YARAYA PARMAK BASMIŞ ARKADAŞIM BU KEZDE.
TOPLUMUN O YANLIŞ BAKIŞINI VE GÖRÜŞÜNÜ NE GÜZEL YANSITMIŞSIN.
KENDİNE ÖZGE ANLATIMINLA.
UMARIM O KAYTAN BIYIKLAR ALIMINI ALIR BU DİZELERDEN.
SEVGİLERİ...

-başlıksız-, @bluecould
12.11.2008 18:10:12
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:23:57


MUHTEŞEMSİN NE SÖYLENEBİLİR Kİ.
SOSYAL DERİN BİR YARAYA PARMAK BASMIŞ ARKADAŞIM BU KEZDE.
TOPLUMUN O YANLIŞ BAKIŞINI VE GÖRÜŞÜNÜ NE GÜZEL YANSITMIŞSIN.
KENDİNE ÖZGE ANLATIMINLA.
UMARIM O KAYTAN BIYIKLAR ALIMINI ALIR BU DİZELERDEN.
SEVGİLERİ...

-başlıksız-, @bluecould
12.11.2008 18:10:12
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:16:55

Çok güzeldi bu da yaa inan hayranım yüreğinin.
Yenilgiler bütünü bir hayatın anatonomisini öyle güzel anlatmışsın ki.
Arkadaşımda öyle bir yürek var ki asla ama asla yılmaz.Yıldığını sandığı anlarda bile dimdiktir başı heran.
Ve yüreğinde taşıdı...

-başlıksız-, @bluecould
11.11.2008 11:55:41
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:10:37

CANIMMMMMMMMMMMMMM YAA KUSURA BAKMAA ÇOK SIK GİREMİYORUMM EPEY KAÇIRMIŞIM ŞİİRLERİNİ.

MAHVETTİN BENİİİ MAHVETTİN BAŞKA BİŞEY DEMİYORUM.
ÖYLE DOKUNDUKİİ....
SEVGİLERİMLE....
-başlıksız-, @bluecould
10.11.2008 23:06:29
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 19:00:21
ANADOLU


Selamsız kalanlara, ruhu heybesiz denir.
Selamı bilmeyene, bu da insan mı denir.
Ufacık sözcük olsun. İsimler sorulmadan.
Selamla insanoğlu, başlar üstünden gelir.

Her selam bir anadır. yüreğimiz içinde.
Nefesi acı kokmaz. Karanfi...

328-anadolu, @Şahin Hanelçi
14.11.2008 11:50:27
Etkili Yorum
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 18:56:49
İçimi korladılar, aşkımın buharında
Kalbimi harladılar, sevdanın baharında
Gülmek ne zormuş anne, insanlık diyarında...........Malesef canım malesef.İşte bunun adına yaşamak diyorlar
zor şartlarda gülebilecek ortamlar yaratabilme ve en olumsuz anl...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
14.11.2008 16:12:36
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 12:50:16

Ümit’im umudun bitti bir anda,
Umut olur imiş çıkmadık canda.
Can çıkarsa ruh mu kalır insanda?
Söyledim kalbime silecek seni.

Söylemişsinizz ama kalp söz dinlermii tartışılır.
Yüreğinize sağlık üstadım.Yine muhteşem çok güzel bir esere imza...

Hırsız, @ümit zeki soyuduru
13.11.2008 10:23:28
Şükran AY
@sukranay
14 Kasım 2008 Cuma 11:48:52


Başarılı eserinizi en özel gününüzü kutlar nice mutlu senelere sağlıkla ,mutlulukla çocuklarınızla birlikte ulaşmanız dileğiyle arkadaşım.Her zamanki gibi muhteşem bir eserdi.Yürekten kutlarım.Selam ve saygılarımla.

Yol arkadaşım, @cemil
14.11.2008 09:35:20
Şükran AY
@sukranay
13 Kasım 2008 Perşembe 19:58:06

Çok güzel bir eserdi.Duygu ve hüzün yüklüydu.
Allah rahmet eylesin.Daimi mekanı cennet olsun
Saygılarımla.
Gittin gideli, @leventozgec
12.11.2008 09:47:32
Şükran AY
@sukranay
13 Kasım 2008 Perşembe 19:23:48

İste yollarına olayım revan
Tükensin içimde yaralı şivan
Bülbül rüyasıdır sevdiğim yuvan
Baldan da tatlıdır dili Gülümcan

Tutuştu yüreğim kalmadı külüm
Seven sevdiğine eder mi zulüm
Sen yoksan neyleyim yârimdir ölüm
Mesken ettim bana çölü ...

Gülümcan-1-, @umut_adam
8.11.2008 19:17:24
Şükran AY
@sukranay
13 Kasım 2008 Perşembe 19:13:30


Bitaneciğimm harikasın harika.Ne söylenebilirki böyle bir eser karşısında.
Yürek çağlamış çağlamışş.
Coşkunluğun,mutluluğun daim olsun canım arkadaşım.
Akşam akşamm öyle keyif aldımki anlatamam.
Herşey dilediğince olur inşallah.Sevgilerimle. ...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
13.11.2008 09:07:22
Şükran AY
@sukranay
13 Kasım 2008 Perşembe 18:16:23
Kendime çıkan yolların sonu hep sensin
En çok sana gelişlerimi sevdim
Yanaklarında tuzlu aykırı güneşi
Ellerinde özleyişlerimin tenini
Dilinde sevda söyleyişlerini
Gözlerinde konuşurken vuruluşlarımı
Ve içsel üşümelerimin sıcak devriminde
En ç...

Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 16:26:11

Harikasın harikasın vesselam.Evet bir dost bilir ancak dostunun ne halde olduğunu ve yine aynı dost bulur sorunların en iyi çözüm yolunu bunu acıda olsa o söylemeli Alev dostumun dediği gibi .
Yüreğin varolsun canım.Anlamlı güzel eserini canı gön...

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
12.11.2008 15:55:25
Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 13:41:08

HARİKAYDI SAYIN ÜSTADIM NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ CENNET KOKULU BEBELERİ.
FİNALI AYRICA BİR VURDU SÖYLEMEDEN EDEMİCEM.ALLAHIM HEPİMİZE BÖYLE BİR SON NASİP ETSİN.
SAYGILARIMLA.

Geldi gitti, @ahmet sivri
11.11.2008 13:04:46
Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 13:11:17


Yaşamdan bir kesit.Malesef efendim ne söylenebilir ki.
Yüreğiniz varolsun.Herzamanki gibi kaleminiz çağlamış.
Yüreğinize sağlık.Saygılarımla.

Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 12:51:35


Bu beden bedbaht olsun tutarsa el elini
Gülmesin talih şansım yoldurursa telini
Hakk için döktüreyim çağlatayım selini
ZARALICAN göz yaşın sıralansın sil baştan--...............Zaralıcan


BİLECENİM seyre doymaz kusur ararsa alem
Bırakır m...

Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 12:28:26
ICAK BAKAMAM




Gümrük bakımından müstâkil davranamazken
Vergi sisteminde, onların bedeline göre hareket ederken
Afrika’daki çoluk-çocuk herkesin açlığını seyrederken
Müslümanlara karşı tepkili hareketler sergilerken
AB’ ye sıcak bakamam be...

-başlıksız-, @bluecould
12.11.2008 10:29:32
Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 12:08:42

offffffff dedim canım arkadaşım ne kadar içten ve derindi şiirin.
Ruhunu istiyor,kalbini istiyor,hayallerini istiyor herşeyiyle tam senin olamasamda senden aldıklarımla teselli olurum diyor .Muhteşemsin .Güzel yüreğin dert görmesin.Sevgilerimle....

-başlıksız-, @hayatgülbahçesi
12.11.2008 09:19:42
Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 11:54:42

Şu geçmişin kara kabını kapat,
Pencerenden hergün bir beyaz gül at,
Gezin gözlerimde gel kanat kanat,
Birlikte yapalım son düğünümü...

Karayer ağzını birgün açarsa,
Yele ver ne kadar varlığım varsa,
Birgün kapımızı eller çalarsa,
Sakın ha,...

Aşk defteri, @hyazici58
11.11.2008 22:43:41
Şükran AY
@sukranay
12 Kasım 2008 Çarşamba 11:51:20
Çıkmaz bir sokakta,
Yürümekteyim.
Yolumu şaşırdım,
Bulamadım ben...
Dert dinledim hep,
Dertlendim durdum,
Kendi dertlerimi,
Hepten unuttum.
Derdime derman.
Arıyorum ben...

---------------------------------

Türkü tadındaki güzel eserin...

Bir sevda diledim, @zaloğlu
11.11.2008 10:36:44
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
208.932
Şiir Okunma
1.131.715
Yazı Okunma
101.514
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL