Önemli olan insanlar, diğer herkesin önemli olduğunun da en çok farkında olanlardır. robert zend
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 22:40:10
:) Çok güzel.Yüzünüzde gülümseme eksik olmasın efendim.:)) Saygılar.Yeşil yeşil baktı mı akan sular durur!......... :)) Aman İMF duymasın!....Kemeri daha da daraltır. :)))

neneh. tarafından 10/18/2009 10:41:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 21:56:26
Muhteşem!..İşte gerçekler.Yıllarca uyutulduk yıllarca.Yeni yeni akıllanıyoruz.Var olasınız üstadım.Kalemi kınından çekme zamanıdır artık gerçekler açıklanmalı.Saygılarımı sunuyorum.
Patriğin mektubu, @TIKIROĞLU1071
17.10.2009 23:51:53
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 21:52:07
Yüreğiniz dert görmesin efendim.Sesiniz sesimizdir.Var olasınız.Ne Mutlu Türk'üm Diyene!..Saygılarımla efendim.Yunus diyarına selamlar olsun.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 16:46:35
Evet .Film sarıyor habire.Hatalar da çekiliyor film karelerine.Güzelliklerde.Zaman doluyor istesek de istemesek de.Allah sonumuzu hayr etsin.Kutluyorum muhteşem şiirinizi Usta Kalem.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

ZAMAN DOLMAKTA

...

Zaman dolmakta, @zaloğlu
29.6.2009 16:24:31
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 16:16:09
Çok güzel bir şiir okudum kaleminizden .Başarılarınız daim olsun efendim.Saygılarımla.
Canım yurdum, @gokhandas
18.10.2009 11:55:56
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 13:04:19
Yürekten gelir şairin kaleminin mürekkebi.Yürek durmadan mürekkep biter mi hiç?Değerli şair kalemi elden bırakmayın lütfen.Yazılacak çok şey var daha.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 13:01:34
Olması gerekenler bunlar zaten efendim.Yüreğiniz dert görmesin.Kutladım.Saygılarımla.
Olmaz mı, @Asker Omur
13.10.2009 17:44:38
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:58:39
Evet çok doğru efendim.Saygılarımla üstadım.
Tutulacak el, @ekremsama
18.10.2009 09:32:27
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:50:02
Duyarlı yürek sesinizi kutluyorum efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Bizi yaktılar baba, @haticeak
18.10.2009 01:14:12
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:47:07
Gösterilmeli böyle filmler.Tarih olarak okutulmadı madem.Redkit ile wilheim Tel filmlerinden iyidir yine de .Hiç değil se ülkemizin geçmiş günlerinde neler yaşandığını bilir çocuklarımız.Kendilerine çeki düzen verirler.Güzel bir yürek sesi.Allah bir ...

Dinle o zaman, @İhsan POLAT
18.10.2009 01:50:49
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:41:27
Güzel bir şiir okudum.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/18/2009 4:03:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:26:18
Güzel bir tespit ve çağlayan bir yürekten dökülen anlamlı dizeler.Kaleminiz -kelamınız hiç bitmesin efendim.Saygılarımla.
Sahile vuranlar 2, @AhmetÇelik
18.10.2009 00:55:19
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 11:30:57
Muhteşem bir şiir okudum efendim!..Çok güçlü tasavvufi yönü ve ustalığınız.Okurken haz aldığım serbest şekildeki şiirler çok nadirdir.Bu da onlardan biri.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 11:15:24
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin.İbret alınası dizeler...her biri birbirinden muhteşem.Nakarat beni çok etkiledi.

Yalnızlığı dost bildim yüreğimin darında
....Elbet vuslat olacak sabahsız bir yarında!...

Allah aşkı işlenmiş adeta.Sabahsız bi...

neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 01:06:18
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum.Allah sonumuzu hayr etsin .Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Yine akşam oldu, @Bibi
18.10.2009 00:23:37
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 01:04:27
Ne muhteşem bir yürek dizeleri efendim.Yunus gibi çağlamış adeta.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Yakın, @Mustafa Yaralı
18.10.2009 00:01:48
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 01:01:39
Muhteşem beyit örgüleriyle muntazam bir yürek sesi olmuş efendim.Kutluyorum Usta Kalemi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:36:48
Muhteşem bir yürek şiiri.Yorum da muhtaşem.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.

Bir aklı erene sevdayı sordum
Mecnun gibi yara YANMAKTIR dedi
Onbeş yıl kendimi boş yere yordum
Bir ömür adını ANMAKTIR dedi

Yanıyorum dedim o dedi Kerem
B...

Dialog, @ çetin kabak
17.10.2009 05:01:12
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:33:12
Yürekte muhteşem bir sevda çağlayanı.Aşkın ışığında damlacıkları adeta gök kuşağı renkleriyle yağmur misali tekrardan yağıyor gönüllere adeta.Kutluyorum üstadım yazdıran yüreğinizi.Müsadenizle seçtiklerime eklemek istiyorum.Yorum da her zaman olduğu...

Bilseydin, @ümit zeki soyuduru
14.10.2009 00:25:31
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 17:11:05
Muhteşem!..Gerçekler çağlamış adeta.İbret almak bizlere düştü.Var olunuz üstadım.Saygılarımla.
Hükümsüzdür, @kocakurtsoylum
17.10.2009 15:06:31
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.572
Şiir Okunma
1.350.573
Yazı Okunma
99.464
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL