Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:58:39
Evet çok doğru efendim.Saygılarımla üstadım.
Tutulacak el, @ekremsama
18.10.2009 09:32:27
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:50:02
Duyarlı yürek sesinizi kutluyorum efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Bizi yaktılar baba, @haticeak
18.10.2009 01:14:12
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:47:07
Gösterilmeli böyle filmler.Tarih olarak okutulmadı madem.Redkit ile wilheim Tel filmlerinden iyidir yine de .Hiç değil se ülkemizin geçmiş günlerinde neler yaşandığını bilir çocuklarımız.Kendilerine çeki düzen verirler.Güzel bir yürek sesi.Allah bir ...

Dinle o zaman, @İhsan POLAT
18.10.2009 01:50:49
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:41:27
Güzel bir şiir okudum.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/18/2009 4:03:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:26:18
Güzel bir tespit ve çağlayan bir yürekten dökülen anlamlı dizeler.Kaleminiz -kelamınız hiç bitmesin efendim.Saygılarımla.
Sahile vuranlar 2, @AhmetÇelik
18.10.2009 00:55:19
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 11:30:57
Muhteşem bir şiir okudum efendim!..Çok güçlü tasavvufi yönü ve ustalığınız.Okurken haz aldığım serbest şekildeki şiirler çok nadirdir.Bu da onlardan biri.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 11:15:24
Muhteşem!..Yüreğiniz dert görmesin.İbret alınası dizeler...her biri birbirinden muhteşem.Nakarat beni çok etkiledi.

Yalnızlığı dost bildim yüreğimin darında
....Elbet vuslat olacak sabahsız bir yarında!...

Allah aşkı işlenmiş adeta.Sabahsız bi...

neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 01:06:18
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum.Allah sonumuzu hayr etsin .Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Yine akşam oldu, @Bibi
18.10.2009 00:23:37
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 01:04:27
Ne muhteşem bir yürek dizeleri efendim.Yunus gibi çağlamış adeta.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Saygılarımla.
Yakın, @Mustafa Yaralı
18.10.2009 00:01:48
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 01:01:39
Muhteşem beyit örgüleriyle muntazam bir yürek sesi olmuş efendim.Kutluyorum Usta Kalemi.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:36:48
Muhteşem bir yürek şiiri.Yorum da muhtaşem.Kutluyorum Usta Kalemi.Saygılarımla.

Bir aklı erene sevdayı sordum
Mecnun gibi yara YANMAKTIR dedi
Onbeş yıl kendimi boş yere yordum
Bir ömür adını ANMAKTIR dedi

Yanıyorum dedim o dedi Kerem
B...

Dialog, @ çetin kabak
17.10.2009 05:01:12
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 20:33:12
Yürekte muhteşem bir sevda çağlayanı.Aşkın ışığında damlacıkları adeta gök kuşağı renkleriyle yağmur misali tekrardan yağıyor gönüllere adeta.Kutluyorum üstadım yazdıran yüreğinizi.Müsadenizle seçtiklerime eklemek istiyorum.Yorum da her zaman olduğu...

Bilseydin, @ümit zeki soyuduru
14.10.2009 00:25:31
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 17:11:05
Muhteşem!..Gerçekler çağlamış adeta.İbret almak bizlere düştü.Var olunuz üstadım.Saygılarımla.
Hükümsüzdür, @kocakurtsoylum
17.10.2009 15:06:31
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 16:51:07
Muhteşem efendim, muhteşem!.....Kaleminiz daim çağlasın .Saygılarımla.
Zaman zaman, @VeliBOSTANCI
17.10.2009 00:38:11
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 16:47:36
Ateş ve küldedir her can.Aşk'ı ateş vuslatı kül değil midir zaten?Ohh ise;canan uğruna verilen son nefes.Saygılarımı sunuyorum üstadım.

OHH OLSUN


Leylâ Leylâ diyen Mecnun misali
Yanıyorsun çöldesin ya.. ohh olsun
Demir çarık giyen Mecnun ...

Ohh olsun, @bekirce
17.10.2009 12:31:03
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 16:40:04
Muhteşemdi Yüreklerden çağlayan Usta düet.Her iki aşığı da kutluyorum...Kalemleriniz hep hakikat yolunda muhteşemce çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 16:30:28
Muhteşem bir şiir olmuş efendim.Yüreğiniz dert görmesin.Kaleminizin mürekkebi bol gönlünüzüzn hakikatleri aydınlatan ışığı daim olsun.Saygılar sunuyorum efendim.

ASLINA DÖN!..

Ara ruhum özünü
Dön aslına aslına.
Çevir benden yüzünü
Yön, aslın...

Aslına dön!.., @şair-i lale
8.10.2009 15:07:07
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 16:28:05
Muhteşem bir sesleniş!..Yürek dizelerinizi beğeni ile okudum efemdim.Var olunuz.Saygılarımı sunuyorum.
., @Tutkun Ozan
7.10.2009 11:15:15
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 16:13:15
Yüreklere hitabeden bu güzel sese kulak tıkamak mümkün mü üstadım.Kaleminiz daim olsun efendim.Müsadenizle muhteşem şiirinizi seçtiklerime eklemek istiyorum.Saygılarımla.
Ne olur, @Rizeli Mahir
17.10.2009 00:07:23
neneh.
@neneh-
17 Ekim 2009 Cumartesi 15:29:53
Aşığın randevusu işte böyle muhteşem olur tabiki.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

ZAR EYLEYİP ÖTENDE GEL

ŞEYDA BÜLBÜL GELECEKSEN
SEHER VAKTİ OLANDA GEL
GÖNLÜMÜ HEM COŞEYLERSİN
DOSTAN SELAM ALANDA GEL

EGER ŞAKŞIYIP ÖTECEKSEN
...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.162
Şiir Okunma
1.347.890
Yazı Okunma
99.144
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL