Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:59:19
İmam hatipli!..güzel bir şiir.Her imam hatipli de kendini amacına uygun yetiştirmiyor hani.Yüreklerinde bu sevgiyi gerçekten taşıyanlara sözüm yok tabiki.Tüm meslek liseleri de imam hatipliler gibi aynı kategoride.İmam hatiplilerin bir şansı vardı bi...

İmam hatipli, @Dursun Yeşil
14.10.2009 07:01:06
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:52:14
Sevgi dolu yüreğinizi içtenlikle kutladım efendim.Şiirdi, güzeldi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:36:21
Seçkiyi ziyadesiyle haketmiş güzel bir şiir okudum sayfanızdan yine Usta Kalem.Yüreğiniz daim çağlasın.Saygılarımla efendim.
Aşk ateş, sevda su, @umut_adam
29.9.2009 01:04:42
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:31:22
Duyarlı bir yürek sağır gönüllere seslenerek yürekleri açıyor adeta.Muhteşem bir şiir.İbret verici.Kutluyorum üstadım yüreğinize sağlık.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/14/2009 11:31:52 AM zamanında düzenlenmişti...

Unuttuk, @Mustafa Yaralı
14.10.2009 00:01:15
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:27:43
Aşığın sazında deste deste gül nağmelenmiş.Yüreğinize sağlık evendm.Çok hoş bir şiir olmuş.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Güldeste, @ZEKİ TOMBUL
14.10.2009 00:15:45
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:22:28
Bütünüyle muhteşem.Kutluyorum Usta kalemi yürekten.Gönlünüzün baharı daim olsun efendim.Saygılarımla.
Gönlüm baharda, @ms-solmaz
7.10.2009 22:04:03
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:19:45
Allah bütün şehitlerimize rağmet eylesin.Mekanlarını cennet eylesin inşallah.Davamızda Ülkemizi muzaffer eylesin.NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!...........Kutluyorum duyarlı yüreğinizi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılar sunuyorum.

RAHAT UYU ŞEHİDİM...

neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 11:06:55
Yürek sevip sevdiğini görünce gök kuşağı açar gözlede adeta.şiirdi, güzeldi.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Gözlerin, @dursun tiftik
14.10.2009 00:11:34
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 10:33:00
Karanlıklar aydınlıkların müjdeleyicisidir şüphesiz.Yüreğin ışıltılarda yol alması, öz benliğini sorgulaması Rabb'iyle tefekkür içerisinde başbaşa kalması en yoğun olan bir zaman dilimi gece.Muhteşem şiirinizde de bahsedildiği gidi;

Evveli dinlenm...

Geceye naat, @HİCRET & VUSLAT
13.10.2009 22:11:36
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 20:04:33
Sitem ve hüzün yüklü muhteşem bir yürek sesi.Kutluyorum Usta kalemi.Saygılarımla
O…… y…… a.., @Salih Erdem
12.10.2009 15:17:04
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 20:01:19
Emeğinize sağlık üstadım.Muteşem bir yürek sesi olmuş.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Osmanlı, @maskosu
13.10.2009 09:31:02
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 19:54:16
Muhteşem.Kutluyorum yürekten kopan dizeleri.Saygılar sunuyorum efendim.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 18:25:05
Muhteşem yine yürek sesiniz.Var olunuz efendim.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Hu / o, @hacı ali
13.10.2009 01:11:01
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 17:50:48
Ve böylece Anadolu Kapıları açıldı.
Bereketli topraklara iman saçıldı.
Küffar halin gördü oldu perişan...

deyiverdim işte.

Yüreklerde zafer marşları çaldırdınız yine üstadım.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar sunuyorum efendim.Allah'a emanetsi...

Malazgirt kutlu sebeb, @bekirce
13.10.2009 17:41:58
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 17:41:56
Bölemeyanlerdenim bu seçkili muhteşem şiiri.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılar sunuyorum.
Bu yanmalar ne ki, @_ZERRE_
28.9.2009 16:54:09
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 17:38:56
Can dostum yine hüznün doruklarında...Yürek hissettiklerini muhteşem bir şekilde kaleme almış.Yaraları sarmak başarının adıdır aslında.Her şey kontrolde demektir.Yüreğin hep güzellikleri yaşasın canım benim.Selam-sevgi ve saygılarımı gönderdim arkada...

Gece susmuş...., @DUYGUSELİ ASENA
11.10.2009 00:39:12
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:49:54
Muhteşem!.........Gerçekleri tek tek dile getiren usta yüreği kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:38:18
Ne zaman gelsem bu sayfaya hep güzelliklerle karşılaşıyorum.Muhteşem yine!..Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
Dil dökmez ..., @HakanKurtaran
4.10.2009 13:23:41
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:35:48
Muhteşem bir şiir okudum yine üstadın kaleminden.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:31:43
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum efendim.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.069
Şiir Okunma
1.346.799
Yazı Okunma
99.096
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL