Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 17:50:48
Ve böylece Anadolu Kapıları açıldı.
Bereketli topraklara iman saçıldı.
Küffar halin gördü oldu perişan...

deyiverdim işte.

Yüreklerde zafer marşları çaldırdınız yine üstadım.Yüreğiniz dert görmesin.Saygılar sunuyorum efendim.Allah'a emanetsi...

Malazgirt kutlu sebeb, @bekirce
13.10.2009 17:41:58
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 17:41:56
Bölemeyanlerdenim bu seçkili muhteşem şiiri.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılar sunuyorum.
Bu yanmalar ne ki, @_ZERRE_
28.9.2009 16:54:09
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 17:38:56
Can dostum yine hüznün doruklarında...Yürek hissettiklerini muhteşem bir şekilde kaleme almış.Yaraları sarmak başarının adıdır aslında.Her şey kontrolde demektir.Yüreğin hep güzellikleri yaşasın canım benim.Selam-sevgi ve saygılarımı gönderdim arkada...

Gece susmuş...., @DUYGUSELİ ASENA
11.10.2009 00:39:12
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:49:54
Muhteşem!.........Gerçekleri tek tek dile getiren usta yüreği kutluyorum efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:38:18
Ne zaman gelsem bu sayfaya hep güzelliklerle karşılaşıyorum.Muhteşem yine!..Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
Dil dökmez ..., @HakanKurtaran
4.10.2009 13:23:41
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:35:48
Muhteşem bir şiir okudum yine üstadın kaleminden.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:31:43
Güzel bir yürek sesi.Kutluyorum efendim.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 15:01:46
Güzeldi Usta Kalemin yazdıkları.Sitem, ders............Umarım muhtabı uğramıştır buraya...Vefa bir erdemdir sizin de dediğiniz gibi efendim.Kaleminiz -kelamınız hiç bitmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 12:40:54
Şiirdi.Güzeldi.Kutluyorum yüreğinizi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Namert olayım, @Mehmet Aktaş
12.10.2009 17:40:27
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 12:10:19
Acı da olsa gerçekleri dile getirdiğiniz için kutluyorum efendim.Bu tür tavırlar sergileyenler akıl taşımıyorlar bence.Hiç bir kategoriye sokamıyorum böyle kişiliksizleri.Tedavisi yoksa bu hastalığın iki iyilikten sonuncusunu uygulamalı bu türlere.Ma...

Ensest, @tacettin yıldırım
10.10.2009 13:42:23
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 12:02:32
Muhteşem yürek dizeleriniz.Güzel yüreğinizin ışıltısı adeta şiirinize yansımış.Hepimiz naçizane bir kul değil miyiz zaten?Güzel düşünen güzel görür hesabına çaba sarfetmiyor muyuz hep?İstisnaları yok mu var tabiki.Ama Işıl ışıl sevgi dolu kocaman yür...

neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 11:26:15
Bütünü ile muhteşem bir yürek sesi.Yüreğiniz hep çağlasın efendim.Saygılarımla.

Anlı şanlı tarih şehitler yazar
Kim satarsa toprak şairler bozar
Sanmayın ey dostlar dervişler azar
Şiir dedik yazdık yüreğe akan
Şairler-şiirler, @şiirindili
12.10.2009 00:00:28
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 11:15:06
Muhteşem bir yürek sesi.Kaleminiz-kelamınız bol olsun efendim.Hakikat sevdasıyla yanıp tutuşuyoruz.Allah cümlemizin kalp gözünü açık eylesin.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 10:28:45
Susmasın Oğuz'un dili!....Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/13/2009 10:28:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Küser durur, @kocakurtsoylum
13.10.2009 06:19:51
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 10:27:19
Muhteşem!.....Yüreğinize sağlık üstadım.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
13 Ekim 2009 Salı 09:09:56
Şiirlerinizi beğeni ile okuyorum.Muhteşem yazmışsınız yine.Yorum yazamayışım meşguliyetimden olsa gerek.Sizin gibi güzel bir yüreğe kırılmak ne mümkün?Kutluyorum muhteşem şiirinizi ve güzel yüreğinizi.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

...

neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 20:16:02
Muhteşem!.....Geç kalmışlığım var bu sayfaya uğramada affola.Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.
Çin zulmü, @şair gülbahçe
13.7.2009 23:04:09
neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 18:52:48
Ustadan muhteşem bir şiir okudum.Yüreğiniz dert görmesin efendim.

Mecnun bile bilmedi derdinin ne olduğun.
Dağları dolaşırken kimden hesap sorduğun.
Kimin hasreti ile kendin yola vurduğun.
Aşık olunca fani görmez işin aslını.

deyiverdim.Sayg...

neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 18:46:25
Hoş bir şiir.Yüreğinize sağlık efendim.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/11/2009 6:47:03 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ezdirir beni, @erdal_dursun
11.10.2009 15:54:14
neneh.
@neneh-
11 Ekim 2009 Pazar 14:53:31
Güzel bir hiciv.Kaleminiz daim olsun efendim.

Sağımlı sanıyor belki kendini.
Verimliymiş diye kurar bendini.
Kimi kandıracak kurar fendini.
Ağuyu bal sanıp yemiş tekeler.

Deyiverdim. Saygılar.
Ağu yemiş teke, @Halil Gülşen
11.10.2009 00:09:05
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.249
Şiir Okunma
1.348.465
Yazı Okunma
99.165
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL