Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 10:28:36
Yürek ağlar ruh temizlenir.Pişmanlıklar tevbelerle dile gelmeli elbette.Güzel bir şiirdi.Kutladım efendim Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 10:26:11
Güzel dizelerdi.Ne diyeceğimi şaşırdım üstadım.Oysa yedi çocuk ta yararlansaydı o kitaptan fena mı olurdu?Midelerin doymasını yüreklerin doymasından önde tuttuğumuz müddetçe çok çok affedersiniz işkembe-i kübradan hasbihaller yapılacağı doğaldır.Sayg...

Et kokarsa tuz kokmaz, @bekirce
18.10.2009 22:35:19
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 10:08:43
Acı ama hala var günümüzde.Burda yine yaşları genç.Yetmişinde olup dedesi ile kıyaslananlar da mevcut.Yüreğim sızladı okuynca.Kaleminiz her daim güçlü olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 10:02:16
Güzeldi.Anlam yüklüydü dizeler.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
= belli değil =, @flowergırl
19.10.2009 00:04:10
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 10:00:47
Yürekten yazılmış muhteşem dizeler.Kutluyorum Usta Kalemi efendim.Yürek sesiniz hiç susmasın.Saygılarımla.
İncitme, @onurumsun
19.10.2009 00:12:22
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 09:56:50
Dosta sitem!..Muhteşem di yine üstadım.Yürekten kutluyorum Koca Yüreğinizi.Saygılar sunuyorum efendim.
Fış çıktı, @kocakurtsoylum
19.10.2009 06:21:47
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 09:54:52
Çok duygulandım okuyunca güzel şiirinizi.Kaleminiz var olsun, Şehitlerimizin ruhlarına rahmetler yağsın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 09:51:32
:) Düşündüren dizeler Üstaddan.Muhteşemdi.Var olunuz efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 09:49:41
:) Tehditler ile oy toplama ha? Güzeldi yürekten dökülenler.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.
Yerel seçim 2009, @İhsan POLAT
19.10.2009 01:13:36
neneh.
@neneh-
19 Ekim 2009 Pazartesi 09:46:47
Mükemmel bir anlatım.Muhteşem bir yürek sesi.Kutladım Usta Kalemi.Saygılarımla.
Ay balam, @Tayyar YILDIRIM
19.10.2009 00:23:06
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 22:40:10
:) Çok güzel.Yüzünüzde gülümseme eksik olmasın efendim.:)) Saygılar.Yeşil yeşil baktı mı akan sular durur!......... :)) Aman İMF duymasın!....Kemeri daha da daraltır. :)))

neneh. tarafından 10/18/2009 10:41:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 21:56:26
Muhteşem!..İşte gerçekler.Yıllarca uyutulduk yıllarca.Yeni yeni akıllanıyoruz.Var olasınız üstadım.Kalemi kınından çekme zamanıdır artık gerçekler açıklanmalı.Saygılarımı sunuyorum.
Patriğin mektubu, @TIKIROĞLU1071
17.10.2009 23:51:53
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 21:52:07
Yüreğiniz dert görmesin efendim.Sesiniz sesimizdir.Var olasınız.Ne Mutlu Türk'üm Diyene!..Saygılarımla efendim.Yunus diyarına selamlar olsun.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 16:46:35
Evet .Film sarıyor habire.Hatalar da çekiliyor film karelerine.Güzelliklerde.Zaman doluyor istesek de istemesek de.Allah sonumuzu hayr etsin.Kutluyorum muhteşem şiirinizi Usta Kalem.Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

ZAMAN DOLMAKTA

...

Zaman dolmakta, @zaloğlu
29.6.2009 16:24:31
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 16:16:09
Çok güzel bir şiir okudum kaleminizden .Başarılarınız daim olsun efendim.Saygılarımla.
Canım yurdum, @gokhandas
18.10.2009 11:55:56
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 13:04:19
Yürekten gelir şairin kaleminin mürekkebi.Yürek durmadan mürekkep biter mi hiç?Değerli şair kalemi elden bırakmayın lütfen.Yazılacak çok şey var daha.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 13:01:34
Olması gerekenler bunlar zaten efendim.Yüreğiniz dert görmesin.Kutladım.Saygılarımla.
Olmaz mı, @Asker Omur
13.10.2009 17:44:38
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:58:39
Evet çok doğru efendim.Saygılarımla üstadım.
Tutulacak el, @ekremsama
18.10.2009 09:32:27
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:50:02
Duyarlı yürek sesinizi kutluyorum efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Bizi yaktılar baba, @haticeak
18.10.2009 01:14:12
neneh.
@neneh-
18 Ekim 2009 Pazar 12:47:07
Gösterilmeli böyle filmler.Tarih olarak okutulmadı madem.Redkit ile wilheim Tel filmlerinden iyidir yine de .Hiç değil se ülkemizin geçmiş günlerinde neler yaşandığını bilir çocuklarımız.Kendilerine çeki düzen verirler.Güzel bir yürek sesi.Allah bir ...

Dinle o zaman, @İhsan POLAT
18.10.2009 01:50:49
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.110
Şiir Okunma
1.347.436
Yazı Okunma
99.126
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL