Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 14:40:21
Yürek sesi hiç susmasın üstadım.Saygılarımla.
Az kaldı, @kocakurtsoylum
20.10.2009 06:31:04
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 14:38:01
Vecizenin nazım hali.O kadar muhteşem olmuş ki...Kaleminiz hiç susmasın üstadım.Saygılarımla.
Düşünce düşünmek, @ekremsama
20.10.2009 08:10:55
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 14:36:37
Muhteşem bir beyit.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
İki paşa, @kadiryeter
20.10.2009 12:02:38
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 14:35:18
Sevince boşalıyor yüreğin zemberiği.Muhteşemdi yazdıklarınz efendim.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 14:33:32
Yandı yüreğim yandı değerli yürek!....Doğurmayla anne olunmuyor ne yazık ki efendim.Kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
Başlar eğilir, @Akmetin
20.10.2009 14:14:57
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 14:25:34
Hüzün de yakışıyor bu kaleme.Muhteşem yazıyor çünkü.Kaleminiz daim olsun efendim.<saygılarımla.
Kıyamam, @Züleyha Özbay Bilgiç
14.10.2009 16:04:28
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 13:29:39
Muhteşem bir yürek sesi.Anadolumuz da güzellikler adına her şey var vel hasıl.Kutluyorum yazan yüreği.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 13:26:18
Muhteşem!..Ölmeden önce ölmek lazım dediğiniz gibi üstadım.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
Derım sana, @Nihat YURT
20.10.2009 02:08:34
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 13:24:26
Muhteşem !..Kutluyorum güzel yüreğinizi.Seçtiklerime eklemek istiyorum müsadenizle efendim.Saygılarımla.

TÜRKİYE AİLESİYİZ




Türkiyem bir bütündür bütün kalacak
Akacak kan varsa damarda durmayacak
Yeri geldiğinde herkes ayaklanacak
Ülkem...

neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 13:21:41
Yürekler daima baharı yaşasın efendim.Hasretler olmasın hiç.Güzeldi yürek dizeleriniz.Kutluyorum.Saygılarımla.
Baharda döneceğim, @GulBeyaz
19.10.2009 19:44:25
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 13:14:52
Muhteşem bir şiir.Zevkle okuduğum kalemlerdensiniz Usta Kalem.Kaleminiz güçlü her zaman.Saygılarımla.
Ses yangını, @hyazici58
19.10.2009 23:21:39
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 13:11:16
Para=Hırs olusa durum gerçekten vahim olurdu.Oysa yürekleri fethetmek yalnız para=savgi ve paylaşım olunca durum farklı olur tabi.Selamlıyorum Usta Kalemi efendim.Saygılarımla.
Para para para........, @sivas58
30.9.2009 11:21:36
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 12:07:01
Bir sevdadır şiir yürekten kopan.İşte öyle bu muhteşem dizeler.Yüreğiniz var olsun efendim.Saygılarımla.
Gözlerin, @Onur BİLGE
20.10.2009 00:29:35
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 12:04:50
Muhteşem efendim.Usta Kalemi selamlıyorum.Yürek titremiş adeta.Saygılarımla.
Sana geliyorum..., @kulhasan
19.10.2009 22:43:42
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 11:42:22
Besbelli kim olduğu.Rüya gibi bir yaşam.Kutluyorum yüreğiniizi.O kadar güzel yazdırmış ki...Saygılarımla
Cenaze..., @asude_vuslat
20.10.2009 00:23:06
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 11:40:37
Bir elmanın iki yarısı gibi seven ve sevilen yürek.Yürek çağlamış adeta efendim.Kutluyorum.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 11:38:54
Gerçek bir aşka yelken açan yüreği kutluyorum efendim.Aşuk maşukuna muhteşem sesleniyor.Kaleminiz daim yazsın efendim.Saygılarımla.

L E Y L A






Sevdaya düşenin, hali nicedir,
Sevdanın yolları, kıldan incedir,
Adın bu dilimde, tek bir ...

L e y l a, @lazuşağı
8.10.2009 00:00:14
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 11:36:01
Bülbülü altın kafese koymuşlar ama hiç mutlu olmamış.Sevdiği göncanın yanında dikenlerin arasında olmak ona daha da çok mutluluk verirmiş oysa.Engel olanlar utansın.Çünkü Sarayda yaşayan sevgiliye söz hakkı tanınmıyor törelerde.Daima güzellikleri , h...

Saraydaki sevdiğime, @ms-solmaz
18.10.2009 20:49:16
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 11:30:49
Yürekte ilmek lmek örülen bir sevda şiiri.Muhteşem.Kutluyorum Usta Kalemi.Yüreğiniz daima çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
20 Ekim 2009 Salı 11:27:20
Muhteşem ki ne muhteşem.Günümüz kıstaslarını almış içerisine tümüyle.Kutluyorum yazan yüreği.Saygılarımla.

BÖYLE MİYDİ ?

Sahte pîri şeyh eder ölçü alır kendine
Unutur bu arada Yaradanı, Resûlü.
Nöbettedir kör şeytan, sen yol alırken dîne
Yun...

Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.201
Şiir Okunma
1.348.134
Yazı Okunma
99.154
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL