Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:50:50
Muhteşem yine Üstadım!İbret verici şirlerinizi büyük bir beğeniyle takipteyiz.Yüreğinizin sesi hiç susmasın.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/16/2009 6:47:38 PM zamanında düzenlenmiştir.
Beka perdesi, @Mustafa Yaralı
16.10.2009 00:01:34
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:47:34
Muhteşem bir yürek sesi , mütenasip yorumuyla çağlamış adeta yürekler.Kaleminz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
Hülya, @Murat Çakır (şeker29)
15.10.2009 00:00:39
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:41:37
Güzeldi yürek sesiniz.Kaleminiz daim olsun efendim.Hüzünler yerini sevince bıraksın inşallah.Hayırlı Cum'alarınız olsun.Saygılarımla.

neneh. tarafından 10/16/2009 1:42:01 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gün doğarmı, @AYSE 09
14.10.2009 21:42:33
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:39:18
Muhteşem beyitler halinde yüreğe hükmeden dizler.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.Hayırlı Cum'alarınız olsun efendim.Saygılarımla.
Arşın gölgesi, @karadereli
16.10.2009 10:49:14
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:16:27
Can tükenen ömrün sebebi.
Sol yan donuyorsa var bir sebebi.
Yürek ziya bulsa tıpkı ay gibi.
Canan mehtap girdabında belirir.
Bunu gören gözler elbet devinir.

Yaşlansa da yürek sevgi doludur.
Soğumaz hiç içi hep kor doludur.
Sol yan hiç donar...

Sol yanım donuyor, @Son Damla
16.10.2009 09:58:31
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:06:27
İyi ki varsınız efendim.Doğum gününüz kutlu olsun.Selam ve saygılarımla.
Yıllar önce bugün, @eMİNeYZAMAN
15.10.2009 22:54:11
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 13:00:46
Ne güzel dizeler!..Bir çok şeyi anlatıyor kısa olmasına inat.Kutluyorum Usta kalemi selamlıyorum.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.Hayırlı Cum'alarınız olsun.
Aç..., @kulhasan
15.10.2009 12:39:19
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 12:55:43
Yürekten bir ah yükselmiş.Stem işlenmiş örgü örgü.Buruktu ama bir o kadar da güzeldi.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
Sende kalsın., @MEHMET ÖZMEN
26.9.2009 23:31:25
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 12:00:03
Yaşayan bir yürek ancak yazar böyle bir şiiri.Allah sabırlar versin efendim.Cidden zor bir durum.Boğazıma bir şey yumruk gibi dayandı.Allah'tan rahmet diliyorum, mekanı cennet olsun.Geride kalanlara hayırlı huzur dolu uzun ömür versin Allah.Yüreğiniz...

((ne anlatayım)), @emine erdem
13.10.2009 21:22:19
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 11:48:19
Doğum günün kutlu olsun arkadaş!
Yürek huzur dolsun vücut'ta sağlık.
Mutluluk yoldaşın olsun arkadaş.
Gülistanda gezin görme hiç darlık.

Deyiverdim.Ve kutladım Usta Kaleminizi.Saygılarımı sunuyorum.Hayırlı Cumalar olsun.
neneh.
@neneh-
16 Ekim 2009 Cuma 10:29:34
BU VATAN

(Sayın Bekir Yalçınkaya Üstad'a Hasbihalimdir.)

''Buram buram kokan Anadoludur.
Yolumuz ;asrın adli için Tevhid yoludur.''
Hükümdarı tabeası hepsi Allah kuludur.
Devrin esaret zincirin kırmak gerek Üstadım!...

Burçlarımda nazlı ...

Ters yüzüm, @bekirce
15.10.2009 20:42:37
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 23:50:27
:) Nereye kadar bu kavga?En iyisi kardeş kardeş geçinsinler.Yol uzun çünkü.Güzeldi.Kaleminiz daim olsun .Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 19:25:46
Yürek ilk baharla kıpırdar , yaz la vuslattır yaşananlar ,sonbaharda hüzün vardır göz yaşı döker.Dökmese de göz yaşını bir çiğ misali odacıklarında muhafaza eder.Yapraklar dökülürken birer birer doğanın tüm renklerini ve özelliklerini bünyesinde topl...

neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 17:05:53
Hoş geldiniz anne selamıyla efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
Annem, @nahide dama
15.10.2009 16:55:11
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 17:02:47
Secdedir insanoğlunun Allah'a en yakın hali.Güzeldi.Kutluyorum efendim yüreğinizi.Saygılarımla.

Tefekkürde insanoğlu gelirse birgün vecde.
Edecektir Rabb'ine huşu içinde secde.

deyiverdim.
Seccâdem, @mehmedim61
15.10.2009 16:52:01
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 16:33:31
Muhteşem, anlamlı bir şiir Üstaddan her zaman olduğu gibi.Güçlü kaleminiz hiç susmasın efendim.Saygılarımla.
***ey nefs***, @Bayram Ali Bülbül
15.10.2009 11:28:36
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 16:31:39
Tabiki tam ibretlik üstadım.Eski bir el çabukluğu marifeti efendim. :) Yanan yakıyor vallahi.Tasvip etmiyorum ama pazarcı da yanmış olmalı.Güzel bir dörtlüktü.Yüreğiniz dert görmesin efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 16:24:02
Yunus gibi ...Muhteşemdi.Saygılarımla efendim.
Vakti geçirişine / 1, @Oflu
15.10.2009 10:41:42
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 16:16:11
Başka söze ne hacet Herşey muhteşem şekilde yazılmış.Kutluyorum Yazan yüreği.Bakar mısınız şiirdeki asalete?

SUSUN ARTIK SİLAHLAR ÇOCUKLAR İÇİN SUSUN

Susun Artık Silahlar Çocuklar İçin Susun

İnsanlık desteğiyle mutlu yaşam adına
Bitsin kan...

neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 16:11:23
Bu kaleme uzun zaman oldu uğramayalı.Uğradığımda aynı konu da yine şiirleri.Çok yürekten ve sevdiğine kahırlı...Unutulmaz da bu olgu..Ama şair yüreği hassastır çabuk yıpranır.Böyle ruhlar için değmez üzülmeye değerli usta kalem.Kaleminiz daim huzur ...

Fahişe ruh'a..., @semihce
15.10.2009 02:03:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.232
Şiir Okunma
1.348.395
Yazı Okunma
99.163
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL