Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
Her insanın ayrı naturası var.Söylenen her sözün faturası var.NENEH
neneh.

neneh.

@neneh- Etkin Üye
ŞairYazarVip Üye
  • 25 Şubat 2009'den beri üye
  • 35

Şiir Yorumları

neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 11:19:08
Düşlere ölü toprağı serpilirse gelecek diye bir şey olmaz zaten.Güzel dizelerinizi yürekten kutluyorum efendim.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
Yürümek, @Özden Özpınar
14.10.2009 18:21:48
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 11:15:36
Çok derin dizeler.Anlam yoğun..Kutluyorum usta kalemi.Saygılarımla.
Yokluğun, @x adamus
9.10.2009 00:02:14
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 11:11:14
Yine güçlü ve harika bir anlatım.Var olsun bu yürek.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 11:09:51
Muhteem!...Yüreğiniz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

Hakikatin bir tekine bin canımız feda olsun
Bizle ölen ölür ağam, ölmeyenden recamız yok
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 11:03:46
Muhteşem bir yürek sesi!...Yüreğim sızladı gözlerim yandı adeta okurken.Boğazım düğümlendi.Seçtim bu şiiri ben yüreğim yansa da.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 11:00:32
Yürektir aslında her şeyi özüyle yaşayan.Duygusal şiiriniz bir harika.Gün gelir sevilenin de sol yanı sızlar çektirdiği için.Kaleminiz daim çağlasın efendim.Saygılarımla.

Hercai menekşem geldim oyuna
Alışamadım gitti zalim huyuna
Lanet olsun se...

Gönül, @kulhasan
10.10.2009 09:56:27
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 10:53:09
Sevgi dolu naif bir yürek sesi dizelerde çağlamış adeta.Hoş bir şiir.Kutluyorum efendim.Saygılarımla.
Anlatmak isterdim, @çalıkuşu007
13.10.2009 14:33:22
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 10:49:10
Ne güzel dizeler bunlar.Sevgiyi dile getirmek yürek sesini naif bir şekilde yükseltmek buna denir işte.Kutluyorum efendim.Kaleminiz daim çağlasın.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 10:42:53
Muhteşem duygu yüklü bir şiir.Kutluyorum yazan gülden beyaz yüreği.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılar.
Susma dilan..., @GulBeyaz
13.10.2009 13:19:12
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 09:56:08
Yüreğiniz hiç solmasın efendim.Ne güzel inci taneleri dökülmüş böyle yürekten.Kaleminiz hep yazsın özgürlükler ve sevdalar adına.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 09:53:48
Şekerli kahve tadında mutlu bir günde muhteşem bir yürek gördüm.Işıl ışıl bir şiir yazmış.Kutluyorum yazan naif yüreği efendim.Kaleminiz daima çağlasın.Saygılarımla.
Şekerli kahve tadında, @hazan444
15.10.2009 08:41:19
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 09:51:51
Hİç kimse yoktur ki,bulunduğu noktaya kendi ayakları ile gelmemiş olsun."
Hz Ömer(RA)
Ne güzel bir söz ile başlamışsınız şiir yolculuğuna.Muhteşem bir şiir.Kutluyorum yazan naif yüreği.Kaleminiz daima çağlasın efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
15 Ekim 2009 Perşembe 09:45:00
Farklı ama güzel bir anlatım.Okurken haz aldım.Kaleminiz daim olsun efendim.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 19:54:21
Muhteşem!..Geç kalmışlığıma çok üzüldüm.Yazan yüreği kutluyorum efendim .Saygılarımla.
Kızıl çin, @ozanerbabi
12.7.2009 23:05:14
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 19:38:32
Muhteşem!...Var olunuz efendim.Ne güzel örnekler sunmuşsunuz gençlere.Kaleminiz daim olsun.Saygılarımla.
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 13:27:51
Muhteşem yine yürek sesi her zaman olduğu gibi üstadım.Var olasınız.Saygılarımla.

NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!...

neneh. tarafından 10/14/2009 1:30:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 12:24:03
Allah acil şifalar versin üstadım.Havalar aldatıyor adeta aman dikkat edin.Büyük geçmiş olsun.Şiir gibi güzel geçsin her gününüz.Saygılarımla efendim
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 12:18:30
Ah üstadım Ah! Bunu bir düşünseler zaten sorunun yarısı çözülecek.Ama O yaşlarda bunları düşünmek zor.Düşündürecek ebeveyin ve öğretmenler lazım.Eğitim lazım.ama uyduruk bir eğitim değil .Manası içre olan bir eğitim.Hayatımızdan örnekler sunarken ge...

Bir sofra düşüncesi, @bekirce
14.10.2009 11:27:19
Etkili Yorum
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 12:11:27
Havalar da açık değil zaten değerli şair.Güzel bir dörtlükle selamlamışsınız bizleri efendim.Kutluyorum yüreğinizi.Saygılarımla.
Verimsiz bahçe, @SELLCUK
14.10.2009 09:07:58
neneh.
@neneh-
14 Ekim 2009 Çarşamba 12:09:40
NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!..............Var olunuz efendim.Kaleminiz daim yazsın.Saygılarımla.
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
89.070
Şiir Okunma
1.346.799
Yazı Okunma
99.096
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL