Yüreğinize iyilik tohumları ekin.. büyüyüp yeşersinler, kötülükleri yok etsin onlar..! (fikret şimşek)
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:16:18
İçimdeki kini gücümle gösterir gibiyim
Yüzümdeki nefret dolu tebessümle kederdeyim
Bak yine başlıyor oyunum kimbilir neredeyim
Belkide öfkelerde ya da şeytanın yerindeyim

Saçma sapan düşler gibi bende kelimelerdeyim
Ortalarda bir yerlerde deği...

Şeytanın yeri, @hayriye
28.2.2009 15:09:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:13:11
Leylayı aradım çöllere düştüm
Dünyayı dolandım dağları aştım
Çiğ idi yüreğim kavruldum piştim
Beni halden hale koydu nazlı kız
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST OZAN KUTLADIM GÖNÜLDEN SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:10:31
Kudret-i Hak’tan gelir can verir her yana su
Besmeleyle iç hamd et şifa olsun sana su

Kâinat suyla kaim her şey muhtaçtır ona
Yokluğu ölüm demek lazımdır her cana su

Dünyanın ve bedenin üçte ikisi sudur
Gel sözü doğru anla hayattaki mana su ...

Bir çeşme kitabesi...1, @varsagi
28.2.2009 15:18:57
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:07:33
Pervâne dolaşıp da, beni ben yaptığında
Kor dillerim zamandan mücevher kaptığında
Karanlık çözülüp de, sabaha saptığında
Yıkar buhranı özüm, yaşlarım yanaktayken

TEBRİKLER DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA.
Sükûtun raksı, @pervanem
28.2.2009 14:50:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:06:18

İnsafın yokmu senin
Birazcık insaf etsen
Gönlüme yağdırdın acılar
Bini bir parada parçalar

Bu aşkını taşımak zordur
Çakıl taşlarında yok olur
İçimi dışımı hep parçalar
Vurur beni sensiz bitirir

Sevene eziyet sendedir
Gözü kapalı yol be...

İnsaf., @Alaaddin Uygun
28.2.2009 14:44:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:05:12
Hayırlı iş yap,hayırsızdan sakın.
Doğruluktan değil,eğriden yakın,
Akşam olduğunda hesaba bakın,
Bu dünya malı,kabrine konmaz
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:01:43
Gönlünde,aşka sevgiye yer veren
Diliyle biber yerine,şeker söyleyen
Güzel yürekli insanların ülkesine...
Durmayıp, kanatlanıp uçalım hemen
Tıpkı ,zümrüt-ü anka kuşu gibi.

YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞ.KUTLADIM SELAMLARIMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:57:37
Adnan’ım tavsiye ederim
Vaktim olursa yine giderim
Bilmiyorum ne der kaderim
...........Burası Singapur

İNŞALLAH TEKRAR GİTMEK NASİP OLR GARDAŞ.KUTLADIM SELAMLA.
Adnan'la singapur, @Adnan ŞAHİN
28.2.2009 15:36:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:55:45
Vatan deyince coşar,
Allah deyip de koşar,
Milleti için yaşar,
Bestami Yazgan ağabey

DOSTA DEĞER VEREN YÜREĞİN VAR OLSUN.KUTLADIM BU GÜZEL VE VEFA İÇEREN NEFİS ŞİİRİNİZİ.SELAMLARIM SUNDUM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:50:27
Yâr yoluna döşediğin gözyaşı,
Sabır yarışında geçmeli taşı.
Bırak ey yüreğim, bırak telaşı,
Sen sevda çekmeyi kolay mı sandın?
KOLAY DEĞİL ÜSTADIM.KUTLADIM NEFİS ŞİİRİNİZİ SELAMLA.
Yürek telaşı, @YazganBestami
28.2.2009 16:31:17
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:49:14
Öğrencini yaramazı
Velinin ettiği nazı
Öğretmenin karı sazı
Kale alsam ömür yetmez

O cafcaflı amirlerin
Ben benim diyen mirlerin
Memurun hizmetlilerin
O kahrına zaman yetmez

Günah keçisi müdürler
Herbir şeyden mesuldurlar
Tatil dahil ok...

Müdür, @exani
28.2.2009 16:40:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:46:50
Eeee anlat bakalım
Başka sevgililerin de oldu mu benden sonra
Onlara da yalanlar söyledin mi
Kırdınmı gücendirdin mi onları da
Yoksa benden daha çok mu sevdin
Daha çok mu değer verdin onlara
Hadi durma anlatsana

Yoksa benden daha iyi mi davr...

İnan ki unuttum!!!!, @dağ gülü
28.2.2009 16:44:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 16:36:02
Yolumun sonunda vuslat arıyorum…
Kimsesiz bir sokak ortasında… yürüyorum…
Visalin sağnak sağnak kuşatırken ruhumu ;
Artık korkmuyorum sararıp solmaktan...
Suyun yanması gibi yanarken bu bedenim;
Ben sende sonsuzluğa eriyorum...
Yüreğimden gel...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:51:05
Bir ömrün terennümü,mütemâdi hislerden
Dünden verilen hüküm;tekerrüründe yaşam
Bir sevda vesikası,mütemâdi hislerden
Her gün verilen hüküm;tekkerrüründe sevdam

YÜREĞİNE SAĞLIK ADAŞ ŞİAİR SELAMLARIMLA.
Ben ben ben..., @Recep Gülşenii
23.2.2009 13:02:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:49:51
Ömrümce okudum İstiklal Marşını
Türkler bilmelidir kendi yerini
Tüm Dünya gelsede vermez sırrını
Askerim bize ilham veren şairimiz var

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA.
Yüksek şairimiz var, @Asker Omur
21.2.2009 23:30:22
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:38:23

Ey gönlümün sümbülü,
Yüreğimde can damar.
İçerimde gömülü,
Senli dualarım var...

Yaban elde öyküsü,
Gurbet yazılı yazın.
Dilde sıla türküsü,
Yanarak çalar sazın...

Gönülere dolmalı,
Üç kız büyüten umut.
Katmer katmer sevdalı,
Gel Res...

Gül tomurcuk, @karadereli
28.2.2009 11:19:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:33:46
İlahi kudrettir ruhlara huzur saçan
Ol RESÜL söyledi BİLAL okusun ezan
Beş vakit dinlesin Alaettin ozan
Ezanlar susmayacak böyle bilsin her cahil

YÜREKTEN KUTLADIMEZANLAR SUSMAZ İNŞALLAH.SELAM VE SEVGİLERİMLE KUTLADIM.
Kör cahil, @alaettin usta
28.2.2009 11:53:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:28:40
Ben yine tam...
Şiir ve şarkılarımla!
Başbaşa iken.

Kah hüzünlerim...
Kah sevinçlerim, ile..
Hülasa.

Romantizmin cenderesinde...
Doruklarında iken!
Ne güzeldi.

O yazdıklarınız...
Sevdiğim adam.

YÜREĞİNE SAĞLIK.KUTLADIMSELAMLA.
Sevgi yolu, @Müfide Decdeli
28.2.2009 10:09:37
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:27:26
Utanmazı utanmadan överdin,
Çam üstüne nice çamlar devirdin,
Gülistanı harabeye çevirdin,
Sonunda belayı buldun değil mi
YÜREĞİNE SAĞLIK GARDAŞ.KUTLADIM BU HAİKA ŞİİRİNİ.SELAM VE SEVGİLERİMLE
46., @DurdxuŞahinx
28.2.2009 10:03:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:24:33
Kalender olmakmış eleme çare
Şu aklım gönlümü etmez idare
Eğik boynum ile gül yüzlü yâre
Canımı cananı sildim giderim

KUTLADIM DOST ŞAİR YÜREKTEN.HER ZANAKİ GİBİ GÜZELDİ.
Yare giderim, @haşim kalender
28.2.2009 10:07:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.710
Şiir Okunma
2.376.375
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL