Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:36:24
Yüreğine sağlık kutladım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:33:13
Söyle bana neden umut
Yok sevdiğim yedi sene
Yalvarırım elimi tut
Çok sevdiğim yedi sene

Eğme önüne başını
Akıtma gözden yaşını
Sabırlı ol sık dişini
Sık sevdiğim yedi sene

Dağların karı erisin
Yaylayı çiçek bürüsün
Dilerim seni korusun...

Yedi sene, @şenerkahramansoylu
2.3.2009 17:14:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:29:08
Görmüyorum kendimi,vatanımda hiç farklı
Kardeşinim diyorum,kalbimde sevgi saklı
Şu nifak tohumunu,kim ortalığa saçtı
Ayrı gayrı düşünce,kir oluğu olup aktı!..
--------------------=====--------------------
Çanakkalede öldük,Sarıkamışta donduk
Du...

Batılı kardeşime, @ms-solmaz
2.3.2009 18:39:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:26:10
Vardım sana,saçların ak
Viran yüzün,çökmüş yanak
Sevda bitmiş,sönmüş yürek
Beklemekle geçti ömrüm

Yüreğine sağlık selamlarımla kutladım.
Geçti ömrüm, @ahmet umut
2.3.2009 13:48:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:20:54

Bu gönül ki,bir derya,sevgilerle donanmış.
Bir sevgi ki,bu sevgi,gönülde bayraklaşmış.
Çölde yanıp tutuşan bir alevken yürekler,
Bir umman ortasında yaşarken de susamış

kutladım selam ve sevgilerimle dost şair.
Bayraklaşan sevgi, @ulkuduysak
2.3.2009 16:21:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mart 2009 Pazar 19:46:00
Soykırım tehdidi var bir buçuğun yalanı
Bende soluklanıyor her arzettimi canı
Ağlıyor kara bağlı çadırlarda yamanı
Türkülüğünle övün dur bakmıyorlar tapuya

Dünya seyretsin dursun alkışlasın yılanı
Kuvvet güçlüden yana silahın yok imanı
Elçi b...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
1 Mart 2009 Pazar 19:44:11
Dün bir başka gün
Umudun bittiği gün
Sevginin yittiği gün
Dün bir başka gün

Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla kutladım.
Geri verdi, @cebirin defteri
27.2.2009 07:18:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 22:01:06
bir yar üstünde
bulsunlar beni
ölmediysem
yardan aşağı
yuvarlasınlar beni

sevenlerime
iletsinler tez ola
umarsızlık sardı
tutunacak
dallarım kalmadı

yağarken lapa lapa
kelebekler gibi
savrulan gökte
titrerken yandı
yüreğime dolan ka...

Emi, @ramazan.efe
28.2.2009 18:53:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:59:32
Kiminin adı bayram nefret eder bayramdan
Şad olmak şöyle dursun bıkıp usanmış candan
Bu Ahmet de nasibin aldı böyle tufandan
Garibe bayram sorma bayram onun yas günü

kutladım bu harika şiirini.Selamlarımla kutladım Ahmet abi.garipler için öyled...

Adı bayram, @ahmet ekici
28.2.2009 21:29:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:58:20
Kiminin adı bayram nefret eder bayramdan
Şad olmak şöyle dursun bıkıp usanmış candan
Bu Ahmet de nasibin aldı böyle tufandan
Garibe bayram sorma bayram onun yas günü

kutladım bu harika şiirini.Selamlarımla kutladım Ahmet abi.
Adı bayram, @ahmet ekici
28.2.2009 21:29:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:54:35
Haykırıyorum...
Ve sen duymuyorsun...
Bir düş değil bu,
Her gece ürkek saatlerdeyim,
Ümitlerim boğuldu sensiz karanlıklara...

Darmadağın bir haldeyim,
Kabusum oldu gidişin...

Gitme...
Ne olur dur...
Çivilensin adımların,
Dursun zaman, ...

., @SEMM
28.2.2009 21:09:14
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:53:17
Duyduk yaşamaya çalışan yüreklerin hızını.
Biz gelin edemedik, güzelliğin kızını.
Masmavi gökyüzünde bulutlar belirirken,
Başladı gönlümüzde dinilmeyen bir sızı.


Güllük-gülistanlık bir bahar beklemedik.
Gülünmesi gereken yerde bile gülmedik....

Vuslata eremedik, @ulkuduysak
28.2.2009 21:31:16
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:51:18
Kimin ahı tutu bize
Düşmanımız oh olsun! dedi
Dostumuz vah yazık! oldu dedi
Bu ayrılık biz kahretti
Canımızı yaktı bitirdi
Kıymetimi bilmedin aşkım
İsterdim ki sevgimiz
Mahşere kadar sürsün.
Yine de geç değil savdam
Saçlarımız beraber ağars...

Mahşere kadar, @Tülay Aslan
26.2.2009 01:09:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:08:01
Sevdamla kendimi benzettim sana,
Halimin resmini arz ettim sana,
Lütfuyla ismini söz ettim sana,
Suların kahredip duymayıp akar.
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.KUTLADIM SELMALARIMLA BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:06:00
bahtımmış kara
açtın bende yara
helal susturana
gülümü ELLER ALDI
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR KUTLADIM SELAMLA.
Eller aldı, @esmerefsane
28.2.2009 18:23:27
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 21:01:31
“Pâdişah-ı cihân olmak bir kuru kavga imiş.
Bir veliye bende olmak cümleden âlâ imiş!”*

Sevgi pınarından içen, içirir nur ve feyiz;
Karanlık gecelerde o, parlak bir ayla imiş!

Bir veli ki! Rabbi razı, O da Rabbinden razı;
Rıza makamı çok yüc...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 20:58:37
Makam mevki talan için;
Ayarladın üç beş gafil.
Değer miydi falan için;
Halkı küçük görmen sefil!

On üç yılda foyan çıktı,
Senide bir oyan çıktı,
Pisliğini yuyan çıktı,
İşte gördün minicik fil.

Yetmiş milyar dolar nerde,
Açılınca gördük ...

Gönderme! 28 şubat, @maskosu
28.2.2009 18:25:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 20:53:24
İslam ile selametli
Cesaretle alametli
Gösterişli,azametli
Arslan gibi biri Hamza

Sırtlanları korkutuyor
Düşmana diz çökertiyor
Ölümlere seyirtiyor
Cenkten dönmez geri Hamza

Gonca gülde açaktır o
Geri durmaz ataktır o
Tanrı için adaktır...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 20:50:54
Çağdaşlar Bizansın hayran keline
Üç kuruş menfaat muhtaç eline
Vallahi dünyanın düştük diline
Alaycı sözleri, cehennem gibi

İyiler çiğneyip vardık kötüye
Ecnebi evinde kaldık yatıya
Kabeyi bırakıp döndük batıya
O çirkin yüzleri,cehennem gibi...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 17:18:35
Benim İse mavi bir nehir olmalı
Bilmeli ki bu nehir sonsuzluğa akar
Ölüm bile dokunuşlarında hissettirir
Aşk’ın Varlığını da yokluğunu
YÜREĞİNE SAĞLIK SEVGİLİŞAİR KUTLADIM SELAMLA.
.., @Türkü
28.2.2009 14:18:32
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.510
Şiir Okunma
2.375.349
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL