Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:37:18
Ademle başlar yazgımız,
Kovulduysa Cennett’en Havva
Nedeni bir incir belli.
Katlettiyse kardeşini Kabil,
Biri mazlum, biri katil
Yüzde elli suçluyuz.
Yedi milyarla sarsakta dünyayı,
Kirlettikse havasın suyun
Bölüşmedikse insanca dünyayı
Suçl...

Suçluyuz, @ahmet umut
26.2.2009 14:10:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:34:00
Fevzi garip kaldın yaralı yürek
Zayi oldu gitti verdiğin emek
Dünyada meğer harammış gülmek
Sahipsiz halime yanar ağlarım

YÜREĞİNE SAĞLIK.GÖNÜLDEN KUTLARIM.BU GÜZEL DİZELERİ
Ağlarım, @FEVZİ ÜLKER
26.2.2009 12:20:34
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:29:37
Hayallerim falda kaldı,
Ümitlerim yolda kaldı,
Sevgilerim dalda kaldı,
Yar! Güllerim sende kaldı.

Gözlerim gözünde kaldı,
Gizlerim sözünde kaldı,
Sözlerim sazında kaldı,
Yar! Güllerim sende kaldı.

Sevgilerim yalan oldu,
Aşk çiçeğim talan...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:27:28
Kuş olsam uçsam aşsam
Dağları tepeleri
Engin denizleri geçsem
Omuzuna konsam
Desem ki
Bana olurmusun dal
Haydı saklan yüreğime
Ve hep orada kal

Yürekten kutladım yürekten süzülen güzel dizelerinizi.
Kuş olsam uçsam, @Nilüfer Sarp
26.2.2009 01:12:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:25:21
Kurdoğlu gönlünü kararttı bugün,
Gözlerim hapiste, bakışım sürgün,
Sürgünden dönünce görürsem bir gün,
Heybetim aynıdır, zaferim aynı.

Yüreğine sağlık Kurtoğlu kurt gardaşım.Bu güzel şiirini kutladım gönülden selamlaımla.
İğne, @ahmetkurt
26.2.2009 09:33:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:22:32
Narı Beyza sarmış iliklerini
Yaşıyor olmuşsan dileklerini
Omzunda iyilik meleklerini
Görürsen cennete girdiğin gündür

Bu güzel eseri canı gönülden kutlar,selam vr sevgiler sunarım..
O gün bu gündür, @zekibekar
26.2.2009 13:26:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:18:33
Narı Beyza sarmış iliklerini
Yaşıyor olmuşsan dileklerini
Omzunda iyilik meleklerini
Görürsen cennete girdiğin gündür

Kutladım güzel şiirinizi güzel gardaşım.Selam ve sevgilerimle kutladım.
O gün bu gündür, @zekibekar
26.2.2009 13:26:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:14:59
Özledim ben
Yanan sobanın yanında
Oturup masal dinlemeyi
Masalı dinlerken irkilmeyi
Masalı kapılıp gülmeyi
Yanan sobada mısır patlatmayı
Sobanın yanına kıvrılıp uyumayı
Soba soğuyunca uyanıp
Gözlerimin çapaklarını silmeyi
Soğukta oynarken...

Özledim ben, @cebirin defteri
22.2.2009 09:09:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:13:19
Yakışır elbet dostlarınıza ve siz.Selam ve sevgilerimle kutladım .
44., @DurdxuŞahinx
26.2.2009 12:17:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 16:07:54
Sabrı uçur uzaklardan
Hayaline yükle sevdanı
Al umutları son kez tut ellerimi
Şimdi git ..

Yüreğine sağlık dost kutladım selamla
*, @Türkü
23.2.2009 13:07:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:53:31
Bir ömrün terennümü,mütemâdi hislerden
Dünden verilen hüküm;tekerrüründe yaşam
Bir sevda vesikası,mütemâdi hislerden
Her gün verilen hüküm;tekkerrüründe sevdam..
Yürekten kutladım bu harika şiirinizi sevgili adaş şair.Selamlar bıraktım sayfanıza
Ben ben ben..., @Recep Gülşenii
23.2.2009 13:02:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:51:00
Kutladım selamla kadeş bu güzel şiirini.Yüreğin dert görmesin.
İzmirim, @AYSE 09
23.2.2009 13:17:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:49:23
Toroslar mekanım,sararlar beni
Dertlerim şahlanmış,vururlar beni
Amansız tuzaklar,tutarlar beni
Yine soruyorum,nerdesin şimdi...
Seni arıyorum,nerdesin şimdi

Yüreğine sağlık sevgili hemşehrim.Güzel şiiriniz candan kutladım.Selamlarımla.(Oğuzso...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:45:25
Güç yetmezdiki cehd’ime
Yenilmedim hiç vehm’ime
Ayrılık düştü sehm’ime
Sen bana bakma yürü git
Bir Fatiha bırakta git
Kutladım üstadım.Saygı ve selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:42:37
İkrâ diyor Cenab-ı Hak
Bir manası cehalet yak
Durdu der ki odur mutlak
O ki canda öze demdir
Nadân olan külli hamdır...........................Durdu Şahin

Edep erkân bilmez ise
Doğru yola gelmez ise
Eğer hisse almaz ise
Makberi der bahtı g...

36., @DurdxuŞahinx
23.2.2009 12:46:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:40:37
Sabrın zorlu bileğinde
Keser döner, sap döner.
Böyle kalmaz bre zâlim,
Gün gelir hesap döner!..

Yüreğine sağlık sayın Yazgan Bestami.Kutladım güzel eseri.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:38:50
Yüreğin var olsun dost selamlarımla kutladım.
640'lık fiat, @Adnan ŞAHİN
23.2.2009 14:42:13
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 15:32:32
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.Yalnız renkte arıza olmuş şiiriniz okunmuyor.
Anam-3, @ahmet umut
23.2.2009 14:54:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 13:08:18
Sevmediğin kavramı, dillerin söylese de,
Yüreğin farklı çarpar. Uzaklığı sevmedin.
Okşarken güneşini, beklerken gölgesinde,
Özlemini bulmuşken, ayrılmayı sevmedin

Gönülden kutladım gardaş selamla.Evet ayrılmayı sevmedik.Mükemmeldi.
438- sevdin, @Şahin Hanelçi
23.2.2009 10:57:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 13:06:00
Nerdesin aşkım,canımın içi nerdesin?
Aşkımızı,sevgimizi ibret-i alem bilsin
Gel de birtanem..! Neşem yerine gelsin
Bırakmayacağım seni SONUNA KADAR

Kutladım bu harika şiirizi ve sizi selamlarımla.
Sonuna kadar, @kader_48can
23.2.2009 10:48:00
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.613
Şiir Okunma
2.375.758
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL