Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:59:52
Yiğitlere bayram düğün
Haberi var yerin,göğün
Dosta gidelim candan geçelim

Çalsın nekkareler kösler
Barışsın dargınlar küsler
Akan kan cenneti süsler
Dosta gidelim candan geçelim

Vatan namus elden gider
Gün bugündür gaflet yeter
Hain düş...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:58:09
Fikrim özgür, vicdanım hür;
Üfür Kanun Hoca üfür!
Estirirsin püfür püfür;
Kanun olmak böyle işte..

Bir gülerim, bir ağlarım,
Sözü mizaha bağlarım,
Kâh durulur, kâh çağlarım,
Kanun olmak böyle işte

Yüreğine sağlık gardaş.Kutladım selamal.
Kanun olmak 2, @KANUN
3.3.2009 11:47:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:56:37
Zaman çabuk gider, güneş batarken,
Dolar gönül ! gamımla, gün biterken,
Ne âşk kalır ! ne sevgi, yâ-r_ ölürken,
Hüzün dolar gönül, gecem ! gelirken


Kutladım gönülden selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:25:59
Yüreğin dert görmesin Ferhan gardaş.Kutladım selamla.
Yetim..!, @ferhan
3.3.2009 10:59:33
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:22:55
Yüreğine sağlık durdu bey kutladım gönülden gönül gözelerinden gelen billur dizleri ve sizi.Selamlarımla.
58., @DurdxuŞahinx
3.3.2009 13:05:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:12:11
İlim Çin de olsa gidip alınız
Ol Nebi’nin emri böyle biliniz
Ahmedinin sohbetine geliniz
Açayım dostlara giz iki tane

Kutladım gönülden gönül pınarından süzülen billur şiirini.Selam,sevgive saygılar sundum.Çok güzel bir şiirdi
Kız iki tane, @Reisahmet
3.3.2009 14:08:41
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 15:08:21
Nasıl tarif etsem ki sözlerinin sih(i)rini
Sen açtın duyguların buza kesmiş müh(ü)rünü
Kana kana içerim senle aşkın zeh(i)rini
Deli sevdam en’lere ermiş olur şart olsun

Yüreğine sağlık dost kutladım selamla.
==şart olsun==, @zekibekar
3.3.2009 13:31:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 12:38:38

Yürüdüm atlı yayan
Varamadım menzile
Bakın, size bu beyan
Yâren oldu hep çile

Sözde seveni tuttum
Ben kendimi avuttum
Ne söylemişse yuttum
Elem doldu hep dile

Sevdim selam vereni
Sözde sevgi dereni
Gör maskeli yâreni
Haram doldu her ...

Çile, @cemil
3.3.2009 10:07:43
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 12:36:53
BİLİYOR MUSUN..?
Sadece sen eksiktin yanımda
Kaldın öylece hatıralarımda
Hiç unutulmayacaksın daaaa...!

Yüreğine sağlık kardeşim kutladım bu güzel eserinizi selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 09:55:31
Neler çekti sensiz şu benim gönlüm
İnan sensiz bir mum gibi eriyorum
İnan seni çok seviyorum birtanem
Söyle bana sensiz mi? kalacağım burada...


Yüreğine sağlık dostt kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 20:17:03



eğer senli gonular bitmedi ve sen de
duyma menziline etişdiysen
başga biri sözü alır
“-len patişahın aklına şeytan girdi
birinin dadını marağ etdimiydi
gocasını sefere yollarımış”,
başbakan; bakanı,
muhtar; bekçiyi,
garıyı tek düşürümüş...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 20:13:28
Durdu der ki boştur günü,
Faydasızdır onun ünü,
Acep nasıl olur sonu
Kıramazsın magandayı ………………Durdu Şahin

Makberi der bunlar sazan
Günden güne şeksiz azan
Gül olmuyor hiçbir zaman,
Deremezsin magandayı

iKİ üTADIMIDA KUTLADIM GÖNÜLDEN.sE...

53., @DurdxuŞahinx
2.3.2009 16:45:32
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 20:04:37
Sende buldum güzelliğin en görkemlisini
Sende gördüm dostluğun en samimisini
Seninle yaşadım baharların en renklisini
Senin için yaptım duaların en içlisini

Kutladım güzel şiirinizi dost şair.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 20:02:53
Ne kadar sevsen de hüsranmış sonu
Vereme salarmış aşk enikonu
Nefesten ecele varsa da konu
Ölmek boş yereymiş, yeni anladım.
Yüreğine sağlık .Gönülden kutladım güzel şiirinizi
Yeni anladım, @gülkurusu
2.3.2009 16:12:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:55:59
Doğarken içilmiş and. Sonradan caymak olmaz,
Ömür sandıkta örtü, yıllara yaymak olmaz,
Harcanmayan süreyi kullanmış saymak olmaz,
Ölümden korkmak için, yaşamak gerekliymiş...

Yüreğin var olsun sevgili şair dost.Kutladım selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:53:33
Doğarken içilmiş and. Sonradan caymak olmaz,
Ömür sandıkta örtü, yıllara yaymak olmaz,
Harcanmayan süreyi kullanmış saymak olmaz,
Ölümden korkmak için, yaşamak gerekliymiş...
Yüreğine sağlık dost şair Ali bey,gönülden kutladım selamla.
Sözde hayat, @AliERDİNÇ
2.3.2009 15:19:18
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:50:51
Yordun işte!..
Haksız mıyım?
Anlatsana? söyle haydi!...
Bu noktaya gelmemde ki, amaç niyetin neydi
Acı çekiyor tüm ruhum,
Doldum eksi her ne varsa
Ben canımı esirgemem,
Sevilecek gerçek yarsa
Ya sev ölümüne beni, yada bırak öyle kalsı...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:46:14
Yordun işte!..
Haksız mıyım?
Anlatsana? söyle haydi!...
Bu noktaya gelmemde ki, amaç niyetin neydi
Acı çekiyor tüm ruhum,
Doldum eksi her ne varsa
Ben canımı esirgemem,
Sevilecek gerçek yarsa
Ya sev ölümüne beni, yada bırak öyle kalsı...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:44:48
Sükutum sırrı,gönülde kanayan yaramdır
Kavli karardan el çeken ,vefasız canandır
Ayrılığın acısı, can vermekten yamandır
Gözüm yaşı kurudu ,kalem ile ağlarım.

YÜreğine sağlık dost şair selamlarımla kutladım(Oğuzsoylum)
Kalem ile ağlarım, @s. divane
2.3.2009 14:42:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
2 Mart 2009 Pazartesi 19:38:09
Aşık Garip Hakkı böyle bir ozan
Yari bulmak bahar,yitirmek hazan
Her canı çift yazmış ezelde yazan
Dile destanlara sığmazsın kadın
Yüreğin var olsun sevgili hemşehrim selam ve sevgilerimle kutladım.
Bir kadın destanı, @varsagi
2.3.2009 17:44:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.509
Şiir Okunma
2.375.349
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL