Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:56:07
Ferhan’ım sevgi ekelim
Her yana koku saçalım
Kâlp kırmadan kaçalım
Mezâra dek seveceğim...!

Sevgili Ferhan gardaş.Kutladım bu nefis şiirinizi selamlarımla.
Seveceğim..!, @ferhan
23.2.2009 11:21:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:54:29
Sevenler, sevilenler
Umutları yitenler
Sonu acı da olsa
Hayat sevmeye değer

Kutladım dost harika şiirinizi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:50:49
HAZANİ ’YİM BENDEN KÜSEN KÜSENE
TAŞLAR YAĞAR BAŞIM İLE ENSEME
KARI ELLER ALDI ZARAR KESEME
ALIP İNDİRSEM Mİ ?İNDİRMESEM Mİ
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım bu nefis şiirinizi.Selam ve sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:49:32
Söz vermişiz cana bağlıyız özden
Dosteli bir canda ,hiç korkmaz közden
Bana aşkı anlat en güzel sözden
Yetmez kırk gün ,gece,ömür isterim
her zaman olduğu gibi harika selamlarımla kutladım.
Düğün, @Dosteli_
23.2.2009 12:27:23
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:47:32
İşte böyle sevdim yoksa hata mı?
Yırttım pusulamı, yol haritamı.
Bir turna sesi, bir yürek atımı
Ben seni yüreğim çatlarken sevdim

Osam bey kutladım.Yol haritasını yırtmamalısın bence.Hayat bu hiç belli lmaz.selam ve sevgiler sundum.
Böyle sevdim, @osman19
23.2.2009 12:20:56
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:44:48
Bu hayali bir kahraman
Sahne alır zaman, zaman
Ecel dinlemiyor aman
Yalan oldu İnter Nihat.

Gönülden kutladım bu nefis şiirinizi.Selam ve sevgilerimle.
İnter nihat, @KURMAYOĞLU
23.2.2009 12:22:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:31:37
Kalender çok bildim diyenler bilmez
Yalan hile ile amel edilmez
Müslüman çok ağlar doyası gülmez
Benliği nefsinde yermek gerektir
Yürekten kutlarım selamlarıla dost şair.Nefis bir şiir okudum sayfanızdan.
Gerektir, @haşim kalender
23.2.2009 11:40:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:29:45
RABATLI bekler mi sevda sabahı ?
Kalır mı sevenin dünyada ahı ?
Her gönülde yaşar ah-u eyvahı
-- Açılmaz, çözülmez haldir bu gönlüm
-- Her gün sana çıkan yoldur bu gönlüm.

Kutladım harika şiirinizi.Selam ve sevgiler bıraktım sayfanıza.
Yoldur bu gönlüm, @RABATLI
23.2.2009 11:55:01
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:28:26
Kurdoğlu yürüdü bir kutlu yolda,
Aradı yağmurda, tipide, dulda,
Güzellikler buldu, küçük çakılda,
Taş olup tarlaya karışmak güzel

Kurdoğlu Kurt kutladım bu güzel şiirinizi gönülden.Selam ve sevgiler sunarım.
Güzel, @ahmetkurt
23.2.2009 12:00:28
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:26:21
Dizime dermanımı, anbean bahşeden el
Lütuf gazap, hayır şer, ümit korku her yerde
Yıllar ömrü yırtsa da O ahirdir O evvel
Cürmüm pek çok İlâhi, ümidim perde perde

Yüreğine sağlık.Gönülden kutladım selamla.
İçimdeki ses, @micingirt
23.2.2009 12:04:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 12:23:52
Çukutlu yitirmiş şimdi aklını
Düşünmeyin diyor dünya malını
Sırtlanacak var mı acep salını
Yor kafanı ahbap anlarsan eğer

Yüreğine sağlık.Selamlarımla kutadım yürekten.
Anlarsan eğer, @FEVZİ ÜLKER
23.2.2009 12:05:10
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 11:36:11
Yürekten kutladım bu güzel şiirinizi.Selam ve sevgilerimle.
Gizli adı melek, @KURULTAY
23.2.2009 07:49:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 11:33:23
Amin gardaş.Yüreğin var olsun.Muhabbetle kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 11:31:32
Yürekten süzülen bu güzel,sitem ve kahır dolu şiiriniz kutladım selmala.
K a l a s ı n, @YARENŞEHBAL
23.2.2009 06:28:24
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 11:04:49
Harama helâl” der, şaşkın zihniyet,
Söylemler söz ola başkadır niyet,
Dövülen dizlerle ödenir diyet,
Yolsuzluk yol olmuş, yoksulluk bitmez.
Evet Yolsuzluk yol omuş gardaş.Yürekten kutladım bu güzel şiirinizi selamlarımla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 11:01:51
Ömrümün meyvesi, tek ahım oydu
Yad hallerde görmek bana çok koydu
Bu nasıl asalet, bu nasıl soydu
Bakıp yarınlara güvenemedim
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım Yürekten
Oğlum, @Bayram Ali Bülbül
23.2.2009 09:27:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 10:54:53
Biz o gün üç kişi idik
Hayata karşı dimdik

Çocuk trenlerine bindik
Çocuklar gibi eğlendik

Babam annem ve ben
Aynı güneşte aynı ten

Hatıralarda bunlar kaldı
Hayat babamı bizden aldı

Ogün orda gezip döndük
Bugün se toprağa gömdük

Me...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 10:53:02
Yüreğine sağlık İbrahim bey.Haz alarak okudaum güzel şiirinizi.Her zaman olduğu gibi.Selam ve sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 10:50:17
Yer yarılsa, tufan çıksa sizin ellerde
Gemiciklerin benim de yuvam olur mu?
O gemicik yol alırken azgın sellerde
Deniz fenerlerin kılavuzum olur mu?

Yok yok! İstemem ben, sizlerin olsun hepsi
Böyle gideceğim, ters dönse de bu tepsi
Kurtuluş y...

Ses çıkar/ ma!, @cemil
23.2.2009 09:41:00
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
23 Şubat 2009 Pazartesi 10:41:17
Ahmet’im düşeli sevda eline
Her gün sitem etmez bülbül gülüne
Bir türlü uymadı sazım elime
Mızrabı el aldı teli gizledim

Mızrabı el alınca saz çalınmaz Ahmet bey.Yürekten kutladım bu nefis şiirinizi selamlarımla.
Gizledim, @ahmet ekici
23.2.2009 09:55:36
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.442
Şiir Okunma
2.375.036
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL