Devlet yararlı olanı yapmak için vardır, birey ise güzel olanı. oscar wilde
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 19:50:07
Bayram etsin duygular gül açsın gül yüzünde
Yanıp yanıp söneyim uyur iken dizinde
Bir bitimsiz türkü ol Dostelinin sözünde
Ne şiirler ağlasın ne de güzel gözlerin
Y
üreğine sağlık dst selamla.
Ağlama güzel gözlüm, @Dosteli_
27.2.2009 19:24:39
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 19:05:06

Öyleyse neden,,niye kötü dünya
Düsünceler farkli savas,kavga,riya
Kötüler gururlanip iyiler horlansada
Hepside gecici,baki olan bos dünya

Selam ve sevgilerimle kutladım yürekten.
Bos dünya, @Nurgül Yanardag
27.2.2009 17:48:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 19:03:45
Gayrı faydası olmaz söylememin
Rücu etmez hiç geçen zamanlar...
Eğer öyle olsaydı
Dönseydi geri geçen zamanlar
Dönerdi dedem de yattığı mezarından...
Suskunlaştı dilim işte yine
Söyleyemedim bak...
Yüz bin kez niyetlensem
Söyleyemedim seni ne...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:58:30
Türkiye’nin parası-faize gitmektedir
Gerilerde vatandaş-çileyle bitmektedir
Atatürk’ümden sonra-gelmedi yönetici
Öğretmen Hasan söyler-peki şu borçlar neci

Türk Milleti birlik ol-inan aciz değilsin
O gücün karşısında-dağ ve taşlar eğilsin
K...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:56:44
Karanlıklara inat güneş üstüme doğdu
Sihirli ışığıyla sanki bahtıma ağdı
Mutluluk çise çise gönül evime yağdı
Sevdaların en hası dalıp bana dayandı

Yüreğine sağlık gönül dostum.Kutladımm selamlarımla.
Vuslatın özlemi, @zekibekar
27.2.2009 15:37:06
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:54:32
Adnan’ım bende gittim
İnsanların rahatlığına bittim
Gözümü cadilere diktim
.........Burası Bankok

Yüreğine sağlık.Selamlarımla kutladım selamlşa.
Adnan'la bankok, @Adnan ŞAHİN
27.2.2009 14:21:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:53:04
Yüreğine sağlık.Kutladım selamlarımla.
Bahar / nadas, @İbrahim Çelikli
27.2.2009 17:28:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:47:16

Yaprağın dökemez küffar yelleri
Allah Allah diye çağlar dilleri
Ay yıldıza hasret Turan elleri
Yurduna katacak Türkün ordusu
Yüreğine sağlık Ali bey gönülden kutladım bu gönülden süzlen dizelerinizi selamla.Yüreğinden öptüm.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:45:27
Siz,şehitlerimizin anneleri, babaları...
“Vatan sağ olsun” diyecek kadar vatansever,
Ocaklarına düşen ateşlere rağmen soğukkanlı,
Gurur yüklü,asil ruhlu…
Bir o kadar güçlü yüreklerinizle,
Buyurun!
Buyurun,
Yeriniz başımızın üstünde...

...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 18:44:08
Lemalardan iman akar
Sözlerse şeytanı yakar
Mesneviyse Hakka bakar
Yeter ki nuru izleyin

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamlarımla.
Nur, @exani
27.2.2009 18:28:52
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 17:59:18
Avrupa,Afrika,Asya yurtlara
Tarihten armağan asil Türklere
Yaradan resmetti seni göklere
Yeryüzü dar gelir şanlı bayrağım

Sen varken göklerde güneş doğmasın
Ahengin şiire,marşa sığmasın
Bizler yok olmadan yüzün solmasın
Vergini Türk verir k...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 17:57:02
Ne yangınlar gördü bu garip ocak
Umudu dumanlar sanma boğacak
Karanlığı yırtıp güneş doğacak
Yarınlar bizimle,bizimdir yarın

Karakış geçince bahar gelecek
Serpilip toprağa renkler serecek
Ekinler boylanıp, nimet verecek
Yarınlar bizimle,bizi...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 21:47:00
Gururumu yıkıpta giden sen
Yüreğimi sevgiye kapatan ben
Acıların acısını iyi tadıran sen
Cık git artık hayatımdan

Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamlarımla bu güzel şiirinizi.
Bıktım artık, @RAHİKA/KARS.36
26.2.2009 20:30:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 20:18:56
Lütfederse Yüce Mevla’m
Varıp civarında kalam
Hakkı derki kurban olam
Götür beni dosta doğru.

YÜREĞİN VAR OLSUN SEVGİLİ HOCAM SELAMLARIMLA KUTLADIM.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 20:17:19
elesker sevdi oldu hasta,
darısı bunu okuyan dosta,
sevdicegim gelmezse olurum yasta
bekletmeyin dostlar verin rüşvetimi

YÜREĞİN VAR OLSUN DOST ŞAİR.KUTLADIM SELAMLA
Rüşvet, @elesker
26.2.2009 16:15:11
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 20:15:17
Divanda, dergâhta Türkçeden gayrı,
Konuşursak bizler düşeriz ayrı.

Demişti Mehmet Bey asırlar önce;
Dilin önemini o gün görünce.

Bu kural nakşoldu millet özüne;
Herkes sahip çıktı artık sözüne.

Yüce ferman dile birlik getirdi;
Şanlı tari...

Dil uzatma dilime!, @Murat Arıcı
26.2.2009 15:14:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:47:56
Hocalımda zulüm var, zulüm
Anlatmaya varmaz dilim
Yazıklar, yazıklar olsun be gülüm
Zulme rıza gösteren insanlığa

Hocalıda yaram, yaram kanar
Batı susar insan olan ,yanar
Yazıklar, yazıklar olsun be gülüm
Zulme rıza gösteren insanlığa

Dok...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:44:21
kUTLADIM YÜREKTEN SELAMLARIMLA.bU GÜZEL DİZELERİNİZİ.
Akasyam, @Müfide Decdeli
26.2.2009 18:23:59
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:42:03
Haktan hukuktan dem vurur aklınca tahta kurulur
Kimseleri gözü görmez doğruluk ondan sorulur !
Sen hep güzel bak Dosteli, bir gün kötü de vurulur
Gerçeklerle yüzleşenler sevgi eker biçer gider

YÜREKTEN KUTLARIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ,SELAM VE SEVGİ...

Sarhoş, @Dosteli_
26.2.2009 18:33:30
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
26 Şubat 2009 Perşembe 19:40:43
Haktan hukuktan dem vurur aklınca tahta kurulur
Kimseleri gözü görmez doğruluk ondan sorulur !
Sen hep güzel bak Dosteli, bir gün kötü de vurulur
Gerçeklerle yüzleşenler sevgi eker biçer gider

YÜREKTEN KUTLARIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ.YÜREKTEN SÜZÜL...

Sarhoş, @Dosteli_
26.2.2009 18:33:30
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.466
Şiir Okunma
2.375.074
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL