Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 20:23:10
ŞENER’İM aşk doluyorum
Seni hakktan diliyorum
Yola çıktım geliyorum
Bekle beni son durakta

Gönülden kutladım selamla.Ahmet gardaş.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 20:20:54
Dilemeden yaratıldık.
Emin beldeye atıldık.
Kün feyekün emrolundu,
Yoktuk varlara katıldık.

Yüreğğine sağlık dosr şair.Kutladım kısa ama anlam bakınıdan harika şiiri selamla kutladım.
Kader, @hacı ali
3.3.2009 18:39:36
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 20:17:29
Hezale derki gönül elinden..
Başıma gelenler töre dilinden..
Vurdu lar kaşımın iki yerinden.
Bir kelam gelmedi yarin ilinden
Yüreğine sağlık kutladım nefis şiirinizi selamlarımla.
Cananım..., @hezal
3.3.2009 15:47:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:32:09
Sadece umutların kaldı bende
Ha olurda ulaşırız diye bir gün
Şafağın bulunmayan beyaz renklerine
Birde gözlerin kaldı başlayan hasretinle
kKUTLADIM SELAMLARIMLA.DOST ŞAİR.
.., @Türkü
3.3.2009 16:05:05
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:30:21

VERİN DEĞERİ CANA


VERİN DEĞERİ CANA
ÖĞRETSİN KANA KANA

Evet bir öğrenciyim
Eğitilmeye hazır
Bu vatanın genciyim
Ortadan kalkmalı sır

Verin değeri cana
Öğretsin kana kana

İşlenmemiş cevherim
Şekli öğretmen verir
Her şeyden bihab...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:19:16
Kanaatım o ki ölüm son almasa gerek
Şu nazenin ruha ebediyet yakışır
Dünyaya gelmedik istiyerek severek
Kalanlarla gidenler manen bakışır

Üç günlük dünya kadar sevda olur mu?
İnsanın gelişi de gidişi de bir ibret
Hayatın mahsulu sorgusuz kalı...

Ahiret, @exani
3.3.2009 16:40:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:14:10
Sokaklarda düşü, sen sandım,
Issız gecelerde, ıslandım.
Ezanda duaya, yaslandım,
Bülbül dost oldu,sen gelmedin…

Gecelerim sabah,uykum kaçtı,
Okşarda züllüfler, öperdin.
Çiçekler soldu da,hep açtı.
Gözler nöbet tuttu, gelmedin..

Zamanlar z...

Gelmedin, @karadereli
3.3.2009 17:28:08
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:10:14
akşamlar çığ gibi üstüme yağar
sen gelme bu gönül sensizde yaşar
sensiz yıllar benimle ağlar
GÜLÜM BENİM...

YÜREĞİNE SAĞLIK SELAMLA KUTLADIM DOST ŞAİR.
Gülüm benim, @esmerefsane
3.3.2009 18:02:29
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:08:55
Sabır hacı,
Sabır bacı;
Sabır zordur,
Fakat bilin,
Dert ilacı

yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM KISA AMA ANLAMLI ŞİİRİNİZİ.
Dert ilacı, @ibrhim
3.3.2009 18:11:20
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:07:45
yÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİR.kUTLADIM BU GÜZEL ŞİİRİNİZİ SELAMLA.
59., @DurdxuŞahinx
3.3.2009 18:13:46
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:06:03
Sevgi ve de nefrette, î’tidalli olmalı.
Aşırıya gitmeyip orta yolu almalı.


Sonra perişan olur rezil rüsva oluruz,
Önce yüzme öğrenip sonra suya dalmalı.


Sevgimiz Allah için, nefretimizde öyle,
Dinde bile ölçülü, olup öyle kalmalı.


O...

Î'tidalli olmalı, @maskosu
3.3.2009 18:32:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:04:08
Has yürekler aynı safta derilsin,
Öz yurdumda millî devlet kurulsun,
Tüm cihana İslam mührü vurulsun,

Şanlı haritalar çizme vaktidir,
Yepyeni destanlar yazma vaktidir!
Harika bir şiir daha okudum sayfanızdan üstad.Selam ve sevgiler sunarım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 19:03:01
en beni bilemezsin

Sen beni hiç sevemezsin

Sen benden anlamazsın

Beni asla tanıyamazsın

Benim sevgilerim yüce

Benim sevgilerim yürekten

Candan damarımdaki kandan

Benim sevgilerim riyasız

Ve de yalansız dolansız

Benim sevgil...

Sevemezsin sen!!!, @dağ gülü
3.3.2009 18:44:53
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:26:06

Endâmın aynasıda, hor gördüğün yetmez mi.?
Bu çileler bu dertler, gün gelip de bitmez mi.?
Sevdâm senin yanında, bir pul bile etmez mi.?
Vuslâtını bağışla, gel bu şive-kârına.!

Yüreğine sağlık dost şair kutladım selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:25:02
AYRILIK AMANSIZ GELDİ
SENİ DOYA DOYA SEVEMEDİM
HASRETİN İÇİMİ YAKTI
YİNE SENİ SEVEMEDİM

SEVEMEDİM SENİ DOYASIYA
ELLERİNİ ELLERİME ALAMADIM
GÖZLERİNİ KALBİME MÜHÜRLEYEMEDİM
SEVEMEDİM BE CANIM SENİ SEVEMEDİM

Yüreğine sağlık.Kim doyasıya...

Seni sevemedim, @sabriyeadanur
3.3.2009 15:15:47
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:23:52
Kanadım yok konam göçem,
Serim yokki serden geçem,
Servetim yok servet sacam,
Yarınsızım;
Bir derin kuyudur ömür.

<kutladım selamla dost kalem selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:22:40
Adem oğlu adem arar,
Adam olan yara sarar,
Son yol menziline erer,
Gel bu yoldan dönesin sen
Yüreğine sağlık dost şair.Kutlarım selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:13:18
Sevginin yaşı olmuyor,
Gönül ferman dinlemiyor,
Düşmesin bir kez yüreğine,
Kor bir daha sönmüyor...

Elbette.Bir kez dşmesin yüreğine.Kutladım güzel şiirinizi selamla
Sevgi yaşlanmaz, @günaydın
3.3.2009 14:23:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:06:25
Adnan’ım elime aldım
Kendimi hafif geri saldım
Kavalın sesine daldım
.........Sevimlidir Yılan

Bana dokunmasada yılan yılandır.Kutladım güzel şiirinizsi selamla
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
3 Mart 2009 Salı 16:01:11
Has bahçe içinde gül mü istersin
Yemiş yüklü zümrüt dal mı istersin
Oğul peteğinden bal mı istersin
İnciler söyleyen dile sevdiğim

Yüreğin var olsun dost.Kutladım selamla
Aşığım söyleyemem, @varsagi
3.3.2009 12:11:01
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.536
Şiir Okunma
2.375.506
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL