Kadınlar erkeklerin güçlü yanlarına hayran olurlar, zayıf yanlarını severler. beatrice brown
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:23:23
YÜREĞİNE SAĞLIK OKTAY BEY.HARİKA BİR ESER OKUDUM SAYFANIZDAN.SELAMLARIMLA
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:18:30
Ömrüm tükensede
Sussada nefesim tende
Bir aklım
Birde yüreğim kaldı sende
Bu gün senin doğum günün
Doğum günün kutlu olsun canom
Ömründe baharlar eksilmesin
Hasrete çekmesin kader yazgın
Sen bende eksilmedin
Ve ben seni kalbimden silmedim...

Anka kuşu, @YARENŞEHBAL
28.2.2009 11:07:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:17:11
Ya Hakk deyip ayakta duran
Hayat düzenini kuran
Dosdoğru hedefe varan
Öğrenci yetiştirmem lazım
Çünkü ben bir öğretmenim

KUTLADIM BU ÖĞRETMENİ.çÜNKÜ BENDE BİR ÖĞRETMENİM.SELAMLARIMLA
Ben bir öğretmenim, @exani
28.2.2009 11:52:07
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:15:38
H-evesin bitmeyecek belkide hiç,
E-melimdir dediğin boş yaşama.
K-imi gördün ki demiş, gerçeğe hiç,
İ-niyorken ölüm bir genç adama.

M-urat almak diliyorsan gene boş,
G-elemez hiç, bu benimdir dediğin.
Ö-lü mal mülklere her gün boşa koş,
K-i ...

Nefs'e davet, @şair-i lale
28.2.2009 11:34:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:12:55
Köhne yuvalar da yok, o tatlı sesin, Ser’in;
Sanma, Kadir unutur. Seni, ençok sevenin,
Ebedîleşmen için, katlanırım zahmetler,
Rahat uyu, Sen Abla’m, geçmişine Rahmetler.

YÜREĞİNE SAĞLIK.YAŞASIN İYİLİK,KAHROLSUN KÖTÜLÜK.ÇABALARINIZI TAKDİR EDİY...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:08:38
Şunu unutma ki yalnız değilsin
Dik tut hep başını zaman eğilsin
Bırak Dostelini,sende boğulsun
Neden bu korkular söyle sevdiğim

YÜREĞİNE SAĞLIK,KUTLADIM SELAMLA NEFİS ŞİİRİNİZİ.
Söyle sevdiğim, @Dosteli_
28.2.2009 12:36:09
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:07:25
Aranıp durma, bulunmaz sana güller verecek,
Eve gitmiş yeni bağzan, sana kim gül derecek,
Bilirim ben yanağından, seni bir yâ-r_ öpecek,
Kızarık bak yanağın, sen domates elma mısın ?

Yanağın elma mı, soysam seni bir gün gelerek,
Yanağın nar gi...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 13:05:49
Ben şiire duygu veren ilham perisiyim
Ben bestelere gül deren güfte yazarıyım
Ben şarkılara nağme olan aşk nefesiyim
Bu kadarcık sevgiyle yaşayamam asla can

YÜREĞİNE SAĞLIK DOST ŞAİT KUTLADIM YÜREKTEN SELAMLA.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:50:25
Muhtevası derinde, gönüllerde yaşıyor,
Mümeyyiz vasıflarla, çavlan olmuş taşıyor…
Suskunluğun temayüz, zirvelerden aşıyor,
……….Aşırı hep bağlılık, Tahir ile Zühre’si,
………. Bir muhteşem tablodur, her sevenin çehresi!
YÜREĞİN VAR OLSUN HAKAN BEY....

Müfide…, @HakanKurtaran
27.2.2009 23:09:26
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:46:41
Çukutlu ölüver ölmeden önce
Apışıp kalırsın ecel gelince
Mahşerde gülersin Hakkı bilince
Faydası olursa bana haber ver
YÜREĞİNE SAĞLIK DOST.KUTLADIM BU GÜZEL ŞİİRİ.SEVGİLİ OZAN ARİFİN BÖYLR BİR ŞİİRİ VARDI"PARAYI SAYARKEN YIĞILMIŞ KALMIŞ,AKLINA G...

Faydası olursa, @FEVZİ ÜLKER
28.2.2009 10:34:45
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:43:16
Adnan’ım gittim çok oldu
Görünce beynim şok oldu
Tarihi geyetten boldu
.................İşte burası Paris
YÜREĞİNE SAĞLIK.ANLADIM ORASI PARİS VE ARKA FONDA EYFEL KULEİSİ
Adnan'la paris, @Adnan ŞAHİN
28.2.2009 11:15:51
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:40:31
Nara atma Ümit’ini,
Yitirmedi umudunu,
Keşke iyi olsa sonu,
Kurban olsun verdiğin can
üMİT BEY KUTLADIM BU HARİKA ŞİİRİ YÜREĞİNE SAĞLIK.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 12:38:07
Birde gözlerimi yumduğumda
Senin elin,elimde olsaydı
Yürürdüm sağıma,soluma,arkama bakmadan
AŞK TÜNELİNDE yaşamak isterdim

YÜREĞİNE SAĞLIK GÜZEL KARDEŞİM ÇOK GÜZEL DİZELER OKUDUM GÖNÜL SAYFANIZDA.SELAMLARIMLA.
Aşk tüneli..., @kader_48can
27.2.2009 23:58:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 09:50:21
Bu kez gelecek bahar bana

Bir gün yetti artık diyeceğim

Sen bana yar ol yada olma

Kır çiçeklerimi derleyip topladım

Vereceğim kapımı ilk çalana
Kutladım güzel şiirini Semra kardeş gönülden.selam ve sevgilerimle.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 09:46:41
İki büklüm olup düşerken yere
Sadece sen vardın aklımda gülüm
Göbi çöllerinin derinliğine
Sevdamı gömdüler çöl rüzgarları
Ter içinde doğrulurken yerimden
Rüyaymış diyordum tebessüm ile
Ata yurlarında gezdim bu gece
Sevdamı gömdüler çöl rüzgarl...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 09:39:51
mutu demlenip
mutlandığımız an
mum çiçeği
hüzünle açar geceye

oracıkta kalan
korlanmış yaşanmışlık
yalın ayakla bastığın
yer denli çıplak

yüreği burkan
uzak bir şehirde
çökünce gün batımı
incecik silinir güneş

gözlerin hüzün dolu
a...

Cemre düşünce gel, @ramazan.efe
28.2.2009 07:05:58
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
28 Şubat 2009 Cumartesi 09:36:06
Aman, ne inatmışsın meğer
Bu mu aşk’a verdiğin değer
Olurya, sevmiyorsan eğer
Unut beni, sakın arama


Yüreğine sağlık dost şair kutladım selamlarımla.Sabahınız hayrola.
***baş belası***, @Nilüfer Sarp
28.2.2009 02:57:12
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 19:57:24
Yüreğine sağlık güzel bir anlatımdı.Kutladım selamlarımla.
Adnan'la mısır, @Adnan ŞAHİN
27.2.2009 19:10:15
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 19:55:06
Belki birgün yeniden der gibi bakacaksın,
Belki ilkbaharı gönlünde sen yaşayacaksın,
Kırılan dallarımı onarmaya çalışacaksın,
Geç kaldın bilmelisin kaybolan yıllarım var,
Hesabını veremezssin düşündükçe vicdanın sızlar
Geç kaldın bilmelisin veba...

Kaybolan yıllar, @hazan444
27.2.2009 18:28:31
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
27 Şubat 2009 Cuma 19:52:05
GÜLBAHÇE) nin sözü kendi kendine
Deva yoktur şu namertlik derdine
Kıymet yetmez insanların merdine
Pişman olacağın işten uzak dur
Yüreğine sağlık selamlarımla kutladım Bozok diyarının yiğit evladı.
Oğluma nasihat, @şair gülbahçe
27.2.2009 19:39:58
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.635
Şiir Okunma
2.375.899
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL