Sessizlik, çok kez toplumun değer ve hükümlerini sözlerden daha güçlü olarak belirtir. benjamin disraeli
KARINCALARIN FİLLERDEN GÜÇLÜ OLDUĞUNA BİR KEZ DAHA İNANDIM
kocakurtsoylum

kocakurtsoylum

@kocakurtsoylum Etkin Üye
Şair
  • 18 Eylül 2008'den beri üye

Şiir Yorumları

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:41:02
kara gecelerden koptum da geldim
kara gôzlerine taptım da geldim
karam kara dutum bir tanem
kara sevdalara dûştûm de geldim

dillerinden ballı şerbet içtim de geldim
gôzlerinde kendimden geçtimde geldim
satır satır hece hece girdin gônlûme
o ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:39:41
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
62., @DurdxuŞahinx
4.3.2009 18:14:48
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:38:32
Bir gün tütecek dumanım olsan bile en son ocak
Bu ocak nene hatundur
Anadolum açtı kucak
Gerici damgası vurdun diyemiyorsun şairim
Oysa senin özün benim
Cilvelerine talibim
Sevdana aşık olmuşum
Nokta koydum yüzünde ben
Rüyalarında gördüğün
...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:33:50
Ben bir garip çobanım
Uzak elde yabanım
Sevdiğimden ayrıyım
Şişmiş ayak tabanım...

----------00000--------

Hayal kuram yabanda
Yarim yoktur yanımda
Sürüme kaval çalam
Yanık kaval makamla...

----------00000---------

Koyunlar beni din...

Yanık çoban, @ms-solmaz
4.3.2009 19:19:25
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 19:31:08
Mahir yeter artık yürek dağlaman
Sessiz sessiz her gün içten ağlaman
Derinden ah çekip kara bağlaman
Sineye vurmalar bereler beni

Yüreğine sağlık Mahir bey gardaş.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:42:01
Benim adıma yazdığınız...
O mükemmel,methiyeli şiire!
Benim de bir mukabelem,olsun..
İstedim,ama!
Sizi yazmak...
Kelimeler ile ifade edebilmek!
Hiç de kolay değil arkadaşım.
Siz kelimeler ile...
İfade edilemiyecek kadar!
Mütevazi ve...
Her ...

Hakan..., @Müfide Decdeli
3.3.2009 21:53:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:38:52
Elif aşk badesi içer,
İçtikçe kendinden geçer,
Yüreğine ateş düşer,
Yanar "Elif Elif diye."

Yüreğine sağlık kutladım selmla.
Elif, @Aybars KARLIDAĞ
1.3.2009 00:04:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:37:32
Fevzi yanmış yar aşkından
Kora benzer yakışından
Medet umar bakışından
Senin gibi senin gibi

Yürekten kutladım gardaş bu güzel şiirinizi selamla.
Senin gibi, @FEVZİ ÜLKER
4.3.2009 12:30:38
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:33:47
Yüreğine sağlık dost şair.Selamla kutladım güzel şiirinizi.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:30:28
Hicranın çaresi vuslatta gizli,
Gönlüm hayalinle ezelden sözlü,
Ümit’i ağlatan bir ela gözlü,
Gözlerin hiç bana bakmıyor gülüm
Yüreğine sağlık dost Zeki bey,gönülden kutladım harika şiirini selamla.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:27:20
Bu sevincimi ben,bildirmezmiyim
Bütün sevenleri güldürmezmiyim
Acının izini sildirmezmiyim
Rüzgarlar yetişmez tozuma ey yar

Lüzumsuz bu gece huzurla doldu
Hayatı değişti nev bahar oldu
Sonunda her şeyi canan da buldu
Kışlar uğramasın yazıma ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 14:22:36

Güz güllerinin bir tanesi,
Benim bal gözlüm.
Hasretin sardı bedenimi
Yanıyorum özleminle,aşkınla,
Gel desen,çıkar gelirim
Dayanılacak gibi,değil,
Değil bu ayrılık.
Uzakmış, yakınmış aldırmam
Gel desen, çıkar gelirim.
Sen orda ben burda
Ya...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 10:24:58
Yüreğine sağlık Durdu gardaş.Yürekten kutladım.
60., @DurdxuŞahinx
4.3.2009 07:45:03
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 10:23:14
Gel de yüreklere eylen bir daha
İsyanı nalâna söylen bir daha
Senin gibi ırmak gelmez vallaha
Hayal oldun şimdi dost Hayaloğlu
Yüreğine sağlık dost şair.Kutladım selamla.
Dost hayaloğlu, @cemil
4.3.2009 09:06:49
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 10:05:27
Mutlu etmedi ki beni dünya turuda
Makam mevkii araba ,para ve pulda
İçim sıkılıyor benim kalbim zorda
Tutun elimden de çıkıyım kışlardan

Yüreğinden öğtüm selam ve sevgilerimle Adnan bey
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 10:03:15
Yüreğime tutunacak daldılar,
İlkbaharı göremeden soldular,
Yârdan öksüz, dosttan yetim kaldılar,
Gecelere sardım ümitlerimi

Yüreğine sağlık dost şair.Selamlarımla kutladım.
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 09:43:17
Şehitlerin kanı yerlerde kalmaz
Ay yıldızlı bayrak göklerden inmez
İnsanlar bu kadar vahşice olmaz
Bu zulmün hesabı sorulur bir gün

Altın saraylarda oturan şahsın
Boynunu vurdular ibretle bakın
Biz Türk milletiyiz,bizlerden korkun
Bu ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 09:41:35

Dostluk dergâhında bir can gördüm ki
Aslı nesli belli bir OĞUZSOYLUM
Girip yüreğine otağ kurdum ki
Meclisin içinde pir OĞUZSOYLUM

Şefkat dolu kalbi, tavrı babacan
Hemi gardaş hemi yaren hemi can
Gönüller tahtına olmuştur hakan
Dost için k...

==oğuzsoylum==, @zekibekar
4.3.2009 09:30:02
kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 09:24:28


ve kendimde kendimi kaybettim
adını tüm kaldırımlara belletim
ben nasıl bir suç işledim ki
sensizliği hak ettim
bir avuç toprak sermayesi
aşkımdan arda kalan
sen adına sevda dedikleri
esrik bir aşkın suskun kalan hikayesi
ömür sokaklarda ...

kocakurtsoylum
@kocakurtsoylum
4 Mart 2009 Çarşamba 09:21:51
Türkmendağlı oldum, şiirlerimde.
Hakk hakikat vardır, her an canımda.
Beni yaratan var, bilin içimde.
Her zerrem Allah tır, şu al kanımda
Sevgili Hilmi abi yürekten kutladım bu muhasebe şiirinizi.Selam sevgi ve saygılar sunarım.
Al kanım., @türkmendağlı
3.3.2009 21:12:37
Paylaş
İstatistik
Profil Ziyaretçi?
86.569
Şiir Okunma
2.375.659
Yazı Okunma
0
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL