"Unutmayın..!! Dünyada yaşamıyorsunuz, Dünyadan geçiyorsunuz.." Hz. Mevlana Işıklar içinde uyu .....* ........
İçimden senin geçtiğin o son gemiyi, Son siren sesiyle uğurlarken, Hiç utanmadım ağlamaktan. Gizlemedim avaz avaz hıçkırıklarımı.
Ardından, Deniz çekildi ayak uçlarımdan. Siyah, Dipsiz bir uçurum kaldı, Ruhumu gözlerimden çekip, Cesedimi ulu orta rıhtımda bırakan.
Gittiğinden beri, Tespih tanesi, sabır yaşları yıkıyor yüzümü. Üşümüyorum ayazlarda iliklerime kadar. Ve günü birlik kelebek misafirliği aldığım her nefes.
Sakın kızma müşkülpesent halime. Bende bilirim, Metanet azığında, ketum ay gibi geceyi iple çekmeyi. Matem siyahına, mavili, pembeli, ebruli düşler serpiştirmeyi. Yıldızlara kement atıp, saçlarımı rüzgarla öpüştüren Sarmaşıktan bir salıncak kurmayı.
Ama, elimde değil,şimdiden özledim seni. Çilingir ustası kadar hünerli ellerinle, Gönül kapımı bir çırpıda açıp, Kuş kanadında getirdiğin güneşi Başıma taç yaptığın günleri.
Alışırmıyım bilmem yokluğuna azmettiren yalnızlığa. Çünkü,zarfı kayıp mektup gibiyim şimdilerde. Ne seni bana getirecek bir yol, Nede sırrı meçhul diyarın adresi var elimde.
Beni merak etme !... Sensizlik hariç iyi sayılırım. Dilini bilmediğim bu şehrin Bu sefer yabancısı benim. İki omzumda, iki yabancı deniz. Ve, yılkı yılların eprimiş heybesiyle Tınısı ninni, Yağmur uykusu çekiyor sadece kirpiklerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜNÜBİRLİK KELEBEK MİSAFİRLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜNÜBİRLİK KELEBEK MİSAFİRLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirdi usta, tebrik ediyorum efendim,şahane bir şiir okudum değerli kalemden, şiir ve şiire eşlik eden çok sevdiğim değerli sanatcı candan erçetinin bu güzel şarkısı yakışmış doğrusu, yürek sesiniz var olsun selam ve saygılarımla..
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...