şiire susamış çocukların ağzından göç ediyor memleketin abc’si
yer minderine kurulan cehaletten kurtularak alibey okulunda dirsek çürütmüş babaların fikirlerinde seken kurşunlara yer aranıyor cizre ile silopi arası bir mevkide
“i k r â”
o k udiyen emrin önüne geçiyor vur’ma hamlesi. eği’tim seferberliği sürülmüş namlunun ucudur sur’da
ağlıyorsun a’med üç günlük ömürlerin yitik ülkesi üzerine sus emri iliştirilen alfabede kara tahtadan silinen şehirsin şimdi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Med şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Med şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ustalık işi bir şiir. Bir virandan sonra onca şey ancak bu kadar özlü anlatılabilirdi. Ben sitede olan 3-5 aylık gecikmiş bir şiir sever olarak şiiri yeni okuyor olsam da her daim yaşayacak bir şiir. Şairin okuduğum ikinci şiiri ama anlaşılan tüm şiirleri takdire şayan. Çok beğendim. Tebrik ederim.
Aynı göğün altında dilini değiştirdiler öykülerimizin. Ne yazık ki onların öyküsü çok daha acı. Ben bir annenin feryadından, buzdolaplarından, yere düşen ekmekten öğrendim acıyı..
Konuşacak söz buluncaya dek savaş her pencereden göz yaşı yağmurlarına dönüşünceye dek Bizim kederimiz ve gözyaşımız başkalarının iğrenç gülüşünü silinceye dek devam edecek.
ALİBEY OKULUNDAN SANIRIM ASKERLİKTE OKUMA YAZMA ÖĞRENİMİNE DİKKAT ÇEKİYORSUNUZ. EĞER İMGE ÖYLE İSE ALAŞIMA EBEP OLDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUMCİZANE TAVSİYEM; ASKERLİKTEKİ O KURUMUN HALK ARASINDAKİ ADI ALİ OKULUDUR. OKUMA YAZMA BİLMEYENLERE ASKERDE OKUMA YAZMA EĞİTİMİ GECE DERSLERİNDE ÖĞRETİLİRMİŞ. BURAYA GELENLERİN ÇOĞUNLUĞUNUN ADI ALİ OLDUĞU İÇİN O İSMİ VERMİŞLER. ALİ OKULU ADI ORADAN GELİYOR DİYE BİLİYORUM. BİR DE HZ. ALİ İLİM KAPISI OLARAK BİLİNİR. ONUN ADINA SEBEP DE DENİLEBİLİR. ZATEN ANADOLU'DA ALİ İSMİNİN ÇOKLUĞU DA HZ ALİ SEVGİSİNDEN GELMEKTEDİR.BU BAĞLAMDA ALİBEYİN İMGE OLARAK KULLANIMININ ŞİİRDE O KİŞİYİ BASİTLEŞTİRDİĞİ KANAATİNDEYİM. ŞİİRDE ASLOLAN ŞAİRİN DUYGUSUDUR. ONA KARIŞMAK ABESLE İŞTİGALDİR. SELAM EDİYORUM.