(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tembîh şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tembîh şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiire dair. Kalemin de öznesini gizli tutan lakin dizelere serili yürek ve gerçek manada hayatı yaşanır kılan. Kalemin saygısı hayatın g/örüntüsü ve yazmak ve yazmak... Nüktedan bir sayaç adeta içinde yanan o ateş ve hayat iken devasa bir kaos. Bir belirteç. Bir sarkaç.
Sözcük cumhuriyeti ve duygular ve düşünceler.
Meylettiği mi?
Elbet edebiyata ve insanlara duyulan saygı ve sevginin de öznesi iken yazarak çoğalan.
Öyle imgeler yakalıyorsunuz, tezat sanatını öyle konuşturuyorsunuz ki bir bakmışım şiir şahikaların üstüne Venüş gibi doğuyor. Hece şiiri yazabilmek ne kadar bir sanatsa Serbest tarzda şiir yazmak da o kadar sanat. Bu gerçeği sizin gönül sayfanıza geldiğim zaman daha iyi anlıyorum. Kalemin kurgu, vurgu, sanat ve imge yönünü okuyucusunun gözleri önüne net olarak seren nefis bir şiir olmuş. Beğenerek ve emeğinize saygı duyarak ilgiyle ve zevkle okudum. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Şiir, sanat ve hayat yolunuz su gibi ve Güneş gibi aydınlık olsun. Her şey sizin, sevdiklerinizin ve sizi sevenlerin gönüllerine göre olsun. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
altı yanmış bir ekmeğe benziyordu yaşamak dediğimiz bu mefhum şey benim için.ağlamanın tortusu kış,yalnızlığın korkusu bir cehennemdi saydım.saydım ki ölmek bir baş kaldırırnın adıydı.yanık kokusu dilimizden sözlerimize sirayet ettiği an ölüm biçiyordu içimiz. aşırı kirlenmiş bir dünyada,yüzünü aramaktan yorulmuş bir gün gibiyim.
nefes almak hala güzelmiydi değerli abim...yılların ardından yeniden.en naif selamlarımla...
Dünya'yı yaşamda tutan türleriyle sevgi. Hele de anne sevgisi... Şiirinizi uzun süre doya doya okudum. Aşırı duygulandım. Anneciğinizin mekanı cennet olsun. Nurlar içinede yatsın. Şiirinize yürekten tebriklerim ve saygılarımla.
Sözcükler, çok değerli Cömert Hocam... En çok ihtiyaç duyduğumda gelip de sizlere sığındığım... Yüreğin coşkusu ve de mutluluğa özlem ve devasa bir rahmet ve de acı. Dünde kalan. Yarım kalan. Bu bağlamda siz değerli hocalarıma ve gönül dostlarıma her daim müteşekkirim. Sözcükler kıyısız. Mutluluk belki de hayal. Huzur ise sevmenin ve yazmanın ta kendisi. Rahatsızlık vermediğimi umarım. Sadece hayatın yolculuğunda kısa bir mola vermek istediğim öykündüğüm güzelliklere de müteşekkir olduğum.
Çok seçkin ve değerli bir sayfa; sayfadan öte şiirin mizacı iken duyguların hayatın özünde saklı tuttuğu. Bir özlem. Bir niyaz. Yeniden okunasu ve defalarca. Saygılarımla her dain
Merhaba Uzun bir aradan sonra siteye göz atayım derken. Ana sayfada şiirinizi görmek güzel oldu. Biraz anne özlemi, biraz yar yarası ve çokça şiir. Hepimiz birer yolcuyuz ve ' sadece yemek,içmek için gelmedik'
Sözcükler...kırağı çalan. Sevginin ve inancın da muadili iken özlem. Sarpa saran belki kıyamet öncesi bir niyazda asılı kalmanın verdiği huşu belki de... Yorumlar değil yarınlar yorgun olan ve değerli kalemizle hemhal olup derinlerde yüzmenin bedeli iken şiirler ve de evrim geçiren her acı. Kutsal bir sevginin ve de hasretin ç/ağrısı adeta...
hayata çelme takmak
ve gülen yüze hüzün asmak
hangisi zorluğun dudağında bekleyen günışığı değil
kalemi güçlü olunca şairin sözlerinden gökyüzü bile korkarmış
:) çok dua ile