“Kim gerçeğe daha yakın çocuklar mı büyükler mi !!”
Çocuk olabilseydim eğer Elimde kalem yeni baştan yazabilseydim tarihi ve talihi Daha sağlam ilikleyebilirdim dualarıma hayallerimi Ah anlasalar/dı keşke hızdır hazzın katili Çocukluk işte bilemiyorsun -ama öğreniyorsun yeminle- büyüklerin yağmalamayı ya da kırıp atmayı dudak büküp geçmeyi sevdiğini Bilemiyorsun Sözleriyle –kimi de gözleriyle- hayallerini gasp ettiğini “Neden cümlelerinin doğruluğunu ispat için süslemeyi ya da yemini kullanırlar ki” Karmaşa sığınmayı / saklanmayı en sevdikleri liman Gölgelerden bile sağlam veya gecenin ıssızlığından yahut aşırı doz makyajdan Çocuk olabilseydim eğer karmaşanın gözüne sokardım bilyelerimi ki kullan(a)masın hiç kimse mezar niyetine gamzelerimi “Huzurdan daha güzel kanatların olabilir mi ?”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Büyük Hayal/et/ler (içimizdeki çocuğa) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Büyük Hayal/et/ler (içimizdeki çocuğa) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuk olabilseydim eğer karmaşanın gözüne sokardım bilyelerimi ki kullan(a)masın hiç kimse mezar niyetine gamzelerimi... Mürekkebiniz daim olsun üstadım...
Ruhu özgür kılmak ve gizem katmak biraz da... Çok çok iyi...