Bazen insan kendine bile kalabalık Yalnızlık budaklanırken içinde Susarsın, dilin sükut eder Gözlerin uzakları çağırır Ayaza keser yüreğin
Aralık kapılarını aralar Mevsim öfkeli Dışarısı soğuk mu soğuk Yanı başında durur Elinde bir paket mendil Elleri morarmış bir kız çocuğu Abla ne verirsen der Bir hüzün iner içine Bütün dünyayı avuçlarına koymak istersin...
Ve; Öfken kınına sığmaz Ana, avrat sövesin gelir Hay adaletsiz dünya Yok mu dinin, imanın? Bu mu adaletin? Bunun için mi dönüp durursun? Hayat kimine süt, liman Kimine cehennem
Sonra aklının yayları fırlar, gökyüzü uzanır gözbebeklerine Gök kubbeyi yorgan bilenler konaklanır içine Ürperirsin! Yıkılır acıyla, devrilir içine buzdan duvarlar Utanırsın insanlığından Ve içinde ki lüzumsuz kalabalıktan Küçük bir yüreğe iliklenir Minik bir avuçta kaybolursun...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Minik Bir Avuçta Kaybolursun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Minik Bir Avuçta Kaybolursun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Önce fon resmi kesti damarlarımı, Beslendiği sevdaya aç pıhtılaşmış yürek ısmarlamış tüm duyguları içte gezinen şiire.... Acı ve harika bir şiir akmış yüreğinizden. Kutluyorum. Saygılarımla...
Merhaba değerli kalem Anlam ve anlatımı güzel Örgüsü kurgusu güzel Verdiği mesaj ve teması güzel Bizde okuyor ve kutluyoruz Gönlüne, ömrüne bereket Sonsuzluğun sahibine emanet olasın, sağlıcakla kalasın