ve hışımla geçiyor zaman yaşlanıyor günün güzel yüzü eğiliyor beli. vaktinde geliyor görüşüme esin hanım, bir gözü sevinç bir gözü hüzün.
siliniyor dünün belleği sevişiyoruz dinlediğimiz şarkının makamında, çiçekler ekiyoruz çimlenen gönlümüze o ıssız gölde nilüfer ben çan çiçeği.
hecehece işliyoruz geceyi, noktası virgülü imlâsı tamam, her harfi başka renk. aşka geldiğimizde kimse tutamıyor bizi, alıyoruz şiirimizi oynaşıyoruz oynuyoruz gizli bahçemizde, körebe kalbim sende.
-kusura bakmayın neler olduğunu söylemem onu yakaladığım yerde.-
sevgili esinim, sevgilim bana da öğret serap olmayı bir görünüp bir yok olayım. bir martıya dönüşeyim özlediğinde dilersen koca deniz dilersen giz olayım yüreğinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
esin hanım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
esin hanım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğal ve içten anlatım şiiri baştan okunur hale getiriyor zaten, dikkat çekici olan imgesel anlatımdaki zorlamanın aksine doğal performans. Yine çok güzel ve keyifli buldum şiirinizi, kutlarım.
görüyorum, bütün renkler uçuşuyor şimdi yalnız sarı-yerde.
Bende çok güzel bir şiir okudum.
İlham Perinizin adı Esin mi? yoksa Esin İlham periniz mi? Hangisi olursa olsun şiir mükemmel güzellikte. Takdir ve tebriklerimi kabul ediniz lütfen. Selam ve sevgi ile...
MÜSVEDDE BİR ŞİİR Düşsel sevişmelerin en mahrem yerinde yakaladım seni ben gördüklerimi not etmeliyim hemen... ... yoksa unutulur gidersin, beyaz zarif bir kuş gibi taştan taşa sekerken lotus çiçekleri açarken yüzün suda bulut olur yağmur olursun habersiz çalarsın kapıları çatlatırsın pencereleri kimler ağlar sessizce,kimler matem tutar dile düşer aşkımız; kolay değil ince iş bu usta, değil bırak eline saçının teline dokunan zokayı yutar... ...
herkes anlamaz bunu şiir deyip okuyup geçer karanlığında gecenin çok az insan balık tutar ve çok az şair şefkatinin yüzünden tuttuğunu denize atar, .. ne attıysa suya karşısına çıkar başka bir kıyıda sana takarlar kurdelayı, doğru söylüyorsun ben şair hüznümle dolanırım fırdolayı ... öyle demiş birisi cebinde üç beş şiir eskisi; gel gör ki anlamamış kara cahil bir kez bile bakmamış gökyüzüne öyle gelmiş,öyle geçecek angutlaşıp gök tuvalde dalarken hayallere sessizce seçememiş birbirinden eskisi'yle eskizi...
MERHABA ŞAİR;çoktandır şiir yazmıyorum ama dilim sivridir, sevmezler beni bu yüzden varsın sevmesinler yazı sevmem yazmayı da sevmez oldum artık ama hep geçerim de;vaz-geçemem güzden( !) ... ve ben buradayım diye bağırıyorsa şiir yalnızca saygı duyarak eğilir bir selam verir alan alır,almayan almaz kimi dost,kimi düşman bilir aşksa bu,imkansızı; bana kalmadığı gibi sana da kalmaz!
yazsın herkes bay desin bayan desin ama ESİN;tükenmesinnnnnnnnnnnnnn sevginin önünde şair...
Şair yüreğine eksiksiz ve eskiziyle olduğu gibidir bu müsvedde şiir.... Kutlarım,SAYGIMLA!
Şaban AKTAŞ
Şaban Aktaş tarafından 3/13/2008 8:24:47 AM zamanında düzenlenmiştir.
Şaban Aktaş tarafından 3/14/2008 2:36:45 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sayın Nazmi;aşağıdaki arkadaşımızın soyadı da Aktaş olunca küçük bir dalgınlıkla oraya gitmiş yorumunuz.Okuyunca bana ait olduğunu, şiirimin adından anladım yazınızın bana yanıt olduğunu.Nezaket ve inceliğinize teşekkür ederim...Bu şiirin yazımı için fazla bir zaman harcamadım gezinirken,hemen oracıkta işte belki onbeş dakika gibi bir zamanda ve bir çırpıda çıkıverdi bunlar ağzımdan ama birikim temeli var tabiki bu duyguların...Müsvedde şiir adı da burdan ,üstünde uzun uzadıya bir çalışma yapılmadığı için.Şiirinizin özelliği ve güzelliği bir kenara,benim bu sitede gördüğüm en büyük terbiyesizliklerden birisi bazılarının bir şiiri okuyup ondan yeni bir şiir çıkarma zorunluluğu gibi kendilerini yükümlü kılmaları,çalakaşık sofranızda ne varsa ev sahibi müsade etmeden sofraya otur demeden çatallanmak etik değil herşeyden önce bırakın şiiri...Bu durumun sorgulanması gerekir.Şiirin ne olduğunu bilen birisi olmasa ydınız, size de yazmazdım.Bu süecin site içinde bu noktaya gelmiş olmasının nedenleri var muakkak.Yeni bir forum gündemde orada bazı konulara vaktiniz olursa değinirseniz iyi olur...(ŞİİR)-KARDANADAM)
Asıl sıkıntı Nazmi bey,imge hırsızlığı bunun önü nasıl alınır?Bir yere not düşün...Okuyan hemen sahipleniyor...Filanca kişi söylemiş benim de hoşuma gitti demek yok...Bunlar önemli,bu gün imge çalan yarın devletin kasasını soyar,hortumcu zihniyetin önü nasıl alınır...
Zaman zaman yazışırız,bu vesile ile kısmen bir tanışıklık başladı,şiir dostluğunun uzun sürmesi dileği ie...
sevgili esinim, sevgilim bana da öğret serap olmayı bir görünüp bir yok olayım. bir martıya dönüşeyim özlediğinde dilersen koca deniz dilersen giz olayım yüreğinde.
Sayını Aktaş, Tespit, nasihat; olan ve olacakları söyleyen, biraz da taşlama kokan ve asla "müsvette" olmayan şiirinizi zevkle okudum. Sayfamı şereflendirdiğiniz için çok teşekkür ederim. İzninizle bu aşk denilen sıtma hakkında iki söz de ben etmek isterim. Önce şunu söyleyeyim, siz de bilirsiniz ki, şiir duyguların öz ve güzel sözle anlatdıldığı, edebiyat sanatının bir önemli bir elamanıdır. Çok şükür ve aynı zamanda ne yazık ki, bendeniz de şiire gönül vermiş bir arkadaşınızım. Şiir yazmak için aşık olmak gerektiğini, acı çekmek gerektiğini savunanlara karşı, duygularımın köreldiği bir zamanda yazdığım şiirlerimi bu defterin ilk sayfalarında bulabilirsiniz. Aşk özgürlük gibidir, olduğu yerde ne fark edilir ne de kıymeti bilinir, olmadığı yerde ise uğrunda kavgalar verilir. Bazı sevgilerin tortusu kalır bazıları da bir kelimeyle silinir. Haklısınız, kimseye kalmaz bu Tanrı vergisi duygu ve ne can ne de canan. Şu an benim yazdıklarımda sevda kokusu var mı bilemem; ama olsada söylemem... Değer verip uzun bir şiirle geldiğiniz için tekrar teşekkür ederim. Saygılarımla.
usta kalemden bir siyah beyaz film karesi, bir siyah beyaz ama özü çok renkli içi derin dalgalı şiiri. teşekkür ediyorum Ömer Nazmi bu hazzı bize sürekli yaşatığğın için.
Bu hayallerinizdeki Esin mi yoksa gerçek Esin mi yoksa esinlendiğiniz bir Esin'ti mi bilimiyorum ama şiirinizdeki sevgiye dair o hoş esinti bana kadar geldi , çok hoş bir şiirdi , kutlarım sizi , sevgiler :).........