neden diye sorma bana neydi beni korkutan içimi kanırtan, çıldırtan neden bu kıratı düşük kahır ölmek değil kesin üzerime basa basa gitmen kadar belki beni bunca zapt etmen belki bunca esareti hazmedememem belki ukalâ yanımı delen o olgunluğun belki aklımı başımdan alan o yaşından büyük yörüngen! ... şimdiye dek kimse bölemedi truva yanımı, kimse bilemedi hırsımı sen kadar oysa bu zamana dek çok kar suyuyla yıkandı bedenim oysa bugüne dek çok köz tanıdı gövdem evet kahretsin Seni çok kıskandım ben!
ben seni, güftesiz şarkılar gibi zor kazanılmış sevaplar gibi yaşattıkça dudaklarımda sen hep imkânsızı istedin haklıydın belki umutlar yalanlarla da beslenirdi, yarınlarla da! sevmek, ümitlerin emniyet şeridinde beklemekti belki tâ ki biri gelip alana kadar seni!
şimdi bir kobay gibi kucaklıyorum önüme çıkan her nefesi artık karanlıklar korkuyor benden ütüsüz bir dantel gibi seriliyorum gün ışığına sevgili aşkaşk olalı böyle izdiham görmedi sevgili
şimdi nârâlar atsam şehrin aç yüzüne kuşkuları doymuş bir sebebi yağmalamaktan başka işe yaramaz sesim şimdi konuşsam kimse paydaş olmaz bileklerimdeki sustalı kahıra kimse dokunmaz kimsenin faydası olmaz sevgili sırtımdaki kambur hüzüne kimse anlamaz sevgili ki;
Sudan sebeplerdir bir denizin derdi!
ToprağınSesi
(naçizâne dizelerime buğulu sesini zerk eden Sebahat Kara’ya sonsuz teşekkürlerimle...)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SudanSebepler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SudanSebepler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İster sudan olsun sebepler isterse kaskatı gerçek sevgiliye özlem evrenin en büyük hüznüdür. Geriye kırışık bir yalnızlık kalır ve savruluş... Hangi uçurumdan toplanır şimdi düş kırıklıkları...
Defalarca okunacak bir şiir... Sonsuz kutlarım.... Saygılarımla....