Ve ben; Kederin ibiğini sıkıp Acının diline düğüm atma telaşındayken Dillerde büyüyen ağıt yüreğime kaçıyor Kahroluyorum Zalimin zulmüne aman etmeyen ben Tanrım aman diyorum! Yeter artık kan, acı ve gözyaşı Çocuk yanım korkuyor Anne yanım ağlıyor...
Daralıyorum; Bir ülke için için ağlıyor Efkarın kucağında buluyorum beni Bir sigara yakıp derin derin içime cekiyorum İçime çektiğim her sigara dumanında Dilime bulaşıyor adın Geçmişte uğuldayan anıları basıyorum kül tablasına İçim titriyor sanki kanım çekiliyor.
İşte o an tüm yollar sana çıkıyor Gözlerinde yeniden nefes alıyorum Bir ülke oluyorsun içimde Mesafeleri soyuyorum aklımın mevsimlerinde Her mevsim sen oluyor
Varlığına sarılıp Öteliyorum tüm olumsuzlukları Öteliyorum içimde uğuldayan acıları Öteliyorum içime kusan yaraları Geleceğin eşiğine diz çöküp Zamanın avuçlarında gün sayıyorum Duyguların en güzeline hürmeten Yüreğimi sana Yüreğimi bize Yüreğimi barışa ve kardeşliğe kuruyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğimi Barışa Ve Kardeşliğe Kuruyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğimi Barışa Ve Kardeşliğe Kuruyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğimi sana Yüreğimi bize Yüreğimi barışa ve kardeşliğe kuruyorum...bu yüreğe kayıtsız kalmamalı aşk sevda...çok güzel bir çalışma okudum mahir kaleminizden saygıdeğer şiir dostu...