Ne çok incinmişliği vardı kalbimin Eşiğinde can kırıkları birikmişti Toplamaya mecalsizdim Ya ölmek! Ona gücüm hiç yetmedi! Korkaklık değildi benimkisi Vardı elbet nedenlerim...
Sonra silkelendim Diklendim hayata Bir gülüşle aramda büyük bir kuvvet, hatta çekim vardı Zaman dedim zaman Gözlerime iliştirdim gülüşümü O gün bu gündür, gözlerim masumca güler
Bu sefer bitip, tüketmek bilmedi zaman Dilimin uçunda büyüttü hasreti Ya yuttuğum sesim Sahi! Sende mi kaldı, tütün kokan nefesim? Kendime öyle uzağım ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dilimin Uçunda Büyüttü Hasreti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dilimin Uçunda Büyüttü Hasreti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu sefer bitip, tüketmek bilmedi zaman Dilimin uçunda büyüttü hasreti Ya yuttuğum sesim Sahi! Sende mi kaldı, tütün kokan nefesim? Kendime öyle uzağım ki...
canım çok güzeldi yürek sesini candan kutluyorum.. hayırlı savurlar iyi geceler..sevgilerle ..
Bu sefer bitip, tüketmek bilmedi zaman
Dilimin uçunda büyüttü hasreti
Ya yuttuğum sesim
Sahi!
Sende mi kaldı, tütün kokan nefesim?
Kendime öyle uzağım ki...
canım çok güzeldi yürek sesini candan kutluyorum..
hayırlı savurlar iyi geceler..sevgilerle ..