.../ Dilimin ucunda kaybolan Bir cümleydi seni sevmek... Sen kazandın belki Ama ben haklıydım!...
Ve Vefa bilmez bir yüreğin terkinde Yokluğuna düşen gözden terdi İçimin sıyrıklarını kavuran
Dil yarıklarına saklanan benden uzak bir kaç yabancı söz Koca bir şehri silip süpüren öfke rüzgarı Dilimin duldasına takılan seni savurmaya çalışırken İlkbaharın dokunuşlarına suskun kalan yüreğim Ve seni silmeye çalışan yürek ve öfkenin ikilemidir İçimi taşa tutan!...
Yoksa Ellerime sinen duman Boğazımı acıtan tütün yanığı mı içimde biriken ter ve kiri akıtan Gözyaşıma karışan sensizlik mi Yok etti içimde uçuşan kelebekleri Bir baharı daha gelin etmeden Kışla kefenleyerek gömdü yoksunluğuna Bir hoşça kala sığdıramadığım Öfkenin avuçlarından nasıl alayım seni.?
Biliyor musun... Sen, benim kendimi varlığına inandırdığım, nefes bildiğim Bir umutla kandırıp, avuttuğum En büyük yalanımsın!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En Büyük Yalanımsın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En Büyük Yalanımsın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vefasız bir yüreğe baş kaldırış,yıkılan umutların hüzünlü çığlıkları gibiydi şiirniz..Beğenerek okudum duygulu hoş bir eser gönülden kutlarım..başarılarınız daim olsun..saygılarımla..Ziya Var
Biliyor musun...
Sen, benim kendimi varlığına inandırdığım, nefes bildiğim
Bir umutla kandırıp, avuttuğum
En büyük yalanımsın!...
her iki yüreği tebrik ediyorum duygu yüklü çokk güzel dizeler başarıların daim olsun canım sevgimle.