Okuduğunuz şiir 8.4.2015 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Yüreğine Doğur
Eskimedi hiç bir yaramız Avutup durduk kendimizi Belki bir gün iyileşir, umut ettik Acılarımız sükût giymişti sadece Bir tırnak ucuyla uyandı yaralar, kabuk döküldü. Ve hep içimizde bir yerler ağlayıp durdu!
Sesine, nefesine sarıldığım Biz birbirimize eşit uzaklıktayız Arada ki mesafe engel değil hiç bir şeye
Henüz gidilmemiş yolumuz Bitmemiş kavgamız Sıkılmış yumruklarımız Sevdaya kadim yolculuğumuz Mutluluğa bir çift biletimiz var
İstersek el ele, yürek yüreğe aşılmayacak dağ Gidilmeyecek yol yok Yeter ki candan isteyelim. Çehremin gülen yanı...
Öyle bitkinim ki, mecalsizim Kaç zamandır renklerin hepsi siyah Dokun bir gülüşünle gözlerime Tüm renkler beyaz olsun...
Şimdi tam zamanı; Kurtar yokluğunun esaretinden Kır yüreğimi kanatan prangaları Özgürlüğüm ol Mutlu etme yalnızlığımı Bir güzellik yap adamım Her şeyi unutmak için yeniden doğuş gerek Yüreğine doğur Sevginle büyüt beni…
ASMEROZ-62 ---Gülşen Polat---
Yüreğimin sesini güne taşıyan seçki kuruluna ve yorum, beğeni yapan tüm şiir severlere sonsuz teşekkürler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yüreğine Doğur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yüreğine Doğur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Güne yakışan eseri ve onun sahibi sevgili ustamı kutluyorum, tebrikler... Büyük keyif aldım, çok güzeldi, emeğinize, yüreğinize sağlık. Bu hoş paylaşım için size teşekkür ediyor, sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum. Hoşça kalın...
zamanı eskitti, var olan sevgillerimizi, birlikteliğimizi acımasızca yok ettiler. Onlar ki , her yolu kendileri için düz etti, bizleri çıkmaz labirentlere ittiler. Şimdi tam zamanıdır tüm engelleri yıkmanın, labirentlerden çıkmanın. Anlamak gerekir!... "düzeyliliğin"- sevgi ve sevda insanı olmanın sadece soyluluktan, anlık hilelei eğemenliklerden gelmediğini. Yaşanması gerekenin insan için mutluluk ve özgürlükten geçtiğini ve de bunun insanın birincil hakkı olduğunun artık bilinmesi.
Beyeniyle, özümseyerek okudum güne seçkiyi en az birkaç kez haketmiş bu harikulade anlamlı ve güzel şiirinizi. Çokça esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum sizi değerli dost şairim, Gülşen Polat
Öyle bitkinim ki, mecalsizim
Kaç zamandır renklerin hepsi siyah
Dokun bir gülüşünle gözlerime
Tüm renkler beyaz olsun...
Aynen ben de öyleyim :( yüreğine duygularına sağlık canım tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum sevgimle.