(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akıyoruz Ummana şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akıyoruz Ummana şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidiyoruz eyvallah Varacağız inşallah Diyerek Allah Allah Akıyoruz Ummana
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; YİNE GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR YÜREK SESİYDİ ..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ.. SELAM VE SAYGIMLA..
Est. Kardesim ne hatasi. Soracak olursan hangimiz hatasiz kul degiliz ki. Peygamberimiz bile hata yapmisken biz kim oluyoruz. Ben de kendimi ve benim gibileri zaten dusunerek yazmistim siiri. Fasiklari dusenecek halde degilim zaten :) Gel nereye gittigimizi bir siirimin son kitasiyla tamamlayim olur mu ? Hayirli Cuma'lar, sevgi ve dua ile.
İsraf edip bitmeden ömür denen sermaye Kâinatın içinde sefa etmekse gaye Bilmem neyle sınanır güzellikteki paye Hayrı çok, şerri azsa istenilen hikâye Yunus’un iz sürdüğü esrarlı yere midir?
Gideceğimiz yer aynı iyi ya da kötü hepimizi saracak 3 metre kefen o da nasip olursa Yaşadığımız sınavlar bizi inancımızdan uzaklaştırmasın inşallah. Akalım ummana yeter ki yüreğimizdeki Allah sevgisi ve imanımız daim olsun. Su gibi akmış ummana dizeler hece hece. Ve her zamanki güzelliğiyle. Hayırlı cumalar diliyorum ablam. Dualarımdasın her zaman. tebrik ve sevgi çiçeklerimi şiirinin başucuna bıraktım gidiyorum sessizce :)
Amin ve inşallah dedim. İmanımız bizim selahiyetimizdir o günde. Deniz gözlüm bu 3 metrelik kefen yetmez ben biraz daha cüsseliyim gel bunu 7-8 yap :) Sana da hayırlı Cuma'lar diliyor, yüreğimdesin diyorum. Sevgi ve duayla.
Hissettiklerimle eş güdümlü eşsiz dizelerdi okuduğum. Yüreğiniz yüreğime ses olmuş sevgili Nezahat hanım. Bazen yetmiyor kelimeler bir takım şeyleri yansıtmaya çalışırken. Yanlış anlaşılma korkusu ya da yetersizlik sanırım...Bazen hatta genelde yetemiyoruz hayata ve bazı insanlara kim olursa olsun. Farklı tezahürleri duyguların ve yanlış anlamlar yüklenen... Yüreğinize sağlık sevgili Nezahat hanım. Tüm güzellikler sizinle olsun. Sevgilerimle ve sonsuz selamlarımla... İlaç gibi geldi değerli paylaşımınız.
Nice şiirlerinizin güne düşmesi dileklerimle selamlıyorum sizi.