Bir kanser tümörü olup yayılsa da her yanına Ve acıtmaya da başlasa artık canını Sevdandan dönmemelisin sen de… Dönmemelisin!
Yaşamanın adı “cehennem” Bu sonsuzluk içinde yanmak demek, Oysa ne güzel olurdu gelip Kanatlarınla üstümden kara bulutları dağıtsan… Tek özlemim bu… Tıpkı benim gibi özlüyorlar aynalar da seni. …/…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNMEMELİ SEVDADAN… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNMEMELİ SEVDADAN… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her tırnak az prangalıdır az her parmağın ucuna, dişleri dökük her şiir bir yara saklar sokaklarda, suskunluğun çığlığı duyulur her yerde ve kimse alıp götürmez ki örtülü derin özlemleri geride eski şarkıların yankısı kalır hep yarım elmanın iki tarafı gibi...her neyse işte... teşekkürler dostum okuttuğun şiir için.. ( ve güzel yorumlu ses için... bence o özgün yazılanları söyleyince daha şahane... ) en derin saygılarımlasın her daim dostum (can ağabeyim) bu benim yorumum işte ne yapayım....
teşekkürler dostum okuttuğun şiir için.. ( ve güzel yorumlu ses için... bence o özgün yazılanları söyleyince daha şahane... )
en derin saygılarımlasın her daim dostum (can ağabeyim) bu benim yorumum işte ne yapayım....